Staat iets over in de wet, wanneer je je meerderheid kan bewijzen voor je land(ook doormiddel van topsport) dan mag er een uitzondering gemaakt worden.quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:49 schreef kareltje_de_grote het volgende:
voor deze keer ben ik het met verdonk eens. Omdat die gast ineens goed zou kunnen voetballen mag ie Nederlander worden.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:55 schreef Woldo het volgende:
Inderdaad. Verdonk.
Het mag van mij zelfs nog wel harder.![]()
precies wat je zegt inderdaad! vergeet niet dat kalou naast het inb. examen ook moet kunnen aantonen om de komende tijd in Nederland te huisvestten... (dus niet zomaar ineens in Engeland speelt ofzo...)quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:53 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Staat iets over in de wet, wanneer je je meerderheid kan bewijzen voor je land(ook doormiddel van topsport) dan mag er een uitzondering gemaakt worden.
De harde hand van Verdonk zeggen ze dan. De groepsverkrachters in Rotterdam lopen vrolijk rond maar meisjes die in hun examenjaar zitten worden eruitgezet. Dat is de reden waarom ik tegen Verdonk ben. Ik ben ook voor een strenger beleid, mits die consequent uitgevoerd gaat worden en zaken per zaak bekeken gaan worden.
Maarja, als meneer Kalou in mei zijn inburgeringscursus doet dan kan hij alsnog door de raad een versnelde procedure krijgen.
Klopt, hier geef ik je zeker een punt.quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:53 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Staat iets over in de wet, wanneer je je meerderheid kan bewijzen voor je land(ook doormiddel van topsport) dan mag er een uitzondering gemaakt worden.
De harde hand van Verdonk zeggen ze dan. De groepsverkrachters in Rotterdam lopen vrolijk rond maar meisjes die in hun examenjaar zitten worden eruitgezet. Dat is de reden waarom ik tegen Verdonk ben. Ik ben ook voor een strenger beleid, mits die consequent uitgevoerd gaat worden en zaken per zaak bekeken gaan worden.
Maarja, als meneer Kalou in mei zijn inburgeringscursus doet dan kan hij alsnog door de raad een versnelde procedure krijgen.
weet ik, maar ik vind het onzin om die wet voor zoiets onzinnigs als voetbal te gebruiken. Als het nou om een wetenschapper zou gaan kon ik het begrijpen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:53 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
De meeste groepsverkrachters in Rotterdam hebben allang een Nederlands paspoort en dan heeft verdonk nog maar weinig over hen te zeggen.quote:De harde hand van Verdonk zeggen ze dan. De groepsverkrachters in Rotterdam lopen vrolijk rond maar meisjes die in hun examenjaar zitten worden eruitgezet. Dat is de reden waarom ik tegen Verdonk ben. Ik ben ook voor een strenger beleid, mits die consequent uitgevoerd gaat worden en zaken per zaak bekeken gaan worden.
Alleen wordt dat 'racisme' verkapt 'verrijkking van de Nederlandse cultuur' genoemd.quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:00 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Klopt, hier geef ik je zeker een punt.
Als Verdonk toch de harde hand hanteert, dan moet ze ook eens gaan rondbezemen in al dat uitschot dat zich hier niet fatsoenlijk kan gedragen.
Dat die Taida het land uit wordt gezet is natuurlijk erg hard, maar ook gewoon volgens de regels, die heeft ze (met dank aan haar familie) niet nageleeft dus moet ze vertrekken. Over die topsportwetten ben ik het sowieso niet eens. Dus als je niet veel talent heb maak je minder kans op een verblijfsvergunning dan dat je dat wel hebt ? Dat noem ik dan rascisme![]()
Dat ook, maar daar draait het eigenlijk niet eens om.quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:06 schreef Mr.Mills het volgende:
Dat er überhaupt mensen zijn die een buitenlander in het NEDERLANDS elftal willen, belachelijk.
We zijn geen desperate oliestaatje ofzo![]()
Blijf dan lekker in voetbalquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:11 schreef DeTolk het volgende:
er is al een centraal topic in VBL
Zij heeft gaan versnelde procedure gehad. Ze is Nederlandse geworden, omdat ze met een Nederlander getrouwd is.quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:00 schreef Netsplitter het volgende:
Wat ik dus niet snap is waarom die hardloopster wel snel nl kan worden, maar Kalou niet...
En heeft waarschijnlijk haar examen WEL gehaaldquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:28 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Zij heeft gaan versnelde procedure gehad. Ze is Nederlandse geworden, omdat ze met een Nederlander getrouwd is.
Daarom was er ook een eis dat hij dat binnen een paar jaar niet zou doen, wat hij weigerdequote:Op woensdag 1 maart 2006 10:32 schreef King_of_Kool het volgende:
Ik zou er niet op tegen zijn dat Kalou ineens Nederlander zou worden ware het niet dat hij over een paar jaar toch weer wordt verkocht aan het buitenland en dan zie je 'm niet meer terug in Nederland.
Tsja, je mag ook Nederlander worden als je Willem-Alexander goed kan p...Nee, laat ik het maar niet zeggenquote:Op woensdag 1 maart 2006 09:49 schreef kareltje_de_grote het volgende:
voor deze keer ben ik het met verdonk eens. Omdat die gast ineens goed zou kunnen voetballen mag ie Nederlander worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |