abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38464270
Ik heb gister ook de mediabox ontvangen en moet eigenlijk eerlijk zeggen dat ik tot nu toe wel tevreden ben. Had even ruzie met het apparaat toen hij vond dat geluid niet nodig was en later dat er helemaal geen signaal meer was nadat ik m'n kabel had ingekort, en dat terwijl het analoge beeld daardoor zelfs beter geworden was. Even de stroom er af en het werkt weer zoals het hoort.

Met het zappen heb ik eigenlijk niet zo'n probleem. VInd het juist wel een aparte manier om gewoon door de huidige programma's heen te bladeren. Wat daar wat mij betreft wel mist is de mogelijkheid om de hele programmering van een avond te kunnen zien. Nu kun je alleen het huidige en het volgende programma zien.

Wat ik persoonlijk een beetje jammer vind is dat het weer een apparaat is dat niet echt uit kan. In stand-by modus gaat er ook nog es een extra lampje branden. Handûg.
  donderdag 6 juli 2006 @ 13:31:20 #52
85985 cazzie
i am online therefore i am
pi_39571288
vandaag naar de UPC winkel gegaan en het digitale tv pakket gehaald,
wel meteen het extra zender pakket genomen daar er in dat pakket de
betere muziek zenders bij zitten, dus voor 20 eurie per maand in totaal.

alleen alle scart kabels aansluiten is wel even lachen als je naast een
dvd speler ook nog een versatel decoder en nog een video recorder
hebt, alles is nu aangesloten en het werkt gelukkig prima tot nu toe.
pi_39572547
heeft meestal met je aansluitingen te maken. is vrij gevoelig.
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 15:28 schreef truStie het volgende:
Heel veel channels doen het bij mij slecht, haperig beeld/geluid en overal blokjes in beeld. Best wel kut
pi_39578584
En vanaf vandaag is de UPC box weer opgerot uit mijn huis, wat een slechte kut bende, vastlopers, blokken, haperingen enz enz enz...
Upon initial contact with ScareFreak
I had envisioned him to be an ill-mannered and psychologically unstable man
pi_39593984
Weinig last van blokkeringen en blokjes. We veel last van 'ruis'. Ik weet niet of dit normaal is zo, maar als ik er op ga letten wordt het wel irritant. En dat terwijl ik hoogwaardige coax-kabels en koppelingen heb liggen (Hirschmann). Ik heb het gratis pakket aangevraagd vanwege het uitgebreide aanbod documentaire kanalen, maar sinds een maand of twee zijn deze verdwenen. Is dit normaal?
Lief klein konijntje had een vliegje op z'n neus
(__/)
(='.'=)
pi_39685394
t went na een tijdje.. ik lig er al niet meer wakker van. Het is of 4,50 minder en 'gewoon' analoog maar dan vele zenders missen of wel betalen en hopen dat je ze zo nu en dan wel kan zien. Het bedrag is nog te overzien dus ik kijk het al sinds december aan.
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 17:32 schreef scarefreak het volgende:
En vanaf vandaag is de UPC box weer opgerot uit mijn huis, wat een slechte kut bende, vastlopers, blokken, haperingen enz enz enz...
pi_49119822
waarom is bij sommige zenders het zo dat het beeld groter is dan je tv?
en nee we hebben geen kleine tv hier staan.

maar het beeld past niet op de tv.
Hoe is het verder?
pi_49293862
Ja, ik heb dat ook op Ned 1/2/3 volgens mij, best irritant. Switch dan altijd maar terug naar gewoon signaal.

Waar ik de laatste tijd ook erg veel last van heb is dat de mini-guide (huidige en volgende programma) altijd fout is. De tijd staat bijvoorbeeld gerust een week op 08:40. Erg irritant.
pi_49940012
quote:
Op maandag 7 mei 2007 21:55 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
waarom is bij sommige zenders het zo dat het beeld groter is dan je tv?
en nee we hebben geen kleine tv hier staan.

maar het beeld past niet op de tv.
Je moet dan bij instellingen je TV op plat zetten in plaats van 4:3, ook al heb je geen platte breedbeeld TV.
Het is niet logisch maar op die manier werkt het bij mij
٩๏̯͡๏)۶
pi_49950362
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 20:18 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Je moet dan bij instellingen je TV op plat zetten in plaats van 4:3, ook al heb je geen platte breedbeeld TV.
Het is niet logisch maar op die manier werkt het bij mij
ik had die upc fuckers al gebeld, ofliever gezegd zij hadden mij gebeld.
maar thnx anyway
Hoe is het verder?
pi_50784435
Ik heb net ontdekt dat via UPC on demand heel veel dingen gratis zijn. Concerten, series en kinderprogrammas (bassie en adriaan) zijn gewoon gratis te bekijken.
Ik ben benieuwd of dit voor altijd gratis is want tot nu toe vind ik het wel heel vet.
pi_50850674
Joer woon je in A'dam zeker? Helaas regio Rotterdam/Dordt nog niet..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')