Dan zeg ik het wel;quote:
prcs, eerst tieten laten zien.quote:
Ja iets met einde van carnaval en vasten en dat er ook dikke mensen zijn die vasten om af te vallen ofzoiets, geloofik.quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:34 schreef PsyCha het volgende:
en waarom was dat in het nieuws?
We zijn allebei in het zelfde jaar geregistreerd alleen aan het postaantal kan ik zien dat jij geen leven hebtquote:
Eten ze dan wel poepquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:35 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ja iets met einde van carnaval en vasten en dat er ook dikke mensen zijn die vasten om af te vallen ofzoiets, geloofik.
whoo stoere opmerking, je bent nu weer vast de manquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:36 schreef AcidTrance het volgende:
[..]
We zijn allebei in het zelfde jaar geregistreerd alleen aan het postaantal kan ik zien dat jij geen leven hebt![]()
nieuws op rtl-niveau dus.quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:35 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ja iets met einde van carnaval en vasten en dat er ook dikke mensen zijn die vasten om af te vallen ofzoiets, geloofik.
Dus extra veel schijt na Carnaval was eigenlijk de strekking van het nieuwsitem?quote:
Jep ik voel het nu om precies te zijnquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:37 schreef veldmuis het volgende:
[..]
whoo stoere opmerking, je bent nu weer vast de man
Gaat moeilijk als de user dit is:quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:34 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
prcs, eerst tieten laten zien.![]()
quote:Geslacht: Man
Moet jij zeggen, met je:quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:37 schreef veldmuis het volgende:
whoo stoere opmerking, je bent nu weer vast de man
quote:Kalm aan, newbie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |