Zo, fornuis staat op zijn plek en het werkt! Alleen even een andere aansteker kopen. Ik heb er nu eentje van de eurowinkel, absoluut niks mis mee, maar je moet twee knopjes tegelijk indrukken. En twee knopjes tegelijk en dan ook nog gas dat vrij wegstroomt, dat vind ik eng. Dus nu moet ik gewoon zo'n dingetje met 1 knopje: *klak* en dan het gas aansteken.
Ikea was een grote teleurstelling. De Mysinge bank is mooi groot, maar erg lelijk van achter. De bank zal bij mij vrij in de ruimte staan en dan wil ik niet tegen een lelijke achterkant aankijken. Ook zijn de zijleuningen niet erg hoog. De stof was wel mooi, maar erg licht.
Kast waar de TV op komt heb ik nergens zien staan, waarschijnlijk uit de collectie...
De Bonde boekenkast moet 200 euro kosten maar omdat ie verstelbare planken heeft zit je van opzij tegen een hele rits gaatjes aan te kijken. Erg lelijk. Je kan er wel deurtjes inhangen, maar dat is een beetje raar als je graag een open boekenkast wil hebben.
De Expedit kleine versie vind ik echt te laag. Zo'n net-niet boekenkast. Wat ook logisch is, want het is bedoeld als roomdivider. Ze hadden wel een versie met maar 2 kolommen, maar die is ook maar 1.49 hoog. Pap opperde nog om er pootjes onder te schroeven, dus dat hou ik nog even in mijn achterhoofd.
Eetkamertafel was leuk maar ik kreeg het benauwd toen ik bedacht dat daar dan ook stoeltjes bij moeten. En die zaten echt prut. Alleen 1 soort niet, maar dan moet je wel een kussentje onder je kont. En dan werd het witte tafel + witte stoelen. Dus toen ging ik weer vreselijk twijfelen aan mijn keuze voor witte meubels.... ZUCHT!
Ik heb als troost maar een zak Daim gekocht. De oranje badmatten waren uitverkocht
![]()
en wat er wel nog lag waren echt van die frommels. Maar ze waren ook maar 2,95 trouwens.
Het fotolijstje dat ik van de Blokker heb staat wel geweldig op de wc! Alleen nog een foto voor in het andere lijstje en dan ophangen.
Van het weekend behang afhalen.....bleeeeeh. Ik hoop dat het er makkelijk af gaat, op de slaapkamer zit namelijk structuurbehang dat is overgeverfd...ai.