Weet je dat wel zeker? Er lopen anders genoeg omgebouwde freaks daar rond.quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:26 schreef star_gazer het volgende:
overmatige aandacht van de andere skese.
Nee Herman, als relatief rijk en naïef jongetje ben je daar een zeldzaamheidquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:26 schreef star_gazer het volgende:
Maargoed, als blonde gast ben je daar dus nogal een zeldzaamheid en dus heb je nogal eens last van overmatige aandacht van de andere skese.
Om die andere sekse te kunnen bereiken. Zo'n telefoon is een investering.quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:28 schreef Forcefuzz het volgende:
Als ze arm zijn, waarom hebben ze dan een telefoon?
Mee eens.quote:
Noi, je wil volgens mij niet weten wat daar allemaal heerstquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:45 schreef LudoSanders het volgende:
Godver, heb je er nou nog een paar geneukt of wat?
Zou dat in Nederland ook werken?quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:54 schreef longinus het volgende:
Die gasten worden rijk met bedelen, ze doen zich arm voor.
Je moest eens weten.quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zou dat in Nederland ook werken?
Niet naar Indonesië, daar ga je niet heen om te nueckenquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:56 schreef JosvG het volgende:
Ik wil niet vervelend doen, maar heb je geneukt?
Nee dus, neem jij niet je eigen condooms mee
quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:59 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Niet naar Indonesië, daar ga je niet heen om te nuecken
Ik weet niet hoeveel procent Duitser is eigenlijk. Maar gaan die niet naar Thailand danquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:10 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
. Moet je eens weten uit hoeveel procent van alle toeristen die naar Indonesië gaan sextoeristen zijn.
![]()
..dus niet gestempt.... looser...quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:52 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Noi, je wil volgens mij niet weten wat daar allemaal heerstEn hoe graag ze daar kindjes willen van je, zodat je ze kan subsidiëren. Het riekt daar naar condoom-sabotage
we gaan niet allemaal naar de rijtjescamping in Lloretquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:18 schreef Diepvriez het volgende:
[..]
..dus niet gestempt.... looser...![]()
thailand is ook een leuk vakantieland hoorquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:53 schreef star_gazer het volgende:
En daarnaast ben ik geen bierbuikende Duitser. Ik ga op vakantie voor het land enzo, anders ging ik wel naar Thailand
quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:29 schreef TranceAction het volgende:
De volgende keer moet je gewoon zo'n belspel-sms-nummer geven a 80 cent p.o.b![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:02 schreef Devlinsect het volgende:
Die pindapedis gasten betalen tot aan de grens. De rest betaal jij![]()
Misschien SMSsen en bellen ze gratis, via internet...quote:DAT KOMT OMDAT JE INTERNATIONAAL SMST EN BELT, IDIOTEN!! Ze hebben al geen nagel om aan de reet te krabben en dan nog gaan ze even over zestal tijdzones heenbellen, in de hoop dat ik dan met ze wil trouwen ofzo
nee dat is wanneer hij in het buitenland zit.quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:02 schreef Devlinsect het volgende:
waar slaat dit nou weer opquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:00 schreef Rio het volgende:
Die gasten zijn niet arm. Hoe denk je anders dat ze aan zoveel hoeren komen?
100% onzin. Dat is alleen zo als je zelf in het buitenland bent. Dan betalen hun tot de Nederlandse grens, en jij verder. En aangezien ik gewoon thuis ben, betalen hun allesquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:02 schreef Devlinsect het volgende:
Nou, die vrouwen worden daar allemaal hoer omdat er blijkbaar mensen zijn die geld voor dat soort diensten over hebben n'est pas?quote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:15 schreef __droogkloot__ het volgende:
1. Zeg dat het je geen reet scheelt
2. Negeer ze
3. Koop een nieuwe simkaart
![]()
Welk deel snap je niet?quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:26 schreef star_gazer het volgende:
Ze SMSen dagelijks, ondanks dat ik al lang niets meer laat horen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |