Leuk, modern en vooral lekker naturel qua kleurenquote:Op zaterdag 1 april 2006 19:25 schreef Syrena het volgende:
En meanwhile in de woonkamer:
[afbeelding]
En zonder flits ziet het er zo uit:
[afbeelding]
Hij gaat tegen de muurquote:Op donderdag 6 april 2006 09:17 schreef Brighteyes het volgende:Ik had de foto's van dit weekend helemaal gemist!
Echt leuk!
Slim trouwens ook om die expedit tegen de bank aan te zetten straks.
quote:Op zondag 9 april 2006 17:24 schreef Syrena het volgende:
HEE, de eerste kerel die in mijn ligt is al gesignaleerd!! (later lag ie breeduit te maffen)
[afbeelding]
Het was meer: Hoezo mag ik niet in je mijn bed graven om NOG lekkerder te kunnen liggen?quote:Op zondag 9 april 2006 18:00 schreef -Delta- het volgende:
[..]
![]()
![]()
Die blik en houding: Kom je doen?
![]()
![]()
![]()
Ziet er goed uit verder![]()
Ja dat was de bedoeling van die strook ook, maar als ik het kastje goed zet, kun je vanaf de bank niet meer recht naar de TV kijkenquote:Op zondag 9 april 2006 18:59 schreef FunkFlashR het volgende:
Ziet er heel erg mooi uit! En die Expedit kast staat helemaal geweldig![]()
Maar waarom zet je het tv kastje niet helemaal voor de bruine strook zegmaar?
Dan ziet het er volgens mij net iets mooier uit.
Succes nog verder iig, maar tot nu toe ziet het er prachtig uit!!![]()
Ik blijf dit topic zeker volgen
Of de strook gewoon iets groter maken!quote:Op zondag 9 april 2006 19:03 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja dat was de bedoeling van die strook ook, maar als ik het kastje goed zet, kun je vanaf de bank niet meer recht naar de TV kijkenIk had die strook dus pas moeten plannen nadat ik de meubels had. Als je er recht voor zit valt het wel mee. Ik ga nog wat dingen verzinnen om het was minder te laten opvallen....(oftewel, net doen alsof a-symmetrie altijd al de bedoeling was.... )
Ik ben al afgeknapt op het bruinquote:Op zondag 9 april 2006 19:42 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Of de strook gewoon iets groter maken!
quote:Misschien dat ik Ozzie meeneem, het scheen hem wel te bevallen op mijn bed(volgens mij issie flink kleurenblind)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |