Pauper, an die arbeid jah!quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:15 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik heb daar echt een hekel aan!
Voor de euro kwam niet, maar tegenwoordig als je ziet wat ze van je willen vangen![]()
schrikbarend, je krijgt er bijna hartkloppingen van, ik stel het vaak uit tot ik wel moet.
Als ik op papier die cijfertjes zie denk ik *slik*
ik kan er nog geen afstand van doen gewoon.
Ik weet dat het moet, ik weet er is geen ontkomen aan maar ik vind het zo oneerlijk, er blijft bijna niets meer over nml![]()
![]()
![]()
700 euro per maand moet ik betalen WTF
1540 gulden...![]()
*diepe zucht slaakt*
en ik heb niet eens een auto kun je nagaan!
Wat betaal jij zo per maand aan vaste lasten, ook zoveel?Meer of minder?
eh pauper?quote:
daar klaag ik niet over!quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:22 schreef Duracell het volgende:
check dit topic dan..
Hoe kom JIJ rond!?
Zeker aan het fokken in de baas zijn tijd he?quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:20 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
eh pauper?
Ik heb een fulltime baan meneer!
Denk even na voor je wat blaat aubtss
ik ben zuinigquote:
Die baas zit lekker ver weg, mooi houden zo!quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:23 schreef doemaardrie het volgende:
[..]
Zeker aan het fokken in de baas zijn tijd he?
Zoals een poster voor mij al zei aan het werk jij.
daar wordt je helemaal nerveus vanquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:26 schreef the_jestert het volgende:
geen administratie is toch ook een soort administratie? rekeningen netjes op een stapel enzo
Ik ben ook zuinig en heb geen vriendin, maar vaste lasten van ¤700 is echt onmogelijk. Alleen mijn basisverzekering kost al ¤100. Hypotheek, G/W/L erbij, verzekeringen, wegenbelasting. En ik ben er al ruim overheen.quote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:26 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Die baas zit lekker ver weg, mooi houden zo!
quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:28 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
alsof de duivel ermee speelt
hij komt nooit langs en nu wel
ik ga laterzzzzzzzzz![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:15 schreef zhe-devilll het volgende:
Wat betaal jij zo per maand aan vaste lasten, ook zoveel?Meer of minder?
Maar je vraagt er wel omquote:daar klaag ik niet over!
Ik klaag over de hoge lasten per maand!
Maar je hebt wel vaste inkomsten?quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:37 schreef yosander het volgende:
Ik betaal helemaal niks aan vaste lasten!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |