delete de off-topic maar, maar laat em wel open!quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:58 schreef Godlike02 het volgende:
Ik hoet toch niet nu al te gaan schonen?![]()
Niet meeting talk gaat weg of topic dicht
Je moeder was zeker te laat voor de MAP, of nietquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:04 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Je ziet er niet alleen uit als poep, je praat het ook nog..
Zeg Jorinde Moll, voel jij je op je omateentjes getrapt?quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:06 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Vieze zwartjoekel die je bent.![]()
1.Ik ben niet uitgezakt en heb geen paardenbek.![]()
2. Jij weet niet hoe ik mijn tijd indeel.![]()
3.Lees je naam eens goed kneus.![]()
Ik heb niks tegen negers hoor , behalve deze 50ct imitatie.![]()
zeg broekie,kssst weg uit dit topic,of ik laat je mama je naar bedje sturenquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zeg Jorinde Moll, voel jij je op je omateentjes getrapt?.
<insert MMaRsu scheldkannon>quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:18 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
zeg broekie,kssst weg uit dit topic,of ik laat je mama je naar bedje sturen!
Broekie? Je lijkt zelf wel 14 man!quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:18 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
Ik kom inet naar maar NEE, dat is geen optie.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:15 schreef frenzy2003 het volgende:
ik wil wel komen maar Utrecht,Rotterdam en Alkmaar wil ik uit principe niet bezoeken. is Amsterdam wellicht een betere optie?
zeg als ik daar geen toestemming voor geef om hem op het forum te plaatsen doe je dat ook niet rand debiel!quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:21 schreef Molluck het volgende:
[..]
Broekie? Je lijkt zelf wel 14 man!
-foto-
Ik kan 't prima alleen af, alleen die MMaRsu heeft 't al zo mooi samengevatquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:20 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
ow god,nu moettie zijn grote broer erbij roepen hoor,kan het niet meer alleen af.
Jorinde?quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zeg Jorinde Moll, voel jij je op je omateentjes getrapt?.
Quote het stukje uit de FAQ waarin staat dat het niet mag dan.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:22 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
zeg als ik daar geen toestemming voor geef om hem op het forum te plaatsen doe je dat ook niet rand debiel!
verzin zelf es watquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik kan 't prima alleen af, alleen die MMaRsu heeft 't al zo mooi samengevat.
Denkt u wel een beetje aan uw hart mevrouw, u heeft al niet zo lang meerquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:22 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jorinde?![]()
En sodemieter nou eens op.Topicverkloter.
Das toevallig, klim net van de jouwe.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:18 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
Ja psies, gooi hier maar een slotje op.. opschonen heeft geen zin meerquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:22 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jorinde?![]()
En sodemieter nou eens op.Topicverkloter.
Waarom maak je meteen je fotoboek leeg?quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:25 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
lol,dan heb je absoluut geen smaak!
Ik ben in de bloei van mijn leven.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Denkt u wel een beetje aan uw hart mevrouw, u heeft al niet zo lang meer.
dude,je bent zielig,ga een leven zoeken. je denkt dat je 50 evenaart maar je bent een debieltje achter een pc die niet eens de rest durft te meeten. ga nu maar fijn naar bedje toequote:Op woensdag 1 maart 2006 23:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waarom maak je meteen je fotoboek leeg?.
Ik moet d'r helemaal zo van kijken
[afbeelding].
Als dit de bloei is dan wil ik niet weten hoe het hiervoor was.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:28 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik ben in de bloei van mijn leven.![]()
BlufRidder.![]()
![]()
Hebben jullie het nou voor elkaarquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:32 schreef NJ het volgende:
Ik kom langs met een honkbalknuppel.
das mijn werkquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:33 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hebben jullie het nou voor elkaar![]()
Komt blauw ook weer kijken![]()
Dat gaat je ook geen ene fuck aan.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:31 schreef Molluck het volgende:
[..]
Als dit de bloei is dan wil ik niet weten hoe het hiervoor was.
Haha dit is niet het keldertje meet topic.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:32 schreef NJ het volgende:
Ik kom langs met een honkbalknuppel.
Er stond toch ook dat ik het niet wil weten, bespaar je de moeite.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:34 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat gaat je ook geen ene fuck aan.![]()
Ik had echt té veel RedBull op toen.quote:
Niet alleen Red Bullquote:
tof! ik hoop dat de huidige onz mods ook komenquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:46 schreef Aurelianus het volgende:
Ik zal er zijn.
Ik hoop het ookquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:48 schreef remlof het volgende:
[..]
tof! ik hoop dat de huidige onz mods ook komen![]()
Van jou weten we het toch ook zeker?quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:51 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik hoop het ook![]()
Van Bupa weet ik zeker dat hij niet komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |