Ehm nee, SBS6 ff tjekken anders...quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:21 schreef Dipollo het volgende:
Is Erwin die eppo die 's avonds nog wel eens op zijn gitaar zit te jengelen bij die spelletjes?
Dat zijn van die kansloze 2 Liter + 20 Deciliter = ..... spelletjes toch?quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:25 schreef mcintosh het volgende:
Oh en wat is het goede antwoord
Ik kwam uit op 23,5 meter maar das niet goed..
Maar is dat ook echt het antwoord of is dat jou beredenering?quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:34 schreef mcintosh het volgende:
Het is ook een debiele opgave...
"Hoeveel meter staat er in beeld"
Maken ze ervan dat "2 Meter" voor in totaal 4 meter staat. Want '2 Meter' zijn er 2. Dan heb je nog de hoofdletter "M" in Meter, dat is een afkorting voor meter, dus dat is er nog 1. En dan heb je nog het woord 'meter' en dat is er ook weer 1, in totaal 4. Dat van die "M" slaat nergens op...
Maar goed, ik vroeg me dus af of iemand ook in de gaten had dat ze valsspelen
Nee zo wordt het net uitgelegd door die doos..quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:37 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Maar is dat ook echt het antwoord of is dat jou beredenering?
Nou in dit geval... die koffer komt voor 1,5 uur niet in beeld en wat er letterlijk gezegd werd...quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:38 schreef Mobster273 het volgende:
dat doen ze altijd, maar je moet eens echt opletten, dat ze nooit zeggen dat die 15000 de prijs is, het is altijd een kans op
daarbij als het een zekere prijs is, doen ze altijd hunzelf afzeiken met nee, nu geen logo's of andere tjap maar een gegarandeerde prijs
oftewel ze spelen niet vals, maar doen wel aan creatief taalgebruik
Hmmm... De afkorting voor meter is toch m. de M staat voor Mega...quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:38 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Nee zo wordt het net uitgelegd door die doos..
nee klopt, maar zeggen dat de opgave 15000 euro waard is niet hetzelfde als zeggen dat je dat altijd wint als jhe het goede antwoord weetquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:39 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Nou in dit geval... die koffer komt voor 1,5 uur niet in beeld en wat er letterlijk gezegd werd...
"deze opgave is wel 15.000 euro waard"
Dus geen praat over een koffer... de eerste 1,5 uur...
Mja, misschien heb je gelijk... ik vind het toch apart, eigenlijk wil ik die uitzending nog wel een keer terugspoelen..quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:46 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
nee klopt, maar zeggen dat de opgave 15000 euro waard is niet hetzelfde als zeggen dat je dat altijd wint als jhe het goede antwoord weeten die koffer is in feite het verhogen van de prijs
hoewel ze dat zelf natuurlijk vantevoren al lang wisten, maar zo lijt het alsof de prijs hoger wordt en daarmee trek je deelnemers
tenminste, als je niet slim bent wordt je daardoor aangetrokken
Echt? Nu bellen of.... nu? Timing is alles he...quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:55 schreef InTrePidIvity het volgende:
Het antwoord is nu 'pasta'!
Bellen!!!
Als je maar zorgt dat je een 10e beller bent, want dan wordt je automatisch geselecteerd en maak je kans om teruggebeld te worden!quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:56 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Echt? Nu bellen of.... nu? Timing is alles he...
ik zou het over 1,5 uur proberen, eerder gaat die prijs er toch niet uit!quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:56 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Echt? Nu bellen of.... nu? Timing is alles he...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |