Nu wel vermoed ikquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:01 schreef Vliegvrager het volgende:
...maar weet vriend haaien.voer het ook?
Geen idee. Ik ga maar af op de summiere informatie die men post.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:51 schreef Vliegvrager het volgende:
Die elementen van Mauro's site, waar bestonden die uit?
Simpleviewerquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:51 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Die elementen van Mauro's site, waar bestonden die uit?
Ik weet niks, ik zie een grote driehoek als ik op zijn site kijk, en bij haar ook.quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:01 schreef Vliegvrager het volgende:
Dat weet jij, dat weet ik, en dat weet Mauro...
...maar weet vriend haaien.voer het ook?
Mysterie blijft hoe ze aan PdH zijn intro gekomen is. Tis niet dat je zomaar ff naar zijn website googled ofzo...."Goh, laat ik pdehoog.nl voor de grap intypen"quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:03 schreef ableton het volgende:
Altijd de betrouwbaarheid van de bron controleren, nou met Mauro weet je het dan wel![]()
Neu, maar P zit ook op DPZ bijvoorbeeld, en ms nog wel een paar foraquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:07 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Mysterie blijft hoe ze aan PdH zijn intro gekomen is. Tis niet dat je zomaar ff naar zijn website googled ofzo...."Goh, laat ik pdehoog.nl voor de grap intypen"
Ik ben ook te googlen hoorquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:07 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Mysterie blijft hoe ze aan PdH zijn intro gekomen is. Tis niet dat je zomaar ff naar zijn website googled ofzo...."Goh, laat ik pdehoog.nl voor de grap intypen"
Het is wel een beetje zielig jaquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:19 schreef Kleintje het volgende:
Mijn vriendin had toch last van een stalker???
Ze is nu verhuisd om hem...
En wat nu???
http://www.flessepost.net/
Onder het kopje beloning.
Hij geeft 500 euro voor haar nieuwe adres....
Niet te geloven... steeds weeer onder een andere naam.
Wie ow wie wil hem mailen en hem alleen maar melden dat ie triest is...
*zucht*
welke stad woonde ze eerst?quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:19 schreef Kleintje het volgende:
En wat nu???
*zucht*
Inderdaad... Een sneue actie om zo achter je ex aan te gaan. Nee=nee en daarmee klaar.quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:30 schreef ableton het volgende:
kan je niet naar de beheerders van flessenpost mailen, de advertentie te verwijderen?
ééntje met kaas en suiker graag....quote:
Ow lekkerrrrrrr!!!!!quote:
Wat een trieste zak is die C. toch.quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:19 schreef Kleintje het volgende:
En wat nu???
*zucht*
quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:50 schreef Kleintje het volgende:
Die had binnen een dag mijn nieuwe adres, terwijl mijn ouders het nog niet eens hadden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |