Ja he, het is zooooooo coolquote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:15 schreef Igraine het volgende:
Dat behang is echt supertof! Ik heb er bijna spijt van dat ik het niet hier in de keuken gedaan heb...
De muur in je woonkamer is ook leuk zeg, zo komen die 'lelijke' tegels in je keuken ook veel minder lelijk over![]()
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:29 schreef Igraine het volgende:
Oh dat doe ik ook altijd hoor, toen we met de babykamer bezig waren lief ik standaard met allerlei verfstrookjes, behangstukjes en houtstukjes in m'n tas rond...
Je kan maar net tegen iets leuks aanlopen!
Nu gaan we de woonkamer, keuken en hal verbouwen en ga ik precies hetzelfde doen..
Ik kon ook nergens de juiste kleur vinden. Is weinig keus in dat spul.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:32 schreef Syrena het volgende:
Ik vond mezelf al raar, maar tot nu toe heb ik in elke zaak gewoon mijn tegel uit de tas getrokken en 'm bij badmatten en handdoeken gehouden. Niemand zei er iets van, dus ik nam al aan dat dan toch wel meer mensen zoiets doen.
Ik wil goddorie eindelijk eens een goeie oranje/terra badmat vindenIk ben neig er sterk naar om gewoon twee extra handdoeken te kopen bij de Action en zelf matjes te maken. Alleen nog ff denken wat ik dan als ondergrond moet nemen.
Het is echt leukquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Cool retrobehang! Ga ik ook nemen als ik verhuis.
Het is nu overal te krijgen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:35 schreef Syrena het volgende:
[..]
Het is echt leukHier had ik het idee vandaan: http://www.designfordelight.nl , maar ze zijn een beeeeeeetje duur. Dus zodra ik bij de Kwantum dit behang zag dacht ik:
![]()
Ik ben nog niet bij de grote Hema geweest (we hebben er meerdere). Maar tot nu toe is hetquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:37 schreef Igraine het volgende:
Hebben ze bij de hema geen oranje badmatten?
Yup. Geen oranje.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Heb je de Xenos al geprobeerd?
Ben ik idd geweest, kleur klopte net niet.........maar ik moet toch nog terug, want ik ben verliefd op Peterquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Of de Leen Bakker? Je zocht iets in het terra/oranje toch? De Pablo badmat lijkt me in die buurt te komen... De badmat kost 17, 99, de toiletmat 9,99. Geloof ik dan.
Uhuh, m'n werkgever promoten
Volgens mij van die doosjes om eieren in te zettenquote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:48 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Volgens mij van die doosjes om eieren in te zetten
Oh ik dacht een jeu de boules setquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:48 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Volgens mij van die doosjes om eieren in te zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |