Zijn auto onder de appelstroop smeren. Of een takelwagen hurenquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:16 schreef hace_x het volgende:
Iemand idee-en hoe ik kan zorgen dat die gozer niet nog een keer 3 weken lang een parkeerplaats voor mijn deur bezet houdt?
De oplossing is heel simpel.quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:16 schreef hace_x het volgende:
Iemand idee-en hoe ik kan zorgen dat die gozer niet nog een keer 3 weken lang een parkeerplaats voor mijn deur bezet houdt?
Oud mannetje wat ineens niet meer gezien wordt?Misschien is wel dood.quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:16 schreef hace_x het volgende:
3 weken geleden zie ik een oud mannetje hier voor de deur uit zijn auto stappen met zijn plastic tasje met appelstroopblikje, een tandenborstel wat sokken en een onderbroek.
Nu staat die auto hier nog steeds voor de deur en ik vermoed dat hij met zijn appelstroopblikje op vakantie gegaan is; hij heeft vast de bus naar Schiphol genomen zodat hij mooi het parkeergeld op Schiphol niet hoeft te betalen. Lekker gratis parkeren vlakbij de bushalte in een wijk waar mensen hun auto toch al nauwlijks kwijt kunnen![]()
Pallets sorterenquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:24 schreef Desensitized het volgende:
Voor en achter even een flinke krik eronder [met wieltjes dus] en zo de straat uit rollen. Of zo'n palletkar.
Probleem opgelost
quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:30 schreef longinus het volgende:
Nummerplaten erafhalen en politie bellen.
Verhuizen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:16 schreef hace_x het volgende:
dat zal ik bij jouw auto wel eens even doen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:39 schreef nightfall het volgende:
sloop die bak en pis over de bekleding
Mag je de ruiten er ook wel uit rammen, daar staat het kenteken ook 9 van 10 keer in..quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:30 schreef longinus het volgende:
en uw naam was ?quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:44 schreef Koenz0r het volgende:
"Meneer agent, er staat al 3 weken een auto voor het station, dat vind ik erg verontrustend, vooral met de terreuraanslagen tegenwoordig![]()
![]()
Ik heb eenmaal geen zin in een soortgelijke aanslag zoals Madrid"
"WIJ KOMEN ERAAN!"
enzo
sleutel: kras kras-quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:45 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Mag je de ruiten er ook wel uit rammen, daar staat het kenteken ook 9 van 10 keer in..
quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:23 schreef star_gazer het volgende:
Hoe weet jij trouwens wat een oude man in zjin tasje doetJij bent er zeker zoéén die de hele dag achter de geraniums naar de buurt zit te gluren
quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:28 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind je TT zo keurig, met dat 'oude' ipv 'ouwe'.
Ik dacht dus echt even dat het over een oude penis zou gaan.
Erop gaan liggen, en dan drie weken slapenquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:03 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Hoe zou die nu een parkeerplaats bezet kunnen houden
quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:06 schreef TheThirdMark het volgende:
Feyenoord of Ajax stickers erop plakken.
ach kom op, een parkeerplaats heeft een duidelijk doel, net zoals een auto dat heeft.quote:
Foei kaboutertje. Dat is niet netjesquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:57 schreef Rio het volgende:
Hang jezelf op. Is voor iedereen het beste.
Hoe weet je dit allemaal zo goedquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:16 schreef hace_x het volgende:
3 weken geleden zie ik een oud mannetje hier voor de deur uit zijn auto stappen met zijn plastic tasje met appelstroopblikje, een tandenborstel wat sokken en een onderbroek.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:00 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Foei kaboutertje. Dat is niet netjes![]()
Ja, die ouwe snoodaard heeft vast de timer van zijn tijdbom op 3,5 week gezet!!!quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:21 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
De oplossing is heel simpel.Je kan gewoon even de politie bellen en die laten hem wel weghalen. Helemaal nu met de nieuwe antiterreurwetten. Er wordt opgeroepen om opbjecten als tassen en auto's die ergens verdacht lang staan te melden bij de politie.
![]()
Dus doe je ding.
Dan kun je hem net zo goed in de fik zetten en dan de brandweer bellen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:30 schreef longinus het volgende:
Ja, of hij woont gewoon in de buurt.quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:16 schreef hace_x het volgende:
Nu staat die auto hier nog steeds voor de deur en ik vermoed dat hij met zijn appelstroopblikje op vakantie gegaan is;
Ja maar dan zit het toch op je handen z'n moer?quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:00 schreef Maikuuul het volgende:
Stront aan de deurklinken smeren ?
Jeweet
Gewoon een zakje ofzo om je handen doen ter beshcerming ?quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:01 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ja maar dan zit het toch op je handen z'n moer?
Of neem zelf het initiatiefquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:22 schreef Furious het volgende:
Bel de politie met de melding van een verdachte auto, misschien blazen ze 'em op.
Dat is natuurlijk nog beter. Heb je in de rechtzaak ook nog een goede zaak; 'Ik voelde mij bedreigd!'quote:
Dus jij staat heel lang voor het raam naar een oude man te kijken die op zn schildpads kleren uit zijn kofferbak in een plastic zakje doet en wegloopt...? Goed bezig! Zulke mensen moeten in de gaten gehouden worden!quote:Op donderdag 2 maart 2006 08:43 schreef hace_x het volgende:
Ja in de fik steken of banden lek crossed my mind maar dan vermoed ik dat die auto er nog veel langer staat en de gemeente doet natuurlijk niks aan deze gein.
Dat ik weet wat die oude kerel in zijn plastic tasje had is omdat ik 'm 3 weken terug zag uitstappen, en hij echt op zijn elfendertigste de achterbak open deed en daar zijn losse kleren plus appelstroopblikje (echt waar) in het tasje douwde..... Op een sukkeldrafje liep hij vervolgens richting de bushalte.
Schijnt dat andere buurten waar je ook nog gratis kan parkeren ook last hebben van schiphol-gangers die geen zin hebben om op schiphol te gaan parkeren... laat ik hopen dat hij niet net nu bedacht heeft toch nog eens zijn levensreis om de wereld te gaan maken![]()
Dit zegt eigenlijk eerder wat over jouquote:Op donderdag 2 maart 2006 08:43 schreef hace_x het volgende:
Ja in de fik steken of banden lek crossed my mind maar dan vermoed ik dat die auto er nog veel langer staat en de gemeente doet natuurlijk niks aan deze gein.
Want die ene parkeerplek is namelijk het verschil op leven en doodquote:Schijnt dat andere buurten waar je ook nog gratis kan parkeren ook last hebben van schiphol-gangers die geen zin hebben om op schiphol te gaan parkeren... laat ik hopen dat hij niet net nu bedacht heeft toch nog eens zijn levensreis om de wereld te gaan maken![]()
Famous last words... nee er staat al op het programma dat betaald parkeren hier ingevoerd wordt (vergunningparkeren) omdat er in de buurt veel klachten zijn over langparkeerders 'van buiten'... tsja zo gaan die dingen uiteindelijk wordt overal de grond toch wel door de gemeente gefiscaliseerd.. (er valt altijd wat te klagenquote:Op donderdag 2 maart 2006 10:30 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dit zegt eigenlijk eerder wat over jou.
[..]
Ik bedoel incidenteel, twee keer in het jaar een Schipholganger die parkeert in jouw omgeving, ow jee wat erg! Jij maakt het volgens mij zelfs voor het eerst mee, dus zo vaak zal het niet gebeuren.
Logisch, als de ene wijk het niet heeft en de andere woonwijk wel... wat verwacht je dat de echte Nederlanders in zo'n geval gaan doen. Wegenbelasting betalen doen ze allemaal.quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:42 schreef hace_x het volgende:
[..]
Famous last words... nee er staat al op het programma dat betaald parkeren hier ingevoerd wordt (vergunningparkeren) omdat er in de buurt veel klachten zijn over langparkeerders 'van buiten'... tsja zo gaan die dingen uiteindelijk wordt overal de grond toch wel door de gemeente gefiscaliseerd.. (er valt altijd wat te klagen)
Goed, dan ben je ook een behoorlijk asociale mongool.quote:Op donderdag 2 maart 2006 08:43 schreef hace_x het volgende:
Ja in de fik steken of banden lek crossed my mind
Een appelstroopblikje!!quote:appelstroopblikje (echt waar)
Ja, duh, misschien lag die man wel al drie weken min een dag dood thuis. Weet jij veel.quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:38 schreef American_Nightmare het volgende:
Tering man wat sneu dat je de politie gaat bellen omdat een oude man z'n auto wat langer ergens parkeert
Jij bent blijkbaar vaak genoeg thuis om te weten van wie alle auto's in de buurt zijn, wat die mensen deden toen ze uitstapten en wat ze bij zich hadden. Vervolgens hou je in de gaten wanneer de mensen weer terugkomen om hun auto op een andere plek neer te zetten.
Weet je zeker dat er niet ergens een wagen van jou weg staat te roesten op een en dezelfde plek? Met andere woorden: Ga zelf een fucking baan zoeken en doe wat voor de maatschappij in plaats van alleen op anderen te letten, kutkneus.
Als ik jou was, zou ik lekker naar binnen gaan in plaats van op die parkeerplaats te blijven staan.quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:11 schreef BabeWatcher het volgende:
Als ik naar mijn werk ga zet ik altijd de vuilnisbak op mijn parkeerplaats en als ik terugkom zet ik de vuilnisbak weer in de tuin en ga ik op mijn parkeerplaats staan.
Precies. Het is gewoon een openbare parkeerplek, waar dus iedereen evenveel recht op heeft om z'n auto neer te zetten. Of dat nou 5 minuten of 5 maanden is maakt geen ruk uit.quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:38 schreef American_Nightmare het volgende:
Tering man wat sneu dat je de politie gaat bellen omdat een oude man z'n auto wat langer ergens parkeert
Jij bent blijkbaar vaak genoeg thuis om te weten van wie alle auto's in de buurt zijn, wat die mensen deden toen ze uitstapten en wat ze bij zich hadden. Vervolgens hou je in de gaten wanneer de mensen weer terugkomen om hun auto op een andere plek neer te zetten.
Weet je zeker dat er niet ergens een wagen van jou weg staat te roesten op een en dezelfde plek? Met andere woorden: Ga zelf een fucking baan zoeken en doe wat voor de maatschappij in plaats van alleen op anderen te letten, kutkneus.
Appelstroop! Echt de lekkerste!quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:12 schreef IBAZ het volgende:
Heb je nou nog gevraagd hoe dat nou zat met dat appelstroopblikje, wat zat erin?
Rinse appelstroopquote:
van mij had je door de stront kunnen zakkenquote:Op donderdag 2 maart 2006 10:39 schreef hace_x het volgende:
Ja tuurlijk, zit de hele dag voor het raam de buurt te checke weet je.
Toch maar even de politie gebeld: Gisterenavond was er op het journaal op tv dat je in verband met terrorismedreiging toch de politie moest bellen als je een auto wel erg lang ergens zag staan..
zo gezegd zo gedaan
Pliesie: "Nee kenteken staat niet als gestolen geregistreerd.. ik bel wel ff de eigenaar"
Eigenaar kwam al snel aanhobbelen. Even naar buiten gelopen en even gaan vertellen dat ik de politie had gebeld, en daar deed het heerschap een beetje lacherig over.. .:’nou bedankt!”.
Ik heb uitgelegd dat de parkeerdruk hier heel groot is, en dat ik dit langparkeren erg vervelend vond, dat snaptie die wel. Maar goed, die ouwe kerel zei dat het ook niet de bedoeling was geweest, hij moest even naar het buitenland (hij dacht voor 1 dag) maar kon uiteindelijk niet de auto weghalen ivm ongeluk aan knie, en sinds nu mocht hij pas weer autorijden....
(sure..)![]()
Auto is weg! De politie heeft die ouwe dus toch gebeld, en het had dus toch effect!!!!!
Pluim voor de pliesie![]()
Fijne wijk woon jij?quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:34 schreef Leipo666 het volgende:
wij wonen in een doodlopend straatje en daar worden regelmatig gejatte auto's geparkeerd. we bellen dan ook regelmatig de politie dat er weer eens een auto staat die al ruim een week stilstaat en niet van iemand uit de straat is, meestal komen ze hem dan nog dezelfde dag wegslepen
Witte Golf is AIVDquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:25 schreef Tekari het volgende:
er staat nu ook zo'n klootzak voor ons deur geparkeerd
zo'n witte Golf 2 met zo'n lelijke reflector hesje...je weet wel die ze bij wegwerkzaamheden aantrekken.
volgens mij is die nou al 1 week stil...kep de golf nooit zien wegrijden...kvind het nogal vaag![]()
het is maar dat mijn auto net 2 weken geleden verkocht isanders had ik echt wel da ouwe kraggebak van hem verneukt!
![]()
![]()
of je leest ff het topic door en dan merk je dat de auto al weg isquote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:14 schreef DiabloSam het volgende:
Ten eerste prik je een gaatje in iedere band want dat verdient zo'n oude lul, vervolgens bel je de politie en laat je de auto wegslepen.![]()
ja fantastische wijk met keurige mensenquote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 09:13 schreef Balthar het volgende:
Misschien werkt hij als jij slaapt.
En parkeert hij elke keer, net voor je wakker wordt weer op dezelfde plek.
Schandalig dat parkeren op een parkeerplaats.
Ze moeten toch weten dat alles van JOU is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |