abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 april 2006 @ 20:02:21 #226
102760 Igraine
Headache
pi_36801863
quote:
Op zondag 9 april 2006 19:47 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik ben al afgeknapt op het bruin Ik vind het SAAHAAIII hahahaha, ik ben echt erg. Ik zat vandaag nog te bedenken dat ik alles beter fuchsia had kunnen maken ofzo.
Volgens de site waar die man op stond...

Brown

Associated with: security, stability and very practical
Best for: living rooms
Pitfalls: introduce a livelier colour for mental stimulation such as green or blue
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_36802379
quote:
Op zondag 9 april 2006 20:02 schreef Igraine het volgende:

[..]

Volgens de site waar die man op stond...

Brown

Associated with: security, stability and very practical
Best for: living rooms
Pitfalls: introduce a livelier colour for mental stimulation such as green or blue
Vooral dit: Associated with: security, stability and very practical verraadt me he! (en ook dat ik niet verder gelezen had hahaha)

Maar de kleuren erbij worden oranje en fuchsia En planten. Kijken hoe lang ik die in leven kan houden
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_36804316
Ozzie wat kijk je stoer Past goed bij je

Leuk Syrena!!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  maandag 10 april 2006 @ 15:29:16 #229
90648 zeeuwse
Mostly harmless
pi_36824000
quote:
dies niet gay hoor, al lijkt dat op het eerste gezicht wel zo.
leuke kerel wel, als je eenmaal aan zijn kledingstijl gewend bent.
So Long and Thanks for All the Fish
pi_36827216
quote:
Op maandag 10 april 2006 15:29 schreef zeeuwse het volgende:

[..]

dies niet gay hoor, al lijkt dat op het eerste gezicht wel zo.
leuke kerel wel, als je eenmaal aan zijn kledingstijl gewend bent.
Och ja dat klopt ze hebben een keer bij hem thuis gefilmd, hij heeft idd gewoon vrouw en kindjes (van die kindjes weet ik niet meer zeker)
Hij gedraagt zich trouwens wel gay, en dan laat ik zijn blouses en jasjes met ruches nog buiten beschouwing
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_36832370
Ik zie de foto's nu
Wat word het leuk Syrena!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 10 april 2006 @ 19:41:50 #232
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_36832512
Neem gewoon nepplanten, Syrena
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 10 april 2006 @ 20:15:22 #233
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_36833816
quote:
Hij had eens bij een echtpaar de woonkamer gerestyled .
Mensen begonnen keihard te huilen omdat ze het zo lelijk vonden! ( was geloof ik met allemaal bont maar dat weet ik niet meer zeker..)
Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
pi_36834214
Met planten en oranje kleuren wordt het volgens mij heel gezellig. Er staat in ieder geval al een goede, mooie basis. Alleen vind ik die LACK tafeltjes niet zo mooi staan, ik zou zelf voor een KLUBBO bijzettafel hebben gekozen.
Maar je hebt dus twee slaapkamers, wat gaat er met die andere gebeuren?
pi_36838204
quote:
Op maandag 10 april 2006 20:25 schreef Syytön het volgende:
Met planten en oranje kleuren wordt het volgens mij heel gezellig. Er staat in ieder geval al een goede, mooie basis. Alleen vind ik die LACK tafeltjes niet zo mooi staan, ik zou zelf voor een KLUBBO bijzettafel hebben gekozen.
Logeerkamer annex dumpplek-van-mijn-kleren/schoenen/tassen.
Ik wilde daar een muurschildering maken, gewoon plakkaatverf. Ik heb de wanden niet gedaan, die zijn gewoon nog licht- en donkerder blauw en 1 witte wand. Op de witte wilde ik gaan schilderen.

Maar dat zal nog wel ff duren
pi_36838241
En nu ga ik in mijnn huidige bed plannen smeden voor morgen, ROZE!
pi_36861450
quote:
Op maandag 10 april 2006 20:25 schreef Syytön het volgende:
Ff terugkomen op de KLUBBO, die vond ik ook erg mooi, maar hij is veel te laag (27 cm, de Lack-tafeltjes zijn 45 cm hoog). Bij de Leenbakker heb ik toen een lage salontafel ervoor gezet om te zien hoe het stond, en ik vond het niet mooi

En de drie bijzettafels van KLUBBO waren wel weer hoog genoeg, maar ik wilde er geen drie
  dinsdag 11 april 2006 @ 18:10:30 #238
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_36861737
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 18:00 schreef Syrena het volgende:

Ff terugkomen op de KLUBBO, die vond ik ook erg mooi, maar hij is veel te laag (27 cm, de Lack-tafeltjes zijn 45 cm hoog). Bij de Leenbakker heb ik toen een lage salontafel ervoor gezet om te zien hoe het stond, en ik vond het niet mooi

En de drie bijzettafels van KLUBBO waren wel weer hoog genoeg, maar ik wilde er geen drie
Ik heb de set van 3 Klubbo's, in m'n vorige huis had ik er 2 staan en de kleinste tussen 2 stoelen in.
In m'n huidige huis als 3 op een rij, omdat ik ruimte zat heb.
In m'n nieuwe huisje wil ik ms de Lack of de 1-delige Klubbo, maar hij is idd erg laag... Ben er nog niet uit...
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
  dinsdag 11 april 2006 @ 22:21:41 #239
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36870688
Syreen, nu vanavond in 'In holland staat een huis' was een bruine kamer en daar hadden ze blauw en turquoise als accentkleuren.
Erg mooi!
  dinsdag 11 april 2006 @ 22:24:12 #240
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36870783
Oh wacht... of je leest even terug BE.
Oranje gaat het worden.
pi_36871056
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 22:21 schreef Brighteyes het volgende:
Syreen, nu vanavond in 'In holland staat een huis' was een bruine kamer en daar hadden ze blauw en turquoise als accentkleuren.
Erg mooi!
Ik vond 'm geweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeldig, die kamer!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 11 april 2006 @ 22:33:52 #242
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36871166
Ja echt wel!
pi_36871439
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 22:21 schreef Brighteyes het volgende:
Erg mooi!
Ja die heb ik idd net gezien Maar 't wordt bij mij oranje, dat doet wat warmer aan.
Ik heb een mooi schilderij gekocht vandaag. Bij de Leenbakker hahaha, alweer! Tis met olifanten en oranje en rood op de achtergrond, ik hoop dat het zo mooi staat als ik denk

En kaarsen bij de Hema. Ik was niet echt in een shopping mood vandaag, best jammer. Donderdagavond herkansing Kussentjes!
pi_36871508
Oja, ik heb zelfs gordijnstof uitgezocht (Hema). Mam en ik gaan er vouwgordijnen van maken. Alleen eerst zo'n setje vinden waarmee dan kan dan stof kopen dan naaien....

Voorlopig maar de ochtendjas op de badkamer hangen en niet meer internetten in de BH hehehe.
pi_36871769
Ga je zelf vouwgordijnen maken? Succes!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 11 april 2006 @ 22:51:04 #246
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_36871801
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 22:42 schreef Syrena het volgende:

Voorlopig maar de ochtendjas op de badkamer hangen en niet meer internetten in de BH hehehe.

Lijkt me wel erg veel werk zelf vouwgordijnen maken... Maar wel leuk
And know what you want,
pi_36871917
Uh ik heb me laten vertellen dat er setjes zijn met latjes, oogjes, touwtjes en dan je dan alleen nog de banen moet maken voor de latjes enzo...

Maar dat zien we wel *grin*
  dinsdag 11 april 2006 @ 22:55:39 #248
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_36871973
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 22:54 schreef Syrena het volgende:
Uh ik heb me laten vertellen dat er setjes zijn met latjes, oogjes, touwtjes en dan je dan alleen nog de banen moet maken voor de latjes enzo...

Maar dat zien we wel *grin*
Ohhhhhh, ik dacht al Had wel gekund natuurlijk
And know what you want,
pi_36940910
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 10:31 schreef Syrena het volgende:
En hopelijk vandaag naar de Ikea, waar ik een oranje badmat heb gespot, oranje douchegordijn, oranje handddoeken

Ik moet alleen de hoekjes van de badkamer nog even opmeten. Ik wil perse een dicht kastje op de badkamer, mijn zooi hoeft niet contstant in het zicht te staan, maar er is eigenlijk geen plaats voor, dankzij de handig geplaatste radiator en de pijpen die overal over de muur heen lopen

Oja, foto die op de wc komt:
[afbeelding]

Cute huh!
Aw

Mooi eigen plekje trouwens!!!
#geen
pi_36940936

Leuk interieurdetail
#geen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: