adres via via toch gevenquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:50 schreef Kleintje het volgende:
De advertenties zijn er al meerdere malen afgehaald.
Maar hij komt steeds terug met een nieuwe advertentie.
Zijn IP moet gewoon geblockt worden.
Ze woont nog in dezelfde stad, we weten wie hij is. Maar helaas, de politie kan zeer weinig doen.
Hij moet eens praten met mijn ex
Die had binnen een dag mijn nieuwe adres, terwijl mijn ouders het nog niet eens hadden...
en kan ze nog 500 euro aan em verdienen ookquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
adres via via toch geven
als ie dan 5 keer lastig is komen vallen
doet de politie er wat aan
tenminste zo was het hier
Spam die gast ff op flessenpost dat ie haar met rust moet laten.quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:07 schreef lostminds het volgende:
[..]
en kan ze nog 500 euro aan em verdienen ook![]()
zou wel wat voor mij zijn, heb je niet wat oude info over d'r om em mee te lokken, lijkt me heerlijk om zo'n iemand 500 euro lichter te maken![]()
Geef toe, ze heeft wel gelijkquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:13 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik moet toch hoognodig wat oude foto's van m'n harde schijf halen. PSP draait nu baggeertraag. 1 Fototje croppen nav het commentaar van kleintje kost meer dan 5 minuten
dat ligt niet aan je harde schijf hoorquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:13 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik moet toch hoognodig wat oude foto's van m'n harde schijf halen. PSP draait nu baggeertraag. 1 Fototje croppen nav het commentaar van kleintje kost meer dan 5 minuten
en dan?quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:12 schreef Mauro het volgende:
[..]
Spam die gast ff op flessenpost dat ie haar met rust moet laten.
Wat een ongelooflijke lul
nope, hij mailt bij een vriend, heeft zelf geen pc en internetquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:28 schreef lostminds het volgende:
[..]
en dan?
hij gebruikt toch waarschijnlijk een hotmail accountje, maaktie een nieuwe aan en gaattie weer verder
als iemand em zo gek krijgt dattie 500 euro voor een verkeerd adres neerlegt dan is de lol er snel af voor em
gecondoleerd enzo..quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:30 schreef Jelleee het volgende:
Avond btw![]()
Krijg net te horen dat oma van vriendin is overleden, wel kut ff..
Nja, ze zag 't al wel aankomen.. maar toch
Morgen zelfportretjes schieten poging 4![]()
![]()
lekkere vriend dan, zal wel het beste met hem voor hebben ofzo?quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:29 schreef Kleintje het volgende:
[..]
nope, hij mailt bij een vriend, heeft zelf geen pc en internet
Londonquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:37 schreef RonaldV het volgende:
Lekker Uit Leven, toch?
Meldt. En anders weet ik nog wel een vriendje, type: Biker met kale kopquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:54 schreef ableton het volgende:
Kleintje:
Heeft die vriendin niet een nieuwe vriend?
Bij mijn zus duurde het ook een paar maanden en toen is ze gewoon met haar nieuwe vriend bij hem langs de deur gegaan en gewoon gezegd "hoi ... dit is mijn nieuwe vriend en hoe is het bij jou" en sindsdien heeft ze niet meer gehoord.
Confrontatie is misschien wel de oplossing. Als ze geen nieuwe vriend heeft is er vast wel iemand die dat wil spelen toch?
Overconfrontatiequote:Op woensdag 1 maart 2006 18:59 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Meldt. En anders weet ik nog wel een vriendje, type: Biker met kale kop
nou nou, psychisch leed wel jaquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:38 schreef HMaster-II het volgende:
Ik kom eens fijn thuis na bijna 2 keer dwars op de weg hebben gestaan (kutgemeente die niet strooit bij sneeuw en gladheid).
Heeft m'n moeder een brief gekregen van dezelfde gemeente voor de gemeentelijke belastingen. Hebben ze van de gemeente haar meisjes naam gekoppeld aan de naam van haar ex. Eentje waar ze al 35 jaar gelden van gescheiden is.Iemand daar de database lopen verkutten ofzo.
![]()
Morgen maar eens bellen met die kneuzen en ze diep door de modder trekken.Iets met psychisch leed wat ze nu aandoen en kosten voor dit leed verhalen enzo.
Nope... dat heeft ze niet.quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:54 schreef ableton het volgende:
Kleintje:
Heeft die vriendin niet een nieuwe vriend?
Bij mijn zus duurde het ook een paar maanden en toen is ze gewoon met haar nieuwe vriend bij hem langs de deur gegaan en gewoon gezegd "hoi ... dit is mijn nieuwe vriend en hoe is het bij jou" en sindsdien heeft ze niet meer gehoord.
Confrontatie is misschien wel de oplossing. Als ze geen nieuwe vriend heeft is er vast wel iemand die dat wil spelen toch?
of KUT.quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
London
Underground
Lines
Was een jaar of 10 geleden nog wel zo
komt goedquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:06 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Nope... dat heeft ze niet.
dit is wel een goede actie...
Ik zal het eens met haar overleggen...
Forum Opties | |