abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 april 2006 @ 10:48:56 #201
640 snoopy
peanuts
pi_36571102
Wow, het ziet er echt goed uit zeg
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_36651442
Vandaag nagedacht over de woonkamer. More Ikea! Twee donkere Lack-tafeltjes op het tapijt als salontafel, een witte PS kast als TV kast (dat zijn die stalen "locker" kasten).

Waarschijnlijk gaat de witte Expedit terug naar Ikea en vervang ik die door een grote, maar dan de donkere versie. Die komt dan achter de bank. Ik wilde daar eerst een dressoir/buffet, maar de bank komt wat verder de kamer in dan ik dacht. Dus nu moet ik nog een ander kastje voor naast het muurtje van de berging. Kunnen daar nog keukenspullen in enzo.

En dan alleen nog stoelen bij de eettafel, iets voor mijn PC op te zetten en nog een losse stoel voor bij de bank.

En ik schrijf het hier op omdat ik me morgen waarschijnlijk alweer heb bedacht....
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 5 april 2006 @ 23:36:38 #203
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_36694054
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 19:25 schreef Syrena het volgende:

En meanwhile in de woonkamer:
[afbeelding]

En zonder flits ziet het er zo uit:
[afbeelding]
Leuk, modern en vooral lekker naturel qua kleuren
Verder ook leuk huisje
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
  donderdag 6 april 2006 @ 09:17:55 #204
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36698774
Ik had de foto's van dit weekend helemaal gemist!
Echt leuk!

Slim trouwens ook om die expedit tegen de bank aan te zetten straks.
pi_36698883
quote:
Op donderdag 6 april 2006 09:17 schreef Brighteyes het volgende:
Ik had de foto's van dit weekend helemaal gemist!
Echt leuk!

Slim trouwens ook om die expedit tegen de bank aan te zetten straks.
Hij gaat tegen de muur en dan een looppaadje naar de balkondeur en dan de bank.
Ik ben er alleen nog erg over aan het twijfelen maar ja, je kan moeilijk die kast "ff" in elkaar zetten, volladen met spul, en dan denken: Hm. Was toch niet zo'n tof idee....

Ik ga straks maar een uurtje in de woonkamer zitten en nadenken enzo.

Ik heb nog steeds geen contrasterende kleur bedacht Ik vind het erg bruinig nu. Misschien moet ik ook gewoon zes kleuren erbij doen i.p.v. 1 of 2. Ik kan gewoon niet kiezen
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 6 april 2006 @ 09:25:53 #206
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36698931
Ok... tegen de muur. Ook leuk! Maar wel die donkerbruine?

Kleur erbij... ik zou gaan voor rood of fuchsia of zo. Met lime erbij wordt het zo flets en met oranje mss te terra of zo.
pi_36699012
Ja de donkerbruine T. heeft die ook, ik ben alleen benieuwd hoe ie staat tegen een creme-muur, hij heeft 'm tegen een bamboe-muur staan.

Maar nu moeten we dus de witte terugbrengen....gesleep.... en dan de bruine naar boven, en die is groter en dus NOG zwaarder.

Ik kan de witte ook gewoon op de andere slaapkamer zetten Keuzes! Keuzes! ARGH!
pi_36707797
Overigens baal ik er een pietsie van dat het toch voornamelijk Ikea aan het worden is (Nee, Automatic_Rock heeft er niks mee te maken) Ik weet verder ook niet waarom?

Ik moet gewoon snel en heel veel kleurige accessoires gaan kopen
pi_36708513
Wow ik trip echt op je behang lachen
pi_36732152
Net ff mijn post gaan halen, hebben ze mijn naamplaatje erop geschroefd! Ik werd ter plekke een beetje emo

Aniehoe, mijn parkeervergunning zal half mei geregeld zijn (denken ze....) en gas/licht is 73 euro voorschot. Water was 10, dus 83 euro energiekosten.
pi_36733440
Syrena wat word het mooi!!!
Is dat een malm bed?
pi_36796867
I have fresh piccies! Zal ze ff kleiner maken en uppen.
We hebben vandaag alle dozen uitgeruimd en kastjes ingeruimd
pi_36797045
* clauwheee ongeduldig wacht
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_36797223
Anitra> Ja tis inderdaad een Malmpje

HEE, de eerste kerel die in mijn ligt is al gesignaleerd!! (later lag ie breeduit te maffen)

Zicht vanaf de balkondeur, m'n tafeltjes en mijn TV-kastje:

Pa staat ook weer op de foto, evenals mijn Expedit . Ik kon 'm nog niet volstouwen met boeken, er moet nog een latje van de laminaat af en hij moet nog in de muur geschroefd. But he's soooo pretty!:

Kijk op de keuken (en op pa):

Het PC-meubeltje heeft pa al gesloopt Ik kreeg de zijbouten-dingen er niet in, dus hij nam aan dat het witte achterplankje er vast niet goed inzat....en breekt dat zo los.....*knak* *knak* weg fineerlaag Ik heb enkele zeer onwelvoeglijke vloeken gelaten want mijn plan was om dat ding dus andersom te zetten, maar ja.

Geweeeeeellldig tafellaken ook he
pi_36797391
Plan voor komende week:

- Een TV! Met 600 teletekstpagina's enzo
- Bedenken wat er nu voor kastje komt naast de deur en de bergingmuur
- Planken in de berging ophangen
- Koelkast bevoorraden
- Bedenken wat er op de muur komt
- Lampen uitzoeken
- Gordijnen (bweh)
- Badkamerplankjes kopen

En heel veel moed bijeen gaan schrapen om er ook daadwerkelijk eens te gaan overnachten Misschien dat ik Ozzie meeneem, het scheen hem wel te bevallen op mijn bed (volgens mij issie flink kleurenblind)

Oja, en natuurlijk de Expedit inrichten! Owyeah!
  zondag 9 april 2006 @ 18:00:29 #216
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_36798359
quote:
Op zondag 9 april 2006 17:24 schreef Syrena het volgende:

HEE, de eerste kerel die in mijn ligt is al gesignaleerd!! (later lag ie breeduit te maffen)
[afbeelding]
Die blik en houding: Kom je doen?

Ziet er goed uit verder
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
pi_36798433
Goed bezig Syrena!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_36798584
quote:
Op zondag 9 april 2006 18:00 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Die blik en houding: Kom je doen?

Ziet er goed uit verder
Het was meer: Hoezo mag ik niet in je mijn bed graven om NOG lekkerder te kunnen liggen?
pi_36799964
Ziet er heel erg mooi uit! En die Expedit kast staat helemaal geweldig
Maar waarom zet je het tv kastje niet helemaal voor de bruine strook zegmaar?
Dan ziet het er volgens mij net iets mooier uit.
Succes nog verder iig, maar tot nu toe ziet het er prachtig uit!!
Ik blijf dit topic zeker volgen
pi_36800097
quote:
Op zondag 9 april 2006 18:59 schreef FunkFlashR het volgende:
Ziet er heel erg mooi uit! En die Expedit kast staat helemaal geweldig
Maar waarom zet je het tv kastje niet helemaal voor de bruine strook zegmaar?
Dan ziet het er volgens mij net iets mooier uit.
Succes nog verder iig, maar tot nu toe ziet het er prachtig uit!!
Ik blijf dit topic zeker volgen
Ja dat was de bedoeling van die strook ook, maar als ik het kastje goed zet, kun je vanaf de bank niet meer recht naar de TV kijken Ik had die strook dus pas moeten plannen nadat ik de meubels had. Als je er recht voor zit valt het wel mee. Ik ga nog wat dingen verzinnen om het was minder te laten opvallen....(oftewel, net doen alsof a-symmetrie altijd al de bedoeling was.... )
  zondag 9 april 2006 @ 19:42:26 #221
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_36801248
quote:
Op zondag 9 april 2006 19:03 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ja dat was de bedoeling van die strook ook, maar als ik het kastje goed zet, kun je vanaf de bank niet meer recht naar de TV kijken Ik had die strook dus pas moeten plannen nadat ik de meubels had. Als je er recht voor zit valt het wel mee. Ik ga nog wat dingen verzinnen om het was minder te laten opvallen....(oftewel, net doen alsof a-symmetrie altijd al de bedoeling was.... )
Of de strook gewoon iets groter maken!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_36801431
quote:
Op zondag 9 april 2006 19:42 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Of de strook gewoon iets groter maken!
Ik ben al afgeknapt op het bruin Ik vind het SAAHAAIII hahahaha, ik ben echt erg. Ik zat vandaag nog te bedenken dat ik alles beter fuchsia had kunnen maken ofzo.

Ik ben heel erg aan toe aan accessoires merk ik, alles aankleden.

Toch zo eens even bij pa informeren of we nog bruin over hebben

Ik zal binnenkort een foto maken van het middenstuk tot plafond, het is daar zo kaal, I need idea's! Ik was van plan om zelf wat te maken voor aan de muur, maar (ja dit gaat bekend klinken) ik heb nog geen idee wat.

Het is wel weer typisch ik he, het moet meteen af en perfect zijn De schuld van al die woonprogramma's op de BBC Laurence Llewelyn-de-gay doet zo'n woonkamertje ook in een dagje
pi_36801477
pi_36801639
ik zie de foto's niet

Ik zou ook wel zo'n mannetje willen Syrena en een doosje geld erbij dan ga ik hier ook beginnen met opknappen.
  zondag 9 april 2006 @ 20:00:38 #225
12505 deGVR
Tussen schrijf en kramp..
pi_36801813
quote:
Misschien dat ik Ozzie meeneem, het scheen hem wel te bevallen op mijn bed (volgens mij issie flink kleurenblind)

Honden zien alleen maar grijstinten, komt dat even goed uit!

Verder leuk ingericht!
Midden in dat bos woont een kleine, rode aap.
Kijk daar zit 'ie, in die boom. Hij doet een reuzegrote gaap.
http://www.chrishantzen.nl
http://www.onbeschreven.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')