Ik kom zekerquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:28 schreef Mei_stiertje het volgende:
[..]
met mij is altijd feesthaha
![]()
Jij komt toch ook he
ooh gezelligquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:30 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik kom zeker.
We gaan toch ook stappen enzo?![]()
Bij ons welquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Whaha, pussydeluxe komt niet, dat heeft ze al 5x bewezen.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Whaha, pussydeluxe komt niet, dat heeft ze al 5x bewezen.
Oh ja, maar ik vind wel dat ie erbij moet zijn.quote:
Dat hoef je niet te meldenquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:35 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ik kom uiteraard niet
Kom op swoosh, dan krijg je een breezer van me!quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:35 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ik kom uiteraard niet
en dan kom ik om een keer een neger in het echt te zien!quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Oh, en als ik kom is 't wel om pauljuhhh 's goed op z'n smoelwerk te slaan.
Niet.quote:
Who gives a fuck, oma.quote:Ze heeft me zaterdag opgehaald van het station.![]()
We hebben een heel leuk weekend gehad, en het is beslist voor herhaling vatbaar.
Nee.quote:Dus je stomme grapje kun je voortaan wel achterwege laten.![]()
Als je zo wereldvreemd bent denk ik niet dat je op zo'n meet komtquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:38 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
en dan kom ik om een keer een neger in het echt te zien!![]()
Lieve schat, hou dat commentaar maar voor je, als je een topic wil verzieken doe het dan maar bij een ander topicquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Niet.
[..]
Who gives a fuck, oma.
[..]
Nee.
Zielige aandachttrekker.quote:
Komt Swami ook danquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:38 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
en dan kom ik om een keer een neger in het echt te zien!![]()
Inderdaad.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:54 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
De gemiddelde FOK!er draait zijn hand niet om, om even met ¤ 300,- te smijten.
Heb je geen site te ontwerpen ofzo?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |