Ik ben dus pas geleden in Indonesië op vakantie geweest. Erg mooi land, leuke mensen en lekker eten
![]()
Maargoed, als blonde gast ben je daar dus nogal een zeldzaamheid en dus heb je nogal eens last van overmatige aandacht van de andere sekse (de portemonnee lonkt immers). Op zich leuk
![]()
zou je denken, maar na een paar dagen word je het wel strontziek... Dus.. Je ontmoet wat mensen en geeft sporadisch je telefoonnummer weg, want 'het is zo onbeleefd om NEE te zeggen en ze bellen/SMSen toch niet, want daar zijn ze te arm voor'. Voor de goede vrede en een leuk fotootje van mensen+omgeving, dacht ik dus.
<UHHHH!!!> VAUD!
Ze SMSen dagelijks, ondanks dat ik al lang niets meer laat horen. Ik werd zelfs een keer gebeld en veel meer als 'hello? hello? hello?' kwam er niet uit. Inmiddels krijg ik nu dus berichtjes als 'Please send me money I do not have enough for this month' en meer bedelende berichtjes.
DAT KOMT OMDAT JE INTERNATIONAAL SMST EN BELT, IDIOTEN!! Ze hebben al geen nagel om aan de reet te krabben en dan nog gaan ze even over zestal tijdzones heenbellen, in de hoop dat ik dan met ze wil trouwen ofzo
![]()
Mijn advies luidt dan ook voortaan: waar je ook bent, als de bevolking arm is, ruil dan niet je telefoonnummer voor toestemming om een leuk fotootje te maken of iets dergelijks.
Het is allemaal heel zielig enzo hoor, dat ze arm zijn. Maar wij heben hier toch GVD ook geen geldboom in de tuin
[ Bericht 2% gewijzigd door star_gazer op 01-03-2006 17:57:06 (typvaud) ]
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op
donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.