Je ziet spokenquote:Op woensdag 1 maart 2006 02:45 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
zag ik daar Fer schuiven?? of zie ik spoken![]()
Belgie, Belgie, BEEEEELGIUUUHHHquote:Op woensdag 1 maart 2006 02:47 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
BB belgie of Zweden?
Waarom nietquote:Op woensdag 1 maart 2006 02:52 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Dan zie ik dus spoken![]()
en ga ik niet naar de belgen
![]()
Dat hou je nog geen week volquote:Op woensdag 1 maart 2006 02:56 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
je moet toch ergens stoppen![]()
ga geen Belgen kijken , geen Zweden en ga nix meer kijken( hoop ik)![]()
ze hebben verschillende geheime opdrachten, welke het zijn weet ik niet precies, 1 is iig dat een stelletje niet mag doen alsof ze een stelletje zijnquote:Op woensdag 1 maart 2006 02:55 schreef melke het volgende:
Wat is die Belg aan het doen? Geheime opdracht? Of hebben ze dat daar niet?
Ze moeten hun site trouwens wel eens wat verbeteren! Slecht informatie terug te vindenquote:Op woensdag 1 maart 2006 02:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ze hebben verschillende geheime opdrachten, welke het zijn weet ik niet precies, 1 is iig dat een stelletje niet mag doen alsof ze een stelletje zijn
dat zullen we zien, volgende week kan ik weer werken dus ........quote:
En? Heb je er zin in?quote:Op woensdag 1 maart 2006 02:58 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
dat zullen we zien, volgende week kan ik weer werken dus ........
Ja hoor zijn al paar geheime opdrachten inmiddels en hebben sowieso binnen de 24 uur al in totaal 7 opdachten gehad (incl 3 geheime opdrachten dan)quote:Op woensdag 1 maart 2006 02:55 schreef melke het volgende:
Wat is die Belg aan het doen? Geheime opdracht? Of hebben ze dat daar niet?
als ik weer werk kijk ik ook geen streams en alles denk ik danquote:Op woensdag 1 maart 2006 02:58 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
dat zullen we zien, volgende week kan ik weer werken dus ........
Wedden van welquote:Op woensdag 1 maart 2006 03:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
als ik weer werk kijk ik ook geen streams en alles denk ik dan
absoluut, ff de 3 tegenslagen gehad per jaar, kosten meestal veel geld maar we gaan er weer voorquote:
Dat is pas actie. Hopelijk blijft dat zo en is het niet alleen maar de eerste weken. Hummie, zet de streams aan en leerquote:Op woensdag 1 maart 2006 02:59 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja hoor zijn al paar geheime opdrachten inmiddels en hebben sowieso binnen de 24 uur al in totaal 7 opdachten gehad (incl 3 geheime opdrachten dan)
[knip]
"kleurloos en minimalistisch" ? Logisch, ze missen de styling van Vioolquote:Op woensdag 1 maart 2006 03:00 schreef melke het volgende:
Het huis is trouwens wel mooi, alleen een beetje kleurloos en minimalistisch
quote:Op woensdag 1 maart 2006 03:02 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
absoluut, ff de 3 tegenslagen gehad per jaar, kosten meestal veel geld maar we gaan er weer voor![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vond het Nederlandse BB huis mooier. Het Belgische huis heeft alleen rode kussens en 1 oranje muur als kleur. Beetje saai. Enne, wees blij dat ze Viool missenquote:Op woensdag 1 maart 2006 03:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
"kleurloos en minimalistisch" ? Logisch, ze missen de styling van Viool![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |