Zijn auto onder de appelstroop smeren. Of een takelwagen hurenquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:16 schreef hace_x het volgende:
Iemand idee-en hoe ik kan zorgen dat die gozer niet nog een keer 3 weken lang een parkeerplaats voor mijn deur bezet houdt?
De oplossing is heel simpel.quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:16 schreef hace_x het volgende:
Iemand idee-en hoe ik kan zorgen dat die gozer niet nog een keer 3 weken lang een parkeerplaats voor mijn deur bezet houdt?
Oud mannetje wat ineens niet meer gezien wordt?Misschien is wel dood.quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:16 schreef hace_x het volgende:
3 weken geleden zie ik een oud mannetje hier voor de deur uit zijn auto stappen met zijn plastic tasje met appelstroopblikje, een tandenborstel wat sokken en een onderbroek.
Nu staat die auto hier nog steeds voor de deur en ik vermoed dat hij met zijn appelstroopblikje op vakantie gegaan is; hij heeft vast de bus naar Schiphol genomen zodat hij mooi het parkeergeld op Schiphol niet hoeft te betalen. Lekker gratis parkeren vlakbij de bushalte in een wijk waar mensen hun auto toch al nauwlijks kwijt kunnen![]()
Pallets sorterenquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:24 schreef Desensitized het volgende:
Voor en achter even een flinke krik eronder [met wieltjes dus] en zo de straat uit rollen. Of zo'n palletkar.
Probleem opgelost
quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:30 schreef longinus het volgende:
Nummerplaten erafhalen en politie bellen.
Verhuizen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:16 schreef hace_x het volgende:
dat zal ik bij jouw auto wel eens even doen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:39 schreef nightfall het volgende:
sloop die bak en pis over de bekleding
Mag je de ruiten er ook wel uit rammen, daar staat het kenteken ook 9 van 10 keer in..quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:30 schreef longinus het volgende:
Nummerplaten erafhalen en politie bellen.
en uw naam was ?quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:44 schreef Koenz0r het volgende:
"Meneer agent, er staat al 3 weken een auto voor het station, dat vind ik erg verontrustend, vooral met de terreuraanslagen tegenwoordig![]()
![]()
Ik heb eenmaal geen zin in een soortgelijke aanslag zoals Madrid"
"WIJ KOMEN ERAAN!"
enzo
sleutel: kras kras-quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:45 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Mag je de ruiten er ook wel uit rammen, daar staat het kenteken ook 9 van 10 keer in..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |