linkjes naar vorige SCs is zo 2005quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:35 schreef RonaldV het volgende:
met de nadruk op netjes! en een linkje naar het vorige topic
en de daarbij behorende Keigoeie UitgaansTip!quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:37 schreef RonaldV het volgende:
Lekker Uit Leven, toch?
en Klompen Uit Trekken...quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:37 schreef RonaldV het volgende:
Lekker Uit Leven, toch?
Ik heb begrepen dat het betreffende topic dan wel in je MyAt blijft staan? Klopt dat of mag je dat niet toegeven?quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:48 schreef RonaldV het volgende:
En de overige Te Verwijderen Posts zullen ook als zodanig worden behandeld.
Kleintje, staat dit topic nog in jouw MyAT, ondanks dat ik hem verwijderd heb?quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:50 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat het betreffende topic dan wel in je MyAt blijft staan? Klopt dat of mag je dat niet toegeven?
hey wees blij dat ik niet heb gepost wat ik eerst wou doen....dat zou minder werk geweest zijn voor mij en daar had je dan niets van kunnen zeggenquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:48 schreef RonaldV het volgende:
En de overige Te Verwijderen Posts zullen ook als zodanig worden behandeld.
is niet verbodenquote:
quote:
Je bent offline op msn... zit je op college?quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:38 schreef Toeps het volgende:
Bwaap. Marketing.
Vogens mij heb je dan iets niet goed gelezen of begrepen over smiley-posts.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
hey wees blij dat ik niet heb gepost wat ik eerst wou doen....dat zou minder werk geweest zijn voor mij en daar had je dan niets van kunnen zeggen
want dit:
[..]
is niet verboden
dit wel:
[..]
quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:00 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Vogens mij heb je dan iets niet goed gelezen of begrepen over smiley-posts.
Maar dit hoort eigenlijk in FB thuis.
En morgen achtervolg je me weer... en overmorgen... en de dag daarna... en daarna...quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:07 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
het is bijna 5 uur, je bent bijna van me af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |