Misschien handig om te vermelden of je gratis radio mee krijgt ?quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:47 schreef Amando het volgende:
Logitech Z-5500 te koop.. dit is nu zo ongeveer de beste surround 5.1 set te verkrijgen voor de PC.
je kan hem zowel gebruiken voor je PC/Xbox/Playstation als dvd speler.
een lust in uw huis.. 100% goed geluid
De reden dat ik hem weg doe is dat ik in het buitenland ga werken voor een jaar.
[afbeelding]
- Dolby Digital decoder
- DTS decoder
- Mooi en vol geluid
- Afstandsbediening aanwezig
- Goedkoop voor wat je krijgt.
Hier zijn reviews te lezen door verschillende gebruikers.
Bieden start bij 160 euro
hoe bedoel je?quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:54 schreef eerke het volgende:
Mooie kerel ben jij, wel een beetje hoog bieden op mijn laptop en vervolgens niks meer van je laten horen...![]()
nee er zit geen radio bij, je kan alles instellen , maar geen radio.quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:08 schreef Madnessy het volgende:
[..]
Misschien handig om te vermelden of je gratis radio mee krijgt ?
oh sorry daarvoor, ik dacht dat ik mij email adres erbij had gezetquote:Op woensdag 1 maart 2006 13:17 schreef eerke het volgende:
Dit topic bedoel ik: [TK] Targa Visionary XP Laptop
Je biedt wel 575 euro maar vervolgens blijf je weg.
Overigens wil ik mijn laptop best ruilen voor deze set + 400 euro
quote:Een groot aantal mensen ondervindt met name bij de Z-5500 speakerset een 'plopjesprobleem'. Waneer een elektrische apparaat aan of uit gaat, bijvoorbeeld een lamp, laten de speakers een doffe knal horen. Dit verschilt van zacht tot zeer hard.
Tevens ervaren een aantal mensen een bromtoon en/of hebben radio ontvangst.
Dat bedoelde ik dusquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:36 schreef perezoso het volgende:
Ik zou deze jongens niet kopen ivm het plop-probleem.
Maar misschien werkt deze wel goed, dus als je daar bent om te testen doe ff wat lampjes aan en uit en luister of je ploppen hoort
[..]
Jasper wil info?quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:12 schreef Bikkelmannetje het volgende:
thebikkelman@hotmail.com wil graag meer informatie...
Duwd als je ff je er in verdiept zie je dat het probleem varieert. Sommige mensen hebben plopjes, sommige hebben explosies. Ik heb er ook last van op mijn x-530 , gelukkig maar plopjes en een spaanse troela die er soms door lultquote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:56 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb de set nu een week, en het plopjes-probleem is ook hier om de hoek komen kijken. Alleen wat is dat allejezus erg uitvergroot zeg. Het is bij mij maar zacht, niet eens altijd, en bovendien alleen als er veel tegelijk draait. Het is alleen tijdens het aan- en uitzetten, anders blaas je ff iets op zeg.
Verder is 't echt een superset. Een enorm lompe subwoofer, dik 500W RMS, goede geluidskwaliteit. Veel waar voor je geld!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |