abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35721012
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 21:02 schreef Lois het volgende:
Dat behang gaaf zeg!
Ja he, het is zooooooo cool Ik heb best wat over, dus ik wilde aan de andere wand lijstjes maken met foto's erin, en dan onderin nog zo'n band behang.

En als het past (nog ff meten) krijg ik de oude kledingkast van mijn ouders (die dus écht uit de jaren 70 komt....) dan wilde ik op de deuren ook lijstjes maken met dat behang erin.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_35721246
Dat behang is echt supertof! Ik heb er bijna spijt van dat ik het niet hier in de keuken gedaan heb...

De muur in je woonkamer is ook leuk zeg, zo komen die 'lelijke' tegels in je keuken ook veel minder lelijk over
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_35721552
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 21:15 schreef Igraine het volgende:
Dat behang is echt supertof! Ik heb er bijna spijt van dat ik het niet hier in de keuken gedaan heb...

De muur in je woonkamer is ook leuk zeg, zo komen die 'lelijke' tegels in je keuken ook veel minder lelijk over
is op de badkamer en wc ook zo, dat creme was echt een goeie zet. Ik ben nog steeds niet dol op de tegels, maar het is niet meer zo erg als eerst.

Bij de Kwantum waar ik vandaag was lag het behang er gewoon nog! Voor de volle mep! Maar helaas niet meer de blauwe variant. Hmmmmmm, ik kan natuurlijk ook een lampekap bekleden met dat spul....
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_35721628
Ik loop vanaf vandaag dus rond met een badkamertegel in mij tas, 2 verfstrookjes (creme en bruin), een terra washandje en een strook retro-behang Wat ik ook wil kopen, het ZAL matchen met de kleuren die ik al heb.

Het is dat ik geen stukje perenhoutenpleebril in mijn tas krijg gepropt, anders nam ik die ook mee
pi_35721674
Oja, vergeet ik mijn bril te showen (badkamerwc heeft dezelfde)

Hij kleurt in het echt beter bij de tegels.
pi_35721689
Oh dat doe ik ook altijd hoor, toen we met de babykamer bezig waren lief ik standaard met allerlei verfstrookjes, behangstukjes en houtstukjes in m'n tas rond...
Je kan maar net tegen iets leuks aanlopen!

Nu gaan we de woonkamer, keuken en hal verbouwen en ga ik precies hetzelfde doen..
pi_35721765
Cool retrobehang! Ga ik ook nemen als ik verhuis.
pi_35721785
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 21:29 schreef Igraine het volgende:
Oh dat doe ik ook altijd hoor, toen we met de babykamer bezig waren lief ik standaard met allerlei verfstrookjes, behangstukjes en houtstukjes in m'n tas rond...
Je kan maar net tegen iets leuks aanlopen!

Nu gaan we de woonkamer, keuken en hal verbouwen en ga ik precies hetzelfde doen..
Ik vond mezelf al raar, maar tot nu toe heb ik in elke zaak gewoon mijn tegel uit de tas getrokken en 'm bij badmatten en handdoeken gehouden. Niemand zei er iets van, dus ik nam al aan dat dan toch wel meer mensen zoiets doen.

Ik wil goddorie eindelijk eens een goeie oranje/terra badmat vinden Ik ben neig er sterk naar om gewoon twee extra handdoeken te kopen bij de Action en zelf matjes te maken. Alleen nog ff denken wat ik dan als ondergrond moet nemen.
pi_35721824
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 21:32 schreef Syrena het volgende:
Ik vond mezelf al raar, maar tot nu toe heb ik in elke zaak gewoon mijn tegel uit de tas getrokken en 'm bij badmatten en handdoeken gehouden. Niemand zei er iets van, dus ik nam al aan dat dan toch wel meer mensen zoiets doen.

Ik wil goddorie eindelijk eens een goeie oranje/terra badmat vinden Ik ben neig er sterk naar om gewoon twee extra handdoeken te kopen bij de Action en zelf matjes te maken. Alleen nog ff denken wat ik dan als ondergrond moet nemen.
Ik kon ook nergens de juiste kleur vinden. Is weinig keus in dat spul.
pi_35721874
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 21:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Cool retrobehang! Ga ik ook nemen als ik verhuis.
Het is echt leuk Hier had ik het idee vandaan: http://www.designfordelight.nl , maar ze zijn een beeeeeeetje duur. Dus zodra ik bij de Kwantum dit behang zag dacht ik:
pi_35721929
Hebben ze bij de hema geen oranje badmatten?
pi_35721936
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 21:35 schreef Syrena het volgende:

[..]

Het is echt leuk Hier had ik het idee vandaan: http://www.designfordelight.nl , maar ze zijn een beeeeeeetje duur. Dus zodra ik bij de Kwantum dit behang zag dacht ik:
Het is nu overal te krijgen.
pi_35722045
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 21:37 schreef Igraine het volgende:
Hebben ze bij de hema geen oranje badmatten?
Ik ben nog niet bij de grote Hema geweest (we hebben er meerdere). Maar tot nu toe is het qua badmatten. En wc-borstels ook trouwens. Veel mensen willen geen mat meer lijkt het.

Ik wilde graag zo'n ronde, van Ikea. Maar de stevige variant (met latex eronder) hebben ze niet in het oranje. Die van 2,95 wel, maar dat is de kleur weer niet.

Denk dat ik de zwarte matjes van mijn moeder jat en dan zo'n handdoek eromheen frot ofzo.
pi_35722062
Heb je de Xenos al geprobeerd?
pi_35722083
Zo balen dat ze oranje al verkocht hebben

Vond 'm echt super
pi_35722114
Wat zijn dat?
pi_35722116
Of de Leen Bakker? Je zocht iets in het terra/oranje toch? De Pablo badmat lijkt me in die buurt te komen... De badmat kost 17, 99, de toiletmat 9,99. Geloof ik dan.

Uhuh, m'n werkgever promoten

Edit: dit ging dus over een mat. Voordat die bobbeldingen voorbij kwamen
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_35722126
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 21:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Heb je de Xenos al geprobeerd?
Yup. Geen oranje.
Ik ben nog niet bij de Hornbach geweest, die hadden deze week een special met oa. een oranje/roze badkamer.
pi_35722167
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 21:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Of de Leen Bakker? Je zocht iets in het terra/oranje toch? De Pablo badmat lijkt me in die buurt te komen... De badmat kost 17, 99, de toiletmat 9,99. Geloof ik dan.

Uhuh, m'n werkgever promoten
Ben ik idd geweest, kleur klopte net niet.........maar ik moet toch nog terug, want ik ben verliefd op Peter (ribfluwelen bank ) Washandje zit al in m'n tas.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 4 maart 2006 @ 21:48:57 #70
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_35722266
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 21:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat zijn dat?
Volgens mij van die doosjes om eieren in te zetten
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_35722344
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 21:48 schreef Rewimo het volgende:

[..]

echt geweeeeeellldig vind ik ze. Toch eens surfen of ze nog ergens anders te krijgen zijn.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 4 maart 2006 @ 21:54:10 #72
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_35722446
Allemaal dingen uit mijn jeugd
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_35722491
2,50 dollar!! Maar geen oranje
pi_35722496
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 21:48 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Oh ik dacht een jeu de boules set
pi_35722654
Igraine
Ik ken het van bij mijn oma, vandaar dat ik aannam dat iedereen wel wist wat 't was.
Gave site: http://www.swiet.nl . Maar die wat daar staat is te groot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')