abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 maart 2006 @ 15:18:33 #26
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_35607830
Ziet er netjes uit Syrena, leuk appartementje.

Is het eigenlijk koop of huur?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 1 maart 2006 @ 16:21:23 #27
30488 coolbabe
My little pwny
pi_35610331
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 14:00 schreef Syrena het volgende:

[..]

Niet?! Vertel!

Ik ben helemaal geobserdeerd door die wekker...wil er alleen geen 25 euro voor betalen. Nu heb ik een Spaanse site ontdekt, maar mijn spaans is echt...eh.....slecht. Ik ga eens uitvissen of er in Barcelona niet zo'n winkel zit, daar ga ik 24 mrt heen (al kan ik vast niet zo lang wachten, ik willem *nu* )
stiekum toch een tvp
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_35610719
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 15:18 schreef sanger het volgende:
Ziet er netjes uit Syrena, leuk appartementje.

Is het eigenlijk koop of huur?
Het is huur, via een woningstichting. Ik kan per maand opzeggen, erg fijn omdat we volgend jaar misschien willen gaan samenwonen.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_35612195
Die wekker is gaaf
Ben benieuwd hoe het verder wordt!
pi_35613156
We gaan zo naar een collega van pa, die had nog een weinig gebruikt gasfornuis! Hopelijk is het wat en vraagt ie er niet veel voor Koelkast heb ik ook al, een vriend van mijn oom werkt als verzekeringsagent en die kan dus aan koelkasten komen. Van mensen die brand hebben gehad en na de schoonmaak liever een andere koelkast willen van de verzekering.

Gratis koelkasten rulen Ik wil graag nog een diepvriesje erbij, kan ik in de kelderberging zetten (die is echt mega groot). Dan alleen nog een wasmachine en TV.

Nou ja en meubels Ben erg benieuwd naar de Mysinge bank van Ikea.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_35614195
Zo, alweer terug. Een gratis fornuis rijker!
Het ziet er echt tiptop uit, bovenkant volgens mij nooit gebruikt, alleen oven ff uitschuren.

En, groot pluspunt, de oven gaat vanzelf aan, geen gekloot met aanstekers enzo
pi_35635191
Zo, fornuis staat op zijn plek en het werkt! Alleen even een andere aansteker kopen. Ik heb er nu eentje van de eurowinkel, absoluut niks mis mee, maar je moet twee knopjes tegelijk indrukken. En twee knopjes tegelijk en dan ook nog gas dat vrij wegstroomt, dat vind ik eng. Dus nu moet ik gewoon zo'n dingetje met 1 knopje: *klak* en dan het gas aansteken.

Ikea was een grote teleurstelling. De Mysinge bank is mooi groot, maar erg lelijk van achter. De bank zal bij mij vrij in de ruimte staan en dan wil ik niet tegen een lelijke achterkant aankijken. Ook zijn de zijleuningen niet erg hoog. De stof was wel mooi, maar erg licht.

Kast waar de TV op komt heb ik nergens zien staan, waarschijnlijk uit de collectie...

De Bonde boekenkast moet 200 euro kosten maar omdat ie verstelbare planken heeft zit je van opzij tegen een hele rits gaatjes aan te kijken. Erg lelijk. Je kan er wel deurtjes inhangen, maar dat is een beetje raar als je graag een open boekenkast wil hebben.

De Expedit kleine versie vind ik echt te laag. Zo'n net-niet boekenkast. Wat ook logisch is, want het is bedoeld als roomdivider. Ze hadden wel een versie met maar 2 kolommen, maar die is ook maar 1.49 hoog. Pap opperde nog om er pootjes onder te schroeven, dus dat hou ik nog even in mijn achterhoofd.

Eetkamertafel was leuk maar ik kreeg het benauwd toen ik bedacht dat daar dan ook stoeltjes bij moeten. En die zaten echt prut. Alleen 1 soort niet, maar dan moet je wel een kussentje onder je kont. En dan werd het witte tafel + witte stoelen. Dus toen ging ik weer vreselijk twijfelen aan mijn keuze voor witte meubels.... ZUCHT!

Ik heb als troost maar een zak Daim gekocht. De oranje badmatten waren uitverkocht en wat er wel nog lag waren echt van die frommels. Maar ze waren ook maar 2,95 trouwens.

Het fotolijstje dat ik van de Blokker heb staat wel geweldig op de wc! Alleen nog een foto voor in het andere lijstje en dan ophangen.

Van het weekend behang afhalen.....bleeeeeh. Ik hoop dat het er makkelijk af gaat, op de slaapkamer zit namelijk structuurbehang dat is overgeverfd...ai.
pi_35640481
Zo'n update en geen nieuwe foto's???
Het ziet er echt leuk uit! Ik herken je Ikea ervaring wel, heb ook vaak dingen online/ in de gids gezien maar als je het daar bekijkt valt het toch nogal tegen. Volgens mij kunnen witte meubels echt wel heel erg leuk zijn, alleen bij een bank lijkt het me nogal lastig qua besmettelijkheid. Maar die zou je natuurlijk 'chocola' kleurig kunnen doen

Tip: zoek eens op marktplaats 'oranje jaren 70' , hoop leuke hebbedingetjes, waaronder dit
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
  donderdag 2 maart 2006 @ 13:48:48 #34
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35640589
Waar blijven idd de foto's van het chocoladebruin!

Balen dat je zoektocht naar meubels op niets uitgelopen is.
pi_35640740
Fototoestel uit m'n tas gehaald Dat was niet slim.

Ja dat van die meubels was erg rot. Maar ja, ik als Weegschaal zijnde zou het ook wonderbaarlijk zijn geweest als ik in 1 avond alles had gevonden. Maar stiekem hoopte ik dat wel hahaha!

Ik ga zometeen langs de Leenbakker, daar hebben ze een oranje ribstoffen bank. Hij is echt leuk, maar ja, oranje en wit....hmmmm. Ze hebben 'm ook in bruin, maar ik wil 'm graag helemaal zien en niet alleen zo'n lapje test-stof-dinges.

Mijn ouders gruwden al bij het idee, maar dat komt omdat ze zelf een bruine ribstoffen bank hebben gehad en die echt grondig zat waren na 12 jaar . Misschien neem ik wel geen salontafel. Lekker onpraktisch, maar alweer 1 ding minder om uit te zoeken
pi_35642612
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 10:21 schreef Syrena het volgende:
Kast waar de TV op komt heb ik nergens zien staan, waarschijnlijk uit de collectie...

De Bonde boekenkast moet 200 euro kosten maar omdat ie verstelbare planken heeft zit je van opzij tegen een hele rits gaatjes aan te kijken. Erg lelijk. Je kan er wel deurtjes inhangen, maar dat is een beetje raar als je graag een open boekenkast wil hebben.
Ik heb nog wel een Bonde TV-meubel tekoop. Zowel een TV-meubel als de boven opzet.
pi_35646249
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 10:21 schreef Syrena het volgende:

Ik heb ook een witte Bonde boekenkast, 2.18 hoog geloof ik en rvs pootjes eronder. Heb er 3 dichte witte deuren bij gekocht omdat ik me na een tijdje dood ergerde aan hoe rommelig het er steeds uitzag (al heb je dat wel eens met een boekenkast natuurlijk). Al zet je die boeken nog zo netjes op een rij, op kleur en vorm gesorteerd, zo'n enorme kast vol boeken oogt altijd rommelig. Dus ik heb een dichte boekenkast
pi_35655457
Mijn ouders zijn beide echt ANTI boekenkast Die liepen al stiekem opgelucht te kijken.

Maar ik wil er dus perse eentje, ik heb van veel boekenseries alles compleet. Ik kan toch niet mijn hele collectie er in kwijt, maar wel mijn kookboeken en die series dan. En wat fotolijstjes enzo.

Ik heb gewoon een tic, ik zit op m'n werk al steeds tegen boeken aan te kijken

Waarschijnlijk wordt het toch de twee-kolom Expedit, en dan pootjes eronder.

Vandaag mijn servies gekocht tis zo mooi van de Blokker. Ze hadden het nergens meer, alleen nog bij ons in het dorp. En nu ben ik bang dat het uit de collectie gaat Voorzichtig afwassen dus.
pi_35655903
Leuk huis! Ik ben idd benieuwd naar de met-chocoladebruine muur!
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  donderdag 2 maart 2006 @ 20:57:07 #40
129873 Marjan_K
I used to dream
pi_35656040
enne foto of uitleg van het servies??
Or maybe something I thought
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 2 maart 2006 @ 21:09:39 #41
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_35656520
Je bent lekker bezig, Syrena

Witte meubels zijn wel errug fout natuurlijk Ben je trouwens al aan het macrameeën, want dat hoort er echt wel bij
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 2 maart 2006 @ 21:44:56 #42
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35657846
Syrena, en een paar losse boekenplanken dan?
Die kan je dan precies zo ophangen zoals jij ze wil en waar jij ze wil...
Bij ons hangen ze in een hoek maar midden op de muur kan ook.
En ze zijn er ook nog in verschillende kleuren. Evt. zou je bijvoorbeeld achter die planken weer een wit of een ander gekleurd vlak kunnen doen op je oranje muur of zo. Of nou ja, een cirkel, retro is toch van de rondjes?

Even een voorbeeldje:
http://img.photobucket.com/albums/v217/Brig4teyes/Dsc01540-k.jpg
en een iets sfeervoller uitzichtje: http://img.photobucket.com/albums/v217/Brig4teyes/Dsc01752-k.jpg
pi_35659035
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 11:05 schreef Syrena het volgende:
[afbeelding]

OOhhhhh deze wil ik!! Als je hem mept zegt ie hoe laat het is! Ideaal voor halfblinde kippen zoals ik!
Die is inderdaad héél stoer! Je hebt zeker niet heel toevallig een cadaucode (oid) van nonplusulta? Ik wil hem namelijk ook bestellen
pi_35659756
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 22:13 schreef heinl het volgende:

[..]

Die is inderdaad héél stoer! Je hebt zeker niet heel toevallig een cadaucode (oid) van nonplusulta? Ik wil hem namelijk ook bestellen
Ik ben wel een site tegengekomen waar ik er 100 voor 15 euro kon hebben o.i.d. maar honderd vond ik een beetje veel Ik hoop dat ik 'm in Barcelona tegenkom, hij zou daar 14,10 euro kosten. Eentje voor je meenemen? Ik wil zelf de witte.
pi_35659816
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 20:57 schreef Marjan_K het volgende:
enne foto of uitleg van het servies??
Zelfde kleur als het servies dat je nu met Dukaten kan krijgen, alleen dan met hele fijne lijntjes op de rand. Ik vrees dat het bijna niet te fotograferen is, zal morgen eens eenn poging wagen.

Nu ga ik dromen van ovens uitschurenn enzo
  donderdag 2 maart 2006 @ 22:35:23 #46
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_35659915
het begint al aardig te vorderen ben benieuwd nara het totaal plaatje
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_35660575
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 22:31 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik ben wel een site tegengekomen waar ik er 100 voor 15 euro kon hebben o.i.d. maar honderd vond ik een beetje veel Ik hoop dat ik 'm in Barcelona tegenkom, hij zou daar 14,10 euro kosten. Eentje voor je meenemen? Ik wil zelf de witte.
Witte vind ik ook het stoerst

Als je er een voor me mee zou willen nemen, héél graag
pi_35720567
Zooooooooooooooo. Gister snel snel behang erafgetrokken in de slaapkamer en het halletje. En vanmorgen (bijna middag...) aan het behangen. De slaapkamer ging prima (was maar 1 wand), het halletje ging stukken minder. Tja, behang van 2,50 euro... We moesten het halletje tussen de slaapkamers ook nog, dus snel even naar de Kwantum voor extra rollen. Een andere vestiging, dus ze hadden het papier wat ik al had niet meer. Dan maar 2 andere rollen genomen.

En dat bleek dus bagger Het scheurt gewoon uit elkaar. Twee banen gehangen en toen EINDELIJK naar huis, morgen de rest van het ene halletje maar doen.

Bij de Action heb ik nog ff handdoeken bijgehaald, terra-kleur! Ik zal het washandje de komende tijd in mijn tas meeslepen om een bijpassende badmat te kunnen vinden
pi_35720657
En....foto's!

Woonkamer met alleen het creme:

Woonkamer AF!

In de hoek het fornuis, oven is bijna schoon

En tadaaaaaaaaaaaaa....mijn retrobehangwand!! Vind het echt supertof. Jammer om er een bed tegenaan te zetten
  Jubileum moderator zaterdag 4 maart 2006 @ 21:02:32 #50
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_35720727
Dat behang gaaf zeg!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')