Kom anders naar Scheveningen sneeuw zat hierquote:Op woensdag 1 maart 2006 09:23 schreef Wiwi101 het volgende:
Waarom waarom waarom?
Zeggen die mensen van het weer dat het dik gaat sneeuwen enzo?![]()
Ik had me sneeuwschuiver klaar staan, en gisteren nog snel een winterpeen gekocht, en ik wou dus een sneeuwpop gaan maken nu![]()
En zo daarnet om 8.00 lag er wel 0,5cmdie nu al gesmolten is
![]()
Ik keek gisteren zo nog NSE (Sorry, dat is Talpa, dat weet ik) en toen zei die lul dat er misschien wel 10cm ging vallen
![]()
![]()
Maar nee hooor
WEER NIET!![]()
Inderdaad TALPAquote:Op woensdag 1 maart 2006 09:23 schreef Wiwi101 het volgende:
Waarom waarom waarom?
Zeggen die mensen van het weer dat het dik gaat sneeuwen enzo?![]()
Ik had me sneeuwschuiver klaar staan, en gisteren nog snel een winterpeen gekocht, en ik wou dus een sneeuwpop gaan maken nu![]()
En zo daarnet om 8.00 lag er wel 0,5cmdie nu al gesmolten is
![]()
Ik keek gisteren zo nog NSE (Sorry, dat is Talpa, dat weet ik) en toen zei die lul dat er misschien wel 10cm ging vallen
![]()
![]()
Maar nee hooor
WEER NIET!![]()
Ik zie toch echt witte stukjes op je gras!quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:30 schreef Wiwi101 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Kijk dan helemaal nix!![]()
Maar jij er maar eens een sneeuwpop vanquote:Op woensdag 1 maart 2006 09:31 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Ik zie toch echt witte stukjes op je gras!
Leugenaar
OPquote:Op woensdag 1 maart 2006 09:32 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Maar jij er maar eens een sneeuwpop van![]()
En lees OP![]()
in die mini tuin past niet eens een sneeuwpop:')quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:30 schreef Wiwi101 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Kijk dan helemaal nix!![]()
Inderdaad ! Of gewoon zomer of GOED winter, en niet van dat lelijke kut natte sneeuw of regen. doe dan maar een big ass laag sneeuw dan is het tenminste nog leukquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:35 schreef gebrokenglas het volgende:
ik heb er wel genoeg van, van dit kwakkelweer. Of lekker zomer met een graadje of 25, of het moet gewoon dik 10 graden vriezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |