daar kende ik die vent dus van...quote:Op woensdag 1 maart 2006 08:48 schreef c0nd0r het volgende:
Hmm ik heb het gemist, leek me wel leuk maar van hoor iedereen dat er geen reet aan is.
Al vond ik Jeroen van Koningsbruggen (verwarrend in Citroën reclame speelt hij een van de Ven) in de Lama's wel sterk!
wanneer was jensen dan niet triest qua humor?quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:05 schreef Kuuke2k5 het volgende:
Jensen begint overigens ook triest te worden qua "humor"
Is jensen ooit grappig geweest dan?quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:05 schreef Kuuke2k5 het volgende:
Nu pas? Dat was hij toch altijd al?quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:05 schreef Kuuke2k5 het volgende:
Oh, zijn die trieste opmerkingen van hem 'humor'.quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:05 schreef Kuuke2k5 het volgende:
Nee, dit is kwaliteitquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:49 schreef nweenink het volgende:
[..]
Oh, zijn die trieste opmerkingen van hem 'humor'.
Bedankt voor de melding, nu kan ik die opmerkingen tenminste plaatsen.
Die kerel duikt overal op.quote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:22 schreef SterkStaaltje het volgende:
De Lama's is al een drama! laat staan een slap aftreksel daarvan
Ah, een kopie dus van Mock the Week van de BBC. Wat overigens wel een goed programma is.quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:00 schreef buzzer het volgende:
ik vind het een slap aftreksel van de Lama's en Dit was het nieuws. Ik heb ook het einde niet gehaald.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |