quote:
Op woensdag 1 maart 2006 00:28 schreef P8 het volgende:Iedereen verzint wel eens een vraag waar hij geen antwoord op weet.
Zo bedacht ik me laatst 2 vragen over HIV en 1 over alcohol
hiv vraag 1: Kan persoon B Seropositief raken als een seropositieve persoon A hem in de bek schijt?
Ik denk het niet, als er geen bloed meekomt en er geen wondjes in de mond zitten kan het volgens mij niet. Slokdarm etc. vallen onder extern milieu in de biologie en staan niet in direct contact met de bloedbaan.
quote:
hiv vraag 2: Stel je bent seropositief, is de kans dat je daadwerkelijk AIDS krijgt groter als je een nieuwe lading hiv in je kont gespoten krijgt?
Nee, want je bent dus al besmet met HIV, dus dat maakt niks uit. Als je HIV hebt, kán je dus AIDS krijgen maar meerdere HIV-besmettingen maken geen verschil
denk ik.
quote:
alcohol vraag: Hoe komt het dat je gaat kotsen bij teveel alcohol?
Het is gif, valt onder de categorie harddrugs, net zoiets als een overdosis paracetamol of voedselvergiftiging.
Ziggy played guitarOp donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~