Ik kom zekerquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:28 schreef Mei_stiertje het volgende:
[..]
met mij is altijd feesthaha
![]()
Jij komt toch ook he
ooh gezelligquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:30 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik kom zeker.
We gaan toch ook stappen enzo?![]()
Bij ons welquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Whaha, pussydeluxe komt niet, dat heeft ze al 5x bewezen.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Whaha, pussydeluxe komt niet, dat heeft ze al 5x bewezen.
Oh ja, maar ik vind wel dat ie erbij moet zijn.quote:
Dat hoef je niet te meldenquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:35 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ik kom uiteraard niet
Kom op swoosh, dan krijg je een breezer van me!quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:35 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ik kom uiteraard niet
en dan kom ik om een keer een neger in het echt te zien!quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Oh, en als ik kom is 't wel om pauljuhhh 's goed op z'n smoelwerk te slaan.
Niet.quote:
Who gives a fuck, oma.quote:Ze heeft me zaterdag opgehaald van het station.![]()
We hebben een heel leuk weekend gehad, en het is beslist voor herhaling vatbaar.
Nee.quote:Dus je stomme grapje kun je voortaan wel achterwege laten.![]()
Als je zo wereldvreemd bent denk ik niet dat je op zo'n meet komtquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:38 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
en dan kom ik om een keer een neger in het echt te zien!![]()
Lieve schat, hou dat commentaar maar voor je, als je een topic wil verzieken doe het dan maar bij een ander topicquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Niet.
[..]
Who gives a fuck, oma.
[..]
Nee.
Zielige aandachttrekker.quote:
Komt Swami ook danquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:38 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
en dan kom ik om een keer een neger in het echt te zien!![]()
Inderdaad.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:54 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
De gemiddelde FOK!er draait zijn hand niet om, om even met ¤ 300,- te smijten.
Heb je geen site te ontwerpen ofzo?quote:
Hey newbie/oma, bekkiequote:Op woensdag 1 maart 2006 21:42 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Zielige aandachttrekker.![]()
Rot op uit dit topic als je toch niet komt.![]()
Geen flauw idee.quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:15 schreef boebiedoe het volgende:
Wat loopt die aap hier nou te zeiken in dit topic.
Nah dan zal die vast wel lekker gaan chillen met z'n homies toch.quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:17 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Geen flauw idee.
Hij loopt nu wel een ontmoeting met Mei_Stieretje mis![]()
Zeg heroïneverslaafde, face it, meeten is voor losersquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:15 schreef boebiedoe het volgende:
Wat loopt die aap hier nou te zeiken in dit topic.
Gefustreerd omdat jij nooit de kans zal krijgen een MILF te palen?quote:
Zeg roetmop, face it, bruin zijn is voor criminelen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zeg heroïneverslaafde, face it, meeten is voor losers.
Wel tussen Mei_stiertje en TLK op andere meet ?quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Gefustreerd omdat jij nooit de kans zal krijgen een MILF te palen?![]()
Enne Pussy,mijn dochter mag toch niet met zulk uitschot omgaan.![]()
Dus een ontmoeting tussen dWc_BlufRyder en Mei_stiertje zal nooit plaatsvinden.![]()
Ja hoor,want jij bent idd lief.quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wel tussen Mei_stiertje en TLK op andere meet ?ik ben lief
Dankjewel toekomstige schoonmoederquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja hoor,want jij bent idd lief.![]()
![]()
Ik hoef geen uitgezakte (wannabe) MILF's zoals jij, en al helemaal niet met zo'n paardenbek zoals jijquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Gefustreerd omdat jij nooit de kans zal krijgen een MILF te palen?![]()
Dat je nog naar d'r omkijkt, je zit de hele dag op Fokquote:Enne Pussy,mijn dochter mag toch niet met zulk uitschot omgaan.![]()
Hè, raak je toch even m'n gevoelige snaarquote:Dus een ontmoeting tussen dWc_BlufRyder en Mei_stiertje zal nooit plaatsvinden.![]()
Mijn dochter leert dat vanzelf wel.quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:54 schreef Molluck het volgende:
What's with all the newbies die willen komen?
Hetzelfde geldt voor die mei_stiertje, die weet niet eens wat echte bagger is!
Moet jij zeggen, je staat stijf van de drugs manquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:45 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Zeg roetmop, face it, bruin zijn is voor criminelen..
Mei_stiertje is lief.quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:58 schreef Molluck het volgende:
Mei_stiertje is de dochter van Ratelslangetje?
Knor dicht. Anders roep ik Yvonne.quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:58 schreef Godlike02 het volgende:
Ik hoet toch niet nu al te gaan schonen?![]()
Niet meeting talk gaat weg of topic dicht
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 1 maart 2006 22:58 schreef Godlike02 het volgende:
Ik hoet toch niet nu al te gaan schonen?![]()
Niet meeting talk gaat weg of topic dicht
Je ziet er niet alleen uit als poep, je praat het ook nog.quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Moet jij zeggen, je staat stijf van de drugs man.
Vieze zwartjoekel die je bent.quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik hoef geen uitgezakte (wannabe) MILF's zoals jij, en al helemaal niet met zo'n paardenbek zoals jij.
[..]
Dat je nog naar d'r omkijkt, je zit de hele dag op Fok.
[..]
Hè, raak je toch even m'n gevoelige snaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |