quote:Op woensdag 1 maart 2006 08:59 schreef buzzer het volgende:
óf je opent een blik zelfinitiatief, en probeert wat van je stage te maken. Dat komt veel beter over denk ik.
Een ban heb je zo te pakken!quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:05 schreef Kuuke2k5 het volgende:
Nou laten we het niet hopen dan spam ik het hele "psychologie" forum onder denk ik
zelfinitiatiefquote:Op woensdag 1 maart 2006 08:59 schreef buzzer het volgende:
óf je opent een blik zelfinitiatief, en probeert wat van je stage te maken. Dat komt veel beter over denk ik.
Mijn forum, wat doe je (bij voorbaat)quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:05 schreef Kuuke2k5 het volgende:
Nou laten we het niet hopen dan spam ik het hele "psychologie" forum onder denk ik
initiatiefquote:
ini·ti·a·tief (het ~, -tieven)quote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:19 schreef -Marc- het volgende:
[..]
ini·ti·a·tief (het ~, -tieven)
1 het doen van de eerste stap tot of ten behoeve van iets => aanstichting
ini·ti·a·tief·ne·mer (de ~ (m.))
1 iem. die het initiatief tot iets neemt => initiator
quote:
True!quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:43 schreef jitzzzze het volgende:
Of TS heeft de verkeerde stage uitgezocht
Want als je je 4 maanden lang zit te vervelen zonder uitdaging heb je in het stukje "Stage zoeken" iets verkeerd gedaan.quote:
Wat stoer zegquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:06 schreef Kuuke2k5 het volgende:
bij een overheidsinstellingga denk ik ook maar handelen in messen enzo (zie programma "undercover in nederland" van gisteravond op sbs6)...
Ik wilde je eigenlijk afzeiken wegens een hoog lamzakgehalte omdat je kennelijk niet probeert iets aan je situatie te doen. Maar bovenstaande post pleit je daarvan vrijquote:
Paupersquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |