abonnement Unibet Coolblue
pi_173247
Hallo,
ik ben op zoek naar een goed gezichtsmasker voor mannen.
Heeft iemand een tip?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_173248
Het ligt een beetje aan wat voor huidtype je hebt, droog of vet of een combinatie van beide.
Een mannenhuid is meestal wat teerder dan de gezichthuid van een vrouw, dus je kan het beste maskers vermijden die heel erg opdrogen zoals kleimaskers.
Maarre als je wat meer info hebt over je huid denk ik dat meer mensen kunnen helpen anders blijft het nogal algemeen vrees ik.

Lois

  dinsdag 4 april 2000 @ 03:15:00 #3
374 beelzebub
master of disaster
pi_173249
En wat doet zo'n gezichtsmasker, je hebt ze toch voor verschillende doeleinden?
pi_173250
Mijn huid is eigenlijk normaal, maar wel wat droger dan standaard huid denk ik. Verder moet het een masker zijn dat rustgevend is en natuurlijk verzorgend.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_173251
Tip van mij: kijk uit wat voor soort masker je haalt, dus bijv. niet eentje die eerste met kokend water moet worden aangemaakt ofzo, dat soort maskertjes bestaan nog wel en het is altijd een verschrikkelijk zooitje en gedoe. Ik gooi bij mezelf (en mijn vriend) 1x per week de 3 minute facemask van Boots met komkommer, heel lekker fris. Neem ook altijd een bij behorende scrub/facewash mee dan kun je alle restjes daarna nog rustig weghalen..
Try to draw the line between who you are and who you invent.
pi_173252
pas maar op. Speedcore is er ook ooit eens aan begonnen en die krijgt 'm nu niet meer af.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')