abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35593696
Kortom een language pack.

Ik (gevorderde n00b) heb een Dell die vollop geinstalleerd werd geleverd met XP Home. Daarnaast heeft de syteembeheerder van mijn werk destijds er geloof ik wat extra's op gedaan (hij heeft me geholpen bij uitkiezen van de pc) en ik kreeg naast de XP Home CD's van Dell een CD van hem met Office er op.

Voor mijn werk maak ik soms vertalingen (EN, FR, SP) dus ik gebruikte spelling check en synoniemenlijsten (Thesaurus) veel. In het begin werkte het allemaal prima maar na de eerste herinstallatie was ik die ineens kwijt. Als ik ze aanwijs vraagt ie om de CD maar welke CD ik ook probeer, het wordt niet gevonden. En hoe vind ik op die CD eventueel precies dat file? Heb al een paar keer geprobeerd uit te zoeken waardoor dit komt, Word opnieuw geinstalleerd maar nu ben ik het zo zat, elke oplossing is welkom.
Iemand die nu denkt: sufferd, dat ligt daar aan? Pls share

thnx
Jusqu'ici tout va bien...
pi_35594303

LMK'tje, nee toch?
pi_35599244
kickje
pi_35607219
Je "kreeg" een cd met office erop ? dat klinkt niet erg legaal
pi_35607272
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 15:02 schreef thedude0 het volgende:
Gewoon als een soort extratje natuurlijk, compleet legaal!
  woensdag 1 maart 2006 @ 15:14:35 #6
4118 ToMaSZ
Let the hammer fall!
pi_35607684
Het cd'tje wat erin moet is je office cd. Je kunt ook even kijken of je via configuratiescherm - software je office installatie kunt aanpassen en daar spellingscontrole selecteren (of juist even netjes verwijderen en opnieuw aanzetten.

Laatste optie (succes wel redelijk gegarandeerd) is gewoon office verwijderen via het configuratiescherm en herinstalleren (je hebt toch een cd'tje)
Scouting Rover Crofts Groep bouwt een nieuw clubhuis!
pi_35620953
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 15:02 schreef thedude0 het volgende:
dat mag jij vinden
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 15:03 schreef -Marc- het volgende:
Gewoon als een soort extratje natuurlijk, compleet legaal!
voor de schijnheilige jongetjes, ja ik kreeg een cd, nee niet illegaal
verder on topic svp
pi_35621499
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 15:14 schreef ToMaSZ het volgende:
Het cd'tje wat erin moet is je office cd. Je kunt ook even kijken of je via configuratiescherm - software je office installatie kunt aanpassen en daar spellingscontrole selecteren (of juist even netjes verwijderen en opnieuw aanzetten.

Laatste optie (succes wel redelijk gegarandeerd) is gewoon office verwijderen via het configuratiescherm en herinstalleren (je hebt toch een cd'tje)
thnx, heb dit idd al eens geprobeerd (office verwijderd en gedeelten opnieuw geinstalleerd) met dit resultaat dus. wil niet de hele CD herinstalleren, alleen word, outlook en excel, in dit geval dus alleen Word als het kan. Ik dacht dat die language tools er automatisch in zaten maar helaas blijkt van niet..

zag ook geen opties om die tools apart aan te geven bij installatie want hoe heten die files?
(In configuratiescherm kan ik er niks over vinden.)

als ik die tools nu wil gebruiken zegt ie pls insert CD, en als ik dat doe vindt ie niks.. weet je waar dat aan kan liggen?

word er een beetje gek van...
pi_35834291
kickje ivm aktualiteit
  woensdag 8 maart 2006 @ 04:30:46 #10
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_35834345
Soms kun je kiezen voor een custom installatie of Onderdelen toevoegen of verwijderen. En zo dingen opnieuw installeren. Maar aangezien je het gekregen hebt denk ik dat je dan toch een cd mist.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')