Is nog makkelijker ook!quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:09 schreef Dipollo het volgende:
koop die meuk dan ook kant en klaar, heb je er ook geen last van.
dat mag je niet zeggen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:07 schreef Viking84 het volgende:
godverdomme.
Gefopt door de AHquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:07 schreef Viking84 het volgende:
godverdomme.
Koop ik speciaal sinaasappels bij de AH, omdat daar normaal geen pitten in zitten... drink ik net met m'n tweede glas ook het tweede pitje naar binnen. Sterf!
Dat is toch gezond, vruchtvlees?quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:13 schreef Viking84 het volgende:
Ja maar pitjes zijn goor. Ik wil ze niet in m'n drinkenEn volgens mij heb ik de blender ook niet lang genoeg aan gehad. Allemaal vruchtvlees.
Misschien vind ze het wel gewoon niet lekkerquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:14 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Dat is toch gezond, vruchtvlees?
Of heb ik niet goed opgelet bij biologie?
Precies, de dubbele betekenis maakt het topic nog de moeite waard.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:10 schreef Forcefuzz het volgende:
Ik dacht dat je vannacht moest kotsen en daarin ging slapen.
lekker en gezond is heel iets anders he.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:14 schreef -Marc- het volgende:
[..]
maar wel wat meer gemixedquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:14 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Nou als die kuitschieten dan loop je voordat je het weet rond met een sinasappelboom uit je reet en bek.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:11 schreef Sjengdanny het volgende:
Je gaat heus niet dood van 2 pitjes hoor![]()
Dat kan toch helemaal niet joh!quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:17 schreef doemaardrie het volgende:
[..]
Nou als die kuitschieten dan loop je voordat je het weet rond met een sinasappelboom uit je reet en bek.![]()
Kont en mondquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:17 schreef doemaardrie het volgende:
[..]
Nou als die kuitschieten dan loop je voordat je het weet rond met een sinasappelboom uit je reet en bek.![]()
Nee? Nee ?! Die pitten verteren niet en blijven in je darmen rondzweven. Daar krijg je darmkanker van. Bij een normaal mens niet van 2 natuurlijk maar voor hetzelfde geld is hij zo een zwakkeling. Het komt namelijk wel voorquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:11 schreef Sjengdanny het volgende:
Je gaat heus niet dood van 2 pitjes hoor![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |