Volgens de site waar die man op stond...quote:Op zondag 9 april 2006 19:47 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik ben al afgeknapt op het bruinIk vind het SAAHAAIII hahahaha, ik ben echt erg. Ik zat vandaag nog te bedenken dat ik alles beter fuchsia had kunnen maken ofzo.
Vooral dit: Associated with: security, stability and very practical verraadt me he!quote:Op zondag 9 april 2006 20:02 schreef Igraine het volgende:
[..]
Volgens de site waar die man op stond...
Brown
Associated with: security, stability and very practical
Best for: living rooms
Pitfalls: introduce a livelier colour for mental stimulation such as green or blue
dies niet gay hoor, al lijkt dat op het eerste gezicht wel zo.quote:Op zondag 9 april 2006 19:49 schreef Syrena het volgende:
Deze man dus: http://www.bbc.co.uk/homes/design/lighting_llbtips.shtml
Och ja dat kloptquote:Op maandag 10 april 2006 15:29 schreef zeeuwse het volgende:
[..]
dies niet gay hoor, al lijkt dat op het eerste gezicht wel zo.
leuke kerel wel, als je eenmaal aan zijn kledingstijl gewend bent.
Hij had eens bij een echtpaar de woonkamer gerestyled .quote:Op zondag 9 april 2006 19:49 schreef Syrena het volgende:
Deze man dus: http://www.bbc.co.uk/homes/design/lighting_llbtips.shtml
Logeerkamer annex dumpplek-van-mijn-kleren/schoenen/tassen.quote:Op maandag 10 april 2006 20:25 schreef Syytön het volgende:
Met planten en oranje kleuren wordt het volgens mij heel gezellig. Er staat in ieder geval al een goede, mooie basis.Alleen vind ik die LACK tafeltjes niet zo mooi staan, ik zou zelf voor een KLUBBO bijzettafel hebben gekozen.
Maar je hebt dus twee slaapkamers, wat gaat er met die andere gebeuren?
Ff terugkomen op de KLUBBO, die vond ik ook erg mooi, maar hij is veel te laag (27 cm, de Lack-tafeltjes zijn 45 cm hoog). Bij de Leenbakker heb ik toen een lage salontafel ervoor gezet om te zien hoe het stond, en ik vond het niet mooiquote:Op maandag 10 april 2006 20:25 schreef Syytön het volgende:
Met planten en oranje kleuren wordt het volgens mij heel gezellig. Er staat in ieder geval al een goede, mooie basis.Alleen vind ik die LACK tafeltjes niet zo mooi staan, ik zou zelf voor een KLUBBO bijzettafel hebben gekozen.
Maar je hebt dus twee slaapkamers, wat gaat er met die andere gebeuren?
Ik heb de set van 3 Klubbo's, in m'n vorige huis had ik er 2 staan en de kleinste tussen 2 stoelen in.quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:00 schreef Syrena het volgende:
Ff terugkomen op de KLUBBO, die vond ik ook erg mooi, maar hij is veel te laag (27 cm, de Lack-tafeltjes zijn 45 cm hoog). Bij de Leenbakker heb ik toen een lage salontafel ervoor gezet om te zien hoe het stond, en ik vond het niet mooi
En de drie bijzettafels van KLUBBO waren wel weer hoog genoeg, maar ik wilde er geen drie
quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:21 schreef Brighteyes het volgende:
Syreen, nu vanavond in 'In holland staat een huis' was een bruine kamer en daar hadden ze blauw en turquoise als accentkleuren.
Erg mooi!
quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:21 schreef Brighteyes het volgende:
Syreen, nu vanavond in 'In holland staat een huis' was een bruine kamer en daar hadden ze blauw en turquoise als accentkleuren.
Erg mooi!
quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:42 schreef Syrena het volgende:
Voorlopig maar de ochtendjas op de badkamer hangen en niet meer internetten in de BH hehehe.
Ohhhhhh, ik dacht alquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:54 schreef Syrena het volgende:
Uh ik heb me laten vertellen dat er setjes zijn met latjes, oogjes, touwtjes en dan je dan alleen nog de banen moet maken voor de latjes enzo...
Maar dat zien we wel *grin*
Awquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:31 schreef Syrena het volgende:
En hopelijk vandaag naar de Ikea, waar ik een oranje badmat heb gespot, oranje douchegordijn, oranje handddoeken![]()
Ik moet alleen de hoekjes van de badkamer nog even opmeten. Ik wil perse een dicht kastje op de badkamer, mijn zooi hoeft niet contstant in het zicht te staan, maar er is eigenlijk geen plaats voor, dankzij de handig geplaatste radiator en de pijpen die overal over de muur heen lopen
Oja, foto die op de wc komt:
[afbeelding]
Cute huh!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |