abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35599652
Gaaf voor het komende WK! Een goedkope manier om lekker groot van het voetbal te genieten!

Deze CRT beamer is in goede staat. Op de buizen is slechts heel lichte wear te zien. Op het scherm merk je daar niks van. Het is een analoge projector dus je moet het beeld instellen met behulp van potmeters.

Ik doe hem weg omdat ik in mijn nieuwe woning geen ruimte meer heb voor het ding.

Dit is een foto van een vergelijkbaar exemplaar:

Hij is aan te sluiten via composiet, s-video en RGBs. Ik heb hem altijd op deze laatste op mijn xbox aangesloten gehad, via de advanced scart cable en een zelf gesoldeerd verloopje. Deze krijg je er bij!

Ook leuk; hij wordt gekoeld door een papst-fan en is dan ook fluisterstil!!

Voor 200 euro mag ie worden opgehaald in Nederweert. En daar maak je nog niet eens een brakke zelfbouwbeamer voor.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_35600159
kun je een foto maken van de projectie zelf?
pi_35600340
Dat kan ja.. maar dat zal dan dit weekend worden, aangezien ik weinig tijd heb en het apparaat op het moment niet is aangesloten. Overigens zijn foto's van geprojecteerde beelden nooit echt spectaculair. Je kunt beter het beeld in het echie zien.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_35600890
klopt maar toch wel handig om in ieder geval een idee te geven voor mensen naar het prachtige plaatse nederweert af te laten reizen
Even a broken clock is right twice a day.
pi_35602381
Ik heb ook zo'n ding

Beeld: Prima, kleuren vond ik stuk beter dan een 5-jaar oude LCD beamer van 1000 lumen
Lichtopbrengst: laag, iets van 400 lumen peak white, dus wel verduisteren
Gewicht: mmmm heavy
Afstellen: enorm kutwerk, maar dat hoeft maar eenmalig, ik schat zo'n 35 potmetertjes

Als je er de ruimte voor hebt en geen >750 wilt uitgeven: crt.
pi_35606701
Klopt.. de kleuren bij een CRT projector zijn echt goed. Zwart is echt zwart en geen donkergrijs zoals bij LCD beamers.

Als je bij het afstellen een beetje handigheid hebt dan valt dat karwei ook al mee. Ik denk dat ik 'm nou binnen 10 minuten wel in kan stellen. Als je maar een logische volgorde aanhoudt. En zoals je zegt; dat is eenmalig. En een stoomcursus instellingen zit bij de prijs inbegrepen
pi_35606828
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 14:50 schreef American_Nightmare het volgende:
Klopt.. de kleuren bij een CRT projector zijn echt goed. Zwart is echt zwart en geen donkergrijs zoals bij LCD beamers.

Als je bij het afstellen een beetje handigheid hebt dan valt dat karwei ook al mee. Ik denk dat ik 'm nou binnen 10 minuten wel in kan stellen. Als je maar een logische volgorde aanhoudt. En zoals je zegt; dat is eenmalig. En een stoomcursus instellingen zit bij de prijs inbegrepen
wat is de minimale afstand die je kunt beamen?

Stel ik wil m op n kamer hangen van 3 bij 5, en ik wil in de breedte beamen, gaat dat lukken?

en is het mogelijk om m ondersteboven te hangen?
  Moderator woensdag 1 maart 2006 @ 15:00:12 #8
5023 crew  Geckoo
Good news everyone
pi_35607144
interesse in ruilen tegen iets? ik weet niet of je iets zoekt?

ik heb nog een 4u server staan... kweenie of je daar interesse in hebt.
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
pi_35607716
Ik wil 'm het liefst ruilen tegen geld. Ik ben net verhuisd dus ik kan alle centen goed gebruiken.

Op een afstand van 3 meter kun je zeker wel projecteren. Hoe groot het plaatje dan wordt durf ik zo niet te zeggen, daar zou ik 'm voor aan moeten sluiten, maar ik gok tussen de 1.75 en 2 meter breed.

Ondersteboven hangen is mogelijk, daar moet je wat stekkers voor omdraaien. Ik zou zo alleen niet precies weten welke. Dan zou ik moeten zoeken naar de handleiding. Op internet is dat vast ook wel te vinden.
pi_35608964
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 15:15 schreef American_Nightmare het volgende:
..

Ondersteboven hangen is mogelijk, daar moet je wat stekkers voor omdraaien. Ik zou zo alleen niet precies weten welke. Dan zou ik moeten zoeken naar de handleiding. Op internet is dat vast ook wel te vinden.
Dat ding dat ik heb heeft ooit juist aan t dak gehangen. Weet je toevallig welke je moet omwisselen? Dat kon ik toen niet vinden namelijk (is alweer jaar geleden ofzo)
pi_35610530
Ik heb ergens een handleiding waar het in staat; zal deze eens zoeken. Op het moment is ie ingesteld om de vloer of een klein tafeltje te staan.
  woensdag 1 maart 2006 @ 17:09:59 #12
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_35612281
zit er ook een gebruiksaanwijzing bij? Voor het instellen van de potmeters?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_35612501
Dat spreekt voor zich, werkt hetzelfde als op de wat oudere monitoren. Size, tilt, trapezoide etc. Maar zoals ik al zei; de uitleg zit er gratis bij

Het staat ook in de handleiding trouwens die ik nog even erbij moet zoeken.
pi_35634179
Boden van 250 en 270 op marktplaats.. nou van mij mogen ze.. iemand die 'm voor 200 komt ophalen is ook welkom.
  donderdag 2 maart 2006 @ 14:10:13 #15
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_35641208
je krijgt voor zulke zut altijd meer op marktplaats. Daar lopen echt sukkels rond
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 2 maart 2006 @ 17:51:41 #16
50093 Icey1986
Boondock Saints
pi_35649397
Ik heb opzich wel intresse, ik heb alleen 3 vragen:

Hoe zwaar is hij? (ongeveer)
Wat zijn de afmeetingen? (ongeveer)
Hoeveel uur zou zoiets mij nog plezier opleveren? (ongeveer)

Reden? Ik wil hem dan aan het plaffond bevestigen. En om 200 euro te betalen voor iets wat nog 25 uur meegaat is ook een beetje zonde (alhoewel, dat is 4 euro per uur... vind ik ook geen geld voor een mooi beeld).
And Shepards we shall be, for thee my lord, for thee. Power hath descended forth from thy hand, that our feet may swiftly carry out thy command. We shall flow a river forth to thee, and teeming with souls shall it ever be.
pi_35649598
- Ik schat een kilootje of 20

- 50x40x30 cm (ongeveer, dit is echt KLEIN voor een CRT )

- Het blijft electronica en je hebt garantie tot aan de deur maar ik heb geen enkele reden om aan te nemen dat hij er binnenkort mee ophoudt. Gezien de staat van de buizen zou ie nog zeker duizenden uren mee moeten kunnen.

Bij een LCD of DLP beamer zit een lamp die ergens tussen de 1000 en 3000 uur meegaat. Die lampen zijn duur. Buizen van een CRT gaan niet kapot (normaal gesproken) maar verkleuren heel langzaam. Deze gaan echter wel zo'n 10.000 uur mee (5000 films van 2 uur ).
  donderdag 2 maart 2006 @ 18:04:17 #18
50093 Icey1986
Boondock Saints
pi_35649803
Garantie tot aan de deur snap ik, gewicht is geen probleem en de afmeetingen vallen mij erg mee... Ik ga daar vanavond even over nadenken en dan hoor je van mij. Je hoeft hem niet vast te houden o.i.d, dus als iemand eerder bied dan heb ik gewoon pech (zeker pech, want voor die prijs...). De afstand naar jou is groot (amersfoort hier) maar anderhalf uur rijden is te doen.
And Shepards we shall be, for thee my lord, for thee. Power hath descended forth from thy hand, that our feet may swiftly carry out thy command. We shall flow a river forth to thee, and teeming with souls shall it ever be.
pi_35649874
Sgoed.. ik heb de bieders van marktplaats ook gemaild maar de vraag is hoe serieus ze zijn natuurlijk. Je kan me altijd mailen op thijs (at) ospeldijk (punt) nl. Normaal gesproken reageer ik daar vrij snel op.
pi_35653683
Heb mijn tft beamertje zo goed als verkocht omdat ik mij irriteerde aan screendoor, zwartwaarden etc etc.
Welk merk / type is dit ? (zodat ik naar reviews kan zoeken etc)
pi_35660407
Het betreft de VIDIKRON TGS XP. Screendoor heb je niet uiteraard en zwartwaarden zijn prima. Op lichte stukken zijn af en toe wel beeldlijnen te ontwaren, maar dat is weer afhankelijk van hoe groot je projecteert en je positie tov de projector.

Het is geen Barco natuurlijk, maar daar is de prijs dan ook naar.
pi_35671413
Nog niks van marktplaatslui gehoord dus nog gewoon beschikbaar!

Linkje naar specs!

[ Bericht 47% gewijzigd door American_Nightmare op 03-03-2006 12:04:37 ]
  vrijdag 3 maart 2006 @ 13:05:07 #23
99295 perezoso
blankjoekel
pi_35675192
Is ie echt een halve meter lang? dat is wel een bak zeg
Met deze dingen moet ie perse gecentreerd staan wil je zonder vervorming kijken, klopt dat ?
Is er nou iets waarvan ik ga afknappen gezien ik net een redelijk moderene tft heb gehad ? iets visueels bedoel ik dan. projecteer op witte muur op 4 meter afstand.
Ik heb ff weinig tijd, ga straks zoeken naar meer info.
pi_35675471
Hoe bedoel je gecentreerd staan? Er zijn juist veel instellingsmogelijkheden waardoor je eigenlijk altijd wel een recht plaatje eruit kan toveren.

Hij projecteert een 480i (interlaced dus) plaatje. Dat houdt in dat wanneer je te groot projecteert of te dicht op het scherm zit je beeldlijnen gaat zien. Dit geldt echter ook voor grote tv's die geen progressief beeld weergeven.

Serieus geinteresseerden kunnen altijd komen kijken; dan sluit ik hem wel aan.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 13:27:28 #25
99295 perezoso
blankjoekel
pi_35675965
Ik haak af, bedankt voor de info en succes met de verkoop.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')