Hahaha...is dus niet alleen maar bagger hier! Ook lachen....en das belangrijk! Dat is allemaal wel erg overtrokken over mijn broers! Het ging erom dat ik menno had gevraagd als hij het huis zo verlaten, of hij mijn moeder in de studio wilde vragen of ze eens contact op kan nemen met mijn ex...om te zeggen dat ik echt nog wel aan haar denk en om gewoon ff een hard onder de riem te steken... Nou is prima zegttie...twee weken later ofzo...als het ineens begint te vlotten tussen died en mij, zit hij te vissen of hij die vraag tegen mij kan gebruiken bij dido...en das mijn mening hoor...Maar hij zei tegen Ingrid dat hij geen houding meer weet aan te nemen tegenover Dido omdat ik hem gevraagd had, mijn moeder te vragen om mijn ex een hart onder de riem te steken?vind ik zwaar overtrokken, als je mij vaag vindt tegenover dido...kom dan gewoon om uitleg vragen en ga niet achter mijn rug om, mijn ruiten ingooien bij dido... Ik vond het toen gewoon weer 1 van zijn spelletjes... En als het om mijn ruiten bij dido gaat....vond ik dat wel iets om pissig over te worden... Toen hadden we het erover dat als hij mijn moeder zou bellen, hij misschien wel mijn broers aan de lijn zou kunnen krijgen, en toen grapte ik dat die wel raad met hem weten....das alles... verder gaan Menno en ik prima met elkaar om...geen problemen...
gebruik nooit meer drugs dan strict noodzakelijk!!!