abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 maart 2006 @ 09:43:24 #1
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_35597586
Bij deze wil ik Minister Verdonk hartelijk bedanken voor het feit dat ze de wet eens een keer goed naleeft en niet zoals alle vorige ministers op belangrijke momenten inkakt en toe gaat geven.
Het moet niet gekker worden zeg met die volkshisterie hier in Nederland. Eerst gaat Cruyff zich ermee bemoeien, dan van Basten en waarom eigenlijk ??
Kalou voldoet niet aan de eisen om een Nederlands staatsburger te worden, dus hoort hij ook zeker niet in het Nederlands elftal te ballen. Wat is dat voor bullshit. Straks worden alle landenteams bijeengeraapte Real Madridjes van toppers die het in hun eigen land niet kunnen vinden en dus maar ergens anders gaan spelen.
Hoe verantwoord je zoiets aan asielzoekers die niet beroemd zijn en ook geen recht hierop hebben. NIET dus. En wat nou als die Kalou hopeloos uit vorm raakt, dan zou een jongen die er 2 jaar lang voor geknokt heeft ineens uit het NL elftal moeten verdwijnen.

Daarom: Verdonk Eindelijk eens een minister met ballen.

Al die Nederlanders die nu ineens wel schijnheilig lopen te doen dat Salomon Nederlander moet worden zijn eigenlijk gewoon huichelaars die gemakkelijk te beinvloeden zijn. 4 jaar geleden stemden ze nog LPF omdat die een harder vreemdelingenbeleid zouden invoeren, en nu met het oog op het WK zijn ze ineens voor versoepeling.
Wat een kutvolk zijn we toch eigenlijk als je er bij na denkt
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
  Moderator woensdag 1 maart 2006 @ 09:44:17 #2
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_35597633
amen!
pi_35597721
voor deze keer ben ik het met verdonk eens. Omdat die gast ineens goed zou kunnen voetballen mag ie Nederlander worden.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
  woensdag 1 maart 2006 @ 09:53:49 #5
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_35597852
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 09:49 schreef kareltje_de_grote het volgende:
voor deze keer ben ik het met verdonk eens. Omdat die gast ineens goed zou kunnen voetballen mag ie Nederlander worden.
Staat iets over in de wet, wanneer je je meerderheid kan bewijzen voor je land(ook doormiddel van topsport) dan mag er een uitzondering gemaakt worden.

De harde hand van Verdonk zeggen ze dan. De groepsverkrachters in Rotterdam lopen vrolijk rond maar meisjes die in hun examenjaar zitten worden eruitgezet. Dat is de reden waarom ik tegen Verdonk ben. Ik ben ook voor een strenger beleid, mits die consequent uitgevoerd gaat worden en zaken per zaak bekeken gaan worden.

Maarja, als meneer Kalou in mei zijn inburgeringscursus doet dan kan hij alsnog door de raad een versnelde procedure krijgen.
Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
  woensdag 1 maart 2006 @ 09:55:07 #6
121108 Woldo
Het enige echte Bier.
pi_35597879
Inderdaad. Verdonk.
I'm not deaf or blind, I'm just ignoring you.
oO<
  woensdag 1 maart 2006 @ 09:55:47 #7
121108 Woldo
Het enige echte Bier.
pi_35597886
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 09:55 schreef Woldo het volgende:
Inderdaad. Verdonk.

Het mag van mij zelfs nog wel harder.
oO<
  woensdag 1 maart 2006 @ 09:56:07 #8
121108 Woldo
Het enige echte Bier.
pi_35597889
Huh kut verkeerde knop. Et is nog vroeg.
oO<
  woensdag 1 maart 2006 @ 09:59:31 #9
13581 vinnyb
Enjoy Incubus!
pi_35597947
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 09:53 schreef Tyler..Durden het volgende:

[..]

Staat iets over in de wet, wanneer je je meerderheid kan bewijzen voor je land(ook doormiddel van topsport) dan mag er een uitzondering gemaakt worden.

De harde hand van Verdonk zeggen ze dan. De groepsverkrachters in Rotterdam lopen vrolijk rond maar meisjes die in hun examenjaar zitten worden eruitgezet. Dat is de reden waarom ik tegen Verdonk ben. Ik ben ook voor een strenger beleid, mits die consequent uitgevoerd gaat worden en zaken per zaak bekeken gaan worden.

Maarja, als meneer Kalou in mei zijn inburgeringscursus doet dan kan hij alsnog door de raad een versnelde procedure krijgen.
precies wat je zegt inderdaad! vergeet niet dat kalou naast het inb. examen ook moet kunnen aantonen om de komende tijd in Nederland te huisvestten... (dus niet zomaar ineens in Engeland speelt ofzo...)
I dig my toes into the sand, the ocean looks like a thousand diamonds strewn across a blue blanket.
I lean against the wind, pretend that I am weightless, and in this moment I am happy...happy!
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 1 maart 2006 @ 10:00:48 #10
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_35597966
Wat ik dus niet snap is waarom die hardloopster wel snel nl kan worden, maar Kalou niet...
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  woensdag 1 maart 2006 @ 10:00:55 #11
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_35597969
quote:

[..]

Klopt, hier geef ik je zeker een punt.
Als Verdonk toch de harde hand hanteert, dan moet ze ook eens gaan rondbezemen in al dat uitschot dat zich hier niet fatsoenlijk kan gedragen.
Dat die Taida het land uit wordt gezet is natuurlijk erg hard, maar ook gewoon volgens de regels, die heeft ze (met dank aan haar familie) niet nageleeft dus moet ze vertrekken. Over die topsportwetten ben ik het sowieso niet eens. Dus als je niet veel talent heb maak je minder kans op een verblijfsvergunning dan dat je dat wel hebt ? Dat noem ik dan rascisme
pi_35597993
quote:

[..]

weet ik, maar ik vind het onzin om die wet voor zoiets onzinnigs als voetbal te gebruiken. Als het nou om een wetenschapper zou gaan kon ik het begrijpen.
quote:
De meeste groepsverkrachters in Rotterdam hebben allang een Nederlands paspoort en dan heeft verdonk nog maar weinig over hen te zeggen.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
  woensdag 1 maart 2006 @ 10:04:12 #13
13581 vinnyb
Enjoy Incubus!
pi_35598026
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 10:00 schreef -Sandstorm- het volgende:

[..]

Klopt, hier geef ik je zeker een punt.
Als Verdonk toch de harde hand hanteert, dan moet ze ook eens gaan rondbezemen in al dat uitschot dat zich hier niet fatsoenlijk kan gedragen.
Dat die Taida het land uit wordt gezet is natuurlijk erg hard, maar ook gewoon volgens de regels, die heeft ze (met dank aan haar familie) niet nageleeft dus moet ze vertrekken. Over die topsportwetten ben ik het sowieso niet eens. Dus als je niet veel talent heb maak je minder kans op een verblijfsvergunning dan dat je dat wel hebt ? Dat noem ik dan rascisme
Alleen wordt dat 'racisme' verkapt 'verrijkking van de Nederlandse cultuur' genoemd.
Zoals iemand al zei, maakt het me weinig uit wat ze beslissen, als ze maar consequent zijn! Voorbeelden noemen (Kalou, Taida, hardloopster, man van de buren) heeft weinig zin want we praten over duizenden mensen!
I dig my toes into the sand, the ocean looks like a thousand diamonds strewn across a blue blanket.
I lean against the wind, pretend that I am weightless, and in this moment I am happy...happy!
pi_35598039
We hebben zelf toch talent zat?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_35598054
Dat er überhaupt mensen zijn die een buitenlander in het NEDERLANDS elftal willen, belachelijk.
We zijn geen desperate oliestaatje ofzo
pi_35598100
Vind het niet zo erg. Bovendien zijn z'n prestaties de laatste tijd niet goed, dus is het geen echte meerwaarde.
  woensdag 1 maart 2006 @ 10:09:00 #17
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_35598105
Terechte afwijzing. Enige reden voor hem en eigenlijk ookvoor Feijenoord, om Nederlander te worden is persoonlijk gewin. Kan die doorverkocht worden aan het buitenland...
A.M.A.B
  woensdag 1 maart 2006 @ 10:09:34 #18
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_35598118
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 10:06 schreef Mr.Mills het volgende:
Dat er überhaupt mensen zijn die een buitenlander in het NEDERLANDS elftal willen, belachelijk.
We zijn geen desperate oliestaatje ofzo
Dat ook, maar daar draait het eigenlijk niet eens om.
Feit is dat Kalou niet voor de versnelde procedure in aanmerking komt (dat die al bestaat is absurt) en dus geen recht van spreken heeft. Verdonk leeft die wetgeving goed na en krijgt meteen kritiek.

Ik vraag me af wanneer het eens een keer wel goed is. Dan zijn de ministers te soft, corrupt of te laf. En nu doet er eens iemand wat aan begint nog iedereen te kankeren.
  woensdag 1 maart 2006 @ 10:11:42 #19
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_35598158
er is al een centraal topic in VBL
  woensdag 1 maart 2006 @ 10:15:52 #20
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_35598243
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 10:11 schreef DeTolk het volgende:
er is al een centraal topic in VBL
Blijf dan lekker in voetbal
Dit is een KLB topic over wat voor huichelaars Nederlanders eigenlijk zijn bij zulke media gehypte dingen.
pi_35598593
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 10:00 schreef Netsplitter het volgende:
Wat ik dus niet snap is waarom die hardloopster wel snel nl kan worden, maar Kalou niet...
Zij heeft gaan versnelde procedure gehad. Ze is Nederlandse geworden, omdat ze met een Nederlander getrouwd is.
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
  woensdag 1 maart 2006 @ 10:32:18 #22
124107 King_of_Kool
Hail to the King
pi_35598676
Ik zou er niet op tegen zijn dat Kalou ineens Nederlander zou worden ware het niet dat hij over een paar jaar toch weer wordt verkocht aan het buitenland en dan zie je 'm niet meer terug in Nederland.
De ene doodgraver tegen de andere: Ik heb zo'n drukke week gehad, ik heb er 2 moeten laten lopen!
pi_35598697
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 10:28 schreef Homdeck het volgende:

[..]

Zij heeft gaan versnelde procedure gehad. Ze is Nederlandse geworden, omdat ze met een Nederlander getrouwd is.
En heeft waarschijnlijk haar examen WEL gehaald
pi_35598709
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 10:32 schreef King_of_Kool het volgende:
Ik zou er niet op tegen zijn dat Kalou ineens Nederlander zou worden ware het niet dat hij over een paar jaar toch weer wordt verkocht aan het buitenland en dan zie je 'm niet meer terug in Nederland.
Daarom was er ook een eis dat hij dat binnen een paar jaar niet zou doen, wat hij weigerde
pi_35598811
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 09:49 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Tsja, je mag ook Nederlander worden als je Willem-Alexander goed kan p...Nee, laat ik het maar niet zeggen

Waarom dan een topvoetballer, die ook nog eens z'n eigen geld verdient en niet riant uit de staatsruif eet, dan niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')