niks, behalve dat ie nog 2 dagen last van z'n kaken hadquote:Op woensdag 1 maart 2006 02:31 schreef blackmage het volgende:
kijk er zal wat drugs in het spel geweest zijn dus jouw foto gaat dan nog wel, maar wat is er mis met die rechtse gast?
ik heb het over zijn lichamelijke bouw, het lijkt mij dat hij nog geen stapel boeken op kan tillenquote:Op woensdag 1 maart 2006 02:33 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
niks, behalve dat ie nog 2 dagen last van z'n kaken had![]()
Zo'n goeie leerling is het nooit geweest dus dat is ook niet nodig.quote:Op woensdag 1 maart 2006 02:34 schreef blackmage het volgende:
[..]
ik heb het over zijn lichamelijke bouw, het lijkt mij dat hij nog geen stapel boeken op kan tillen![]()
Idd, lijkt wel of ie uit een concentratiekamp komtquote:Op woensdag 1 maart 2006 02:34 schreef blackmage het volgende:
[..]
ik heb het over zijn lichamelijke bouw, het lijkt mij dat hij nog geen stapel boeken op kan tillen![]()
waarom is die gast in hemels naam zo foking mager?quote:Op woensdag 1 maart 2006 02:36 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Zo'n goeie leerling is het nooit geweest dus dat is ook niet nodig.
Hij had denk ik geen trek meer na zijn speed-dieetquote:Op woensdag 1 maart 2006 02:38 schreef blackmage het volgende:
waarom is die gast in hemels naam zo foking mager?
zal er alsnog dom uit zienmet zijn extra small t shirtjequote:Op woensdag 1 maart 2006 02:42 schreef Xennia het volgende:
[..]
Hij had denk ik geen trek meer na zijn speed-dieet![]()
Ik vind hem ook eng, had beter zijn shirt aan kunnen houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |