Mja, dat is waar en daar ben ik ook wel blij om. Gelukkig had de andere bestuurder ook alleen maar blikschade, dus we zijn er allebei goed vanaf gekomen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:47 schreef kluivie het volgende:
Een geluk het is maar blik en meestal kan het gemaakt worden ....... ik weet het is een hoop geld maar je moet blij zijn dat je het gewoon kan typen joh!
All risk voor een 10 jaar oud brik? Je bent gek (zeker gezien het feit dat je student bent).quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:52 schreef FallenAngel666 het volgende:
Mja, dat is waar en daar ben ik ook wel blij om. Gelukkig had de andere bestuurder ook alleen maar blikschade, dus we zijn er allebei goed vanaf gekomen.
Ik was ook blij dat ik all risk verzekerd was (verzekering was in januari op mijn naam gezet toevallig).
Nou, het autootje was wel 10 jaar oud, maar had zo goed als geen kilometers op de teller en was nog helemaal perfect. Ik moet de verzekeringspremie trouwens niet (volledig) zelf betalenquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:04 schreef rekenwonder het volgende:
[..]
All risk voor een 10 jaar oud brik? Je bent gek (zeker gezien het feit dat je student bent).
Je bent toch niet aansprakelijk gesteld? En over welk verzekering heb je het in de OP? Over die van de andere bestuurder?
Nee man die's voor paupers!quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:17 schreef Koenz0r het volgende:
zo een auto?
[afbeelding]
Zoja Goede zaak 14.gif
Zeeland.quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:23 schreef Bloody_Hell het volgende:
Waar woon je ergens?
Dan ziet ie er gelijk een stuk beter uitquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:25 schreef Tube het volgende:
valt bij de sloop toch vaak wel een redelijk achterklep, zijplaat, bumper te vinden??
Das jammer, ik had voor die 50 euro die je nog over hebt van de verzekering de achterkant wel (ver) kunnen fixen. Maar Zeeland is een beetje erg ver...quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:02 schreef FallenAngel666 het volgende:
Zeeland.
Heeft niets met veiligheid te maken, het gaat erom dat het schadebedrag hoger is dan de waarde van de auto.quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:52 schreef Maikuuul het volgende:
Whehe lekker veilig dan nog die auto alstie total loss word verklaard
Dat heeft meestal niet veel met veiligheid te maken. Meestal zijn ze economisch total loss, dat wil zeggen dat het repareren van de auto meer kost dan de dagwaarde ervan.quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:52 schreef Maikuuul het volgende:
Whehe lekker veilig dan nog die auto alstie total loss word verklaard
Dagwaarde wel te verstaan. Anders worden auto's wel vlug total loss verklaardquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:56 schreef Bad_Moon_Rising het volgende:
[..]
Heeft niets met veiligheid te maken, het gaat erom dat het schadebedrag hoger is dan de waarde van de auto.
heb je ook een foto van voor de aanrijding?quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:17 schreef Koenz0r het volgende:
zo een auto?
[afbeelding]
Zoja Goede zaak 14.gif
Dat weet ik.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:57 schreef Freeflyer het volgende:
all risk verzekerd ??
als jij van achteren aangereden bent hoef je per definitie niet te betalen ook als je alleen maar wa verzekerd bent.
Nederlanders kunnen niet auto rijden, en als het weer een beetje minder is, wordt het al helemaal een drama, de volledige autorijdende bevolking van Nederland wordt dan ogenblikkelijk gereduceerd tot een stelletje onvolprezen zondagsrijdersquote:Op donderdag 30 maart 2006 09:22 schreef FallenAngel666 het volgende:
Sta net in de file voor de Heijnenoord tunnel, zie ik ineens iemand met een hendige sjieke slip () vol achterin de auto naast mij knallen. Dus ik zo van: "m'n buurman, wat doe je?".
Waarom zitten er zoveel kansloze paupers op de weg die hun rijbewijs bij een pak koffie hebben gekregen en waarom zitten er zoveel van hun op mijn route?
Afijn, ik, met het incident van een maand geleden nog vers in het geheugen, natuurlijk helemaal getraumatiseerd, dus ik denk dat ik de rest van de week maar vij neem ofzo![]()
Uiteraard rijdt jij wel geweldig en zal jij nooit brokken op de weg makenquote:Op donderdag 30 maart 2006 09:22 schreef FallenAngel666 het volgende:
Waarom zitten er zoveel kansloze paupers op de weg die hun rijbewijs bij een pak koffie hebben gekregen en waarom zitten er zoveel van hun op mijn route?
quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:44 schreef Razor21 het volgende:
Misschien kun je mee carpoolen met Maikuuul![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |