Gele bon?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Syrena, welke bank heb je? Heb je een naam? Staat als het goed is op je gele bon!
Dat is altijd beter he, ik ben echt iemand die geilt op dingen die dan NIET het dure ding zijn, maar waar iedereen dat dan wel van denktquote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:15 schreef Brighteyes het volgende:
Die van die heule dure winkel is het net niet. Wij hebben de goedkopeTrendhopper versie. De bank die bij Life & Cooking te zien is is trouwens ook de dure versie en niet de onze. *pfew*Ik als rechtgeaard life and cooking haatster schrok een beetje toen iemand zei dat daar onze bank stond.
quote:Op zondag 19 maart 2006 23:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat bedoel ik dus, ik dacht al dat je de Valencia bedoelde, en die staat dus echt in het krantje dat komende maandag ingaat. Voor 599,-!
Dus toevallig, nee hoor
quote:Op zondag 19 maart 2006 23:28 schreef Syrena het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
WAAAAAAAHHH!!!!
![]()
![]()
![]()
I luuuuuuvvv Leenbakker!! Ik dacht dat ze het zei omdat ze dat moest zeggen ofzo! VET!
Dit vind ik trouwens gek Syrena. Op dit moment geldt namelijk bij Leen Bakker één of andere tiendaagse met heel veel voordeel (ik werk er maar ben vergeten hoe die dagen hetenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:08 schreef Syrena het volgende:
[..]
Als we zelf zouden slepen was het wrs al komende week, maar goed, voor 37 euro wil ik mijn vader wel ontzien. Die was er ook niet bij hahaha, want anders had ie 'm ter plekke wel willen inladen.
Ja dat dacht ik ook, maar ik kon later het bordje niet meer vinden waar dat op stondquote:Op zondag 19 maart 2006 23:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dit vind ik trouwens gek Syrena. Op dit moment geldt namelijk bij Leen Bakker één of andere tiendaagse met heel veel voordeel (ik werk er maar ben vergeten hoe die dagen heten) waarbij de actie loopt dat meubels die je nu koopt van boven de 500,- gratis worden bezorgd. Gratis binnen de 20 km, en voor elke kilometer dat het verder is 0,60 die je wel moet betalen.
Bij ons hangt een enorme poster waarop het staat! Geloof niet dat die etages uitmaken, maar ik weet er niet enorm veel vanquote:Op zondag 19 maart 2006 23:42 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook, maar ik kon later het bordje niet meer vinden waar dat op stondIk kom welgeteld 2 straten van de Leenbakker af te wonen (ok, tis wel 1 heule lange straat). Maar ik woon wel op de 2e etage zonder lift? Zal het iig dinsdag vragen als ik langsga met mijn bon.
Oja, zitten die kussentjes bij de bank die erop lagen? Ze waren van hetzelfde stof.
En ik ga wrs ook nog die zitzak halen, van het geld wat ik van de bank terugrkijgtHij zat echt lekker.
Np! Wel foto's maken he!quote:Op zondag 19 maart 2006 23:49 schreef Syrena het volgende:
Ahhh dat verklaart waarom mijn moeder nergens losse draadjes kon vinden aan de bankMaar goed ook, ze was er zeer over te spreken
(de mafkees zat bij de Trendhopper alle banken te inspecteren....uiteraard vindt je draadjes aan showmodellen ma!)
Ik ga mijn bed eens opzoeken, heel erg bedankt nog voor je fijne nieuws en antwoorden enzo!
Mooi hoorquote:Op maandag 20 maart 2006 20:08 schreef Syrena het volgende:
Mijn bank! [afbeelding]
maar dan heb ik 'm in het donkerbruin besteld
Ik ging liggen en wist: Dit Is 'M!quote:Op maandag 20 maart 2006 20:14 schreef Rewimo het volgende:
Leuk! Je hebt 'm toch wel uitvoerig geprobeerd hè?![]()
*terugdenkt aan minstens 100 uitgeprobeerde banken voor de juiste gevonden was*
Hee leuk!quote:Op maandag 20 maart 2006 20:08 schreef Syrena het volgende:
Mijn bank! [afbeelding]
maar dan heb ik 'm in het donkerbruin besteld
Nee, het is een site, en ik hoop nu dat ze ook een winkel hebben! Maar mijn Spaans is niet zo goed. Hun contactadres zat wel in Barcelona. De site in kwestie: http://www.etienda.es/et/pages/banner.aspquote:Op maandag 20 maart 2006 23:04 schreef pronkjewail het volgende:
WOW, stoer behang in je woonkamer! Ziet er echt goed uit...
Hey Syrena, heb je toevallig een adres (of naam) van de winkel in Barcelona waar ze die stoere wekkers verkopen? Hij is echt leuk nl.!
Ik vertrek vrijdagquote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:15 schreef pronkjewail het volgende:
dankje!
Ik vertrek morgen naar Barcelona. Zal eens even gaan zoeken
Ook of ze op voorraad zijn, we gaan daar vanmiddag een kledingkast halen (nee, niet die dure rooiequote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:19 schreef Brighteyes het volgende:
Leuke bank Syrena!
Wat wil je weten over Trendhopper en zelfbouwpakketten?
Niet alle meubels zijn zelfbouw maar als ze dat wel zijn krijg je gewoon pakketten en een gebruiksaanwijzing zoals bij IKEA.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |