quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:21 schreef Razor21 het volgende:
Godver mijn muis klikte per ongeluk nog op invoeren was met de OP bezig..
En titel moet zijn "Het grote....hoe noem je dat ook alweer topic"
![]()
ben nog niet klaar...
Zat met die staalfabriek in mijn hoofdquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:01 schreef JosvG het volgende:
IslaminaatHoe kom je erop
Dat ding in een subwoofer is trouwens de Conus, niet de Corus
Pelquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:54 schreef Bupatih het volgende:
Witte velletjes rondom een sinaasappel.
http://www.romarworks.nl/veters/producten.phpquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:53 schreef es70 het volgende:
Ik weet niet hoe het uiteinde van een schoenveter heet, maar het is in ieder geval géén nestel.
Een nestel is dat ijzeren dingetje dat in het schoenvetergaatje zit.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:02 schreef Razor21 het volgende:
[..]
http://www.romarworks.nl/veters/producten.php
Toch echt wel gelijk..![]()
Geeft dus aan hoe groot dat gaatje moet zijn, wil het stukje plastic erin passen?quote:Nestel: 12.0 mm
Dat ding heet echt een Nestel zijn hele reeksen over geweest...quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Geeft dus aan hoe groot dat gaatje moet zijn, wil het stukje plastic erin passen?
quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:02 schreef Razor21 het volgende:
[..]
http://www.romarworks.nl/veters/producten.php
Toch echt wel gelijk..![]()
Statische Electriciteits Bolquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:24 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Hoe heet dat ding, die bol, waarin statische elektriciteit rondgaat en de stroompjes naar je vingers toe gaan als je het aanraakt?
[afbeelding]
Toen ik googlede op "statische bol", vond ik deze afbeelding. Maar die naam is een beetje karig...
Kijk eens naar het laatste plaatje; de leren veter. Daar zit niet zo'n plastic uiteinde aan. En bij de tekst onder dat plaatje staat dan ook Nestel: 0 mm.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Geeft dus aan hoe groot dat gaatje moet zijn, wil het stukje plastic erin passen?
Nog gelijk ook :quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Kijk eens naar het laatste plaatje; de leren veter. Daar zit niet zo'n plastic uiteinde aan. En bij de tekst onder dat plaatje staat dan ook Nestel: 0 mm.
Ik denk dat een nestel de plastic uiteinde is. En dat een nestel-ring dat gaatje is.
En wat betreft die bol: dat heet toch een plasmabol?
Kennelijk noemen ze iets waar ze geen naam voor kunnen verzinnen maar een nestelquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:49 schreef vaudej het volgende:
nes·tel (de ~ (m.), ~s)
1 schoudersieraad als onderscheidingsteken op een uniform
lijkt me duidelijk
vuursteentje?quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:26 schreef Heatseeker het volgende:
Hoe heet dat wieltje van een aansteker om een vonk te maken?
Ehh nee dat wieltje dat tegen het vuursteentje aanketst zodat er een vonk komt.quote:
http://www.beurtbalkje.nl/quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:23 schreef Pietverdriet het volgende:
zo een ding in de supermarkt heet geen beurtbalk, maar een afzetter.
quote:Actiegroep 'Over de Balk' zet zich sinds september 2002 al in voor dit mooie woord! Het is een mooi, allitererend woord voor iets dat nog geen naam heeft. Het bekt lekker en dekt de lading. De actiegroep bestaat nu ruim een jaar en heeft al verscheidene initiatieven ter promotie van het beurtbalkje ontplooid, waaronder deze website. Het uiteindelijke (ambitieuze doel) is een wijdverbreid gebruik van het woord en ten slotte de opname van 'beurtbalkje' in de Dikke Van Dale.
Dat is een raamuitzetter, maar daar heb je verschillende soorten van, hoe die van jou heet weet ik nietquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:29 schreef Syytön het volgende:
Hoe heet dat ding waar je het pinnetje indoet als je het raam opendoet? Dat je m in allemaal verschillende openwijdtes kan zetten?
Kan geen foto vinden
Dus het gaatje moet 1,2CM doorsnee hebben wil dat ding er doorheen passen? Lijkt me logischer dat dat plastic uiteinde 1,2CM lang isquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |