Yepquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:55 schreef Tokay het volgende:
Hmm, Scrut, ik bedenk me opeens iets... Is het Adeline van Lier?
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Maya Kweksteen
Aggos... Da's inderdaad een fijne.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Raad je Plaatje voor Yoghurt #503
Het was zo'n fijne TT![]()
quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:28 schreef wyccie het volgende:
Wie is John? JJ? Cale?
JJ Cale iddquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:28 schreef wyccie het volgende:
Wie is John? JJ? Cale?
Prachtdocu was hetquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Was weer eens fijn om z'n muziek te horen. Dat was lang geleden... nu Shades maar even opgezet.
Done!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:26 schreef GLO het volgende:
@Tokay: verzin je nog een nieuwe vraag voor Muz Triv?
Zeurpietquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou....... ik ben een zeurpiet...... maar regie en montage vond ik maar zozo
the one & onlyquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Erik Corton?
Hier is ook geen verplichting tot het plaatsen van plaatjes als je een antwoord goed hebt dus voel je niet bezwaard.quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:31 schreef GLO het volgende:
Iemand anders mag hoor, ik hou het vooralsnog bij Muz Triv![]()
Oh gelukkig. See you on the other sidequote:Op woensdag 1 maart 2006 00:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hier is ook geen verplichting tot het plaatsen van plaatjes als je een antwoord goed hebt dus voel je niet bezwaard.![]()
Is goedquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:22 schreef Tokay het volgende:
Daniël Boissevain (ofzo)?
Zeker in de rol van Ernst Jansz?quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:42 schreef Diaan73 het volgende:
Is goedop dit plaatje in zn rol van Herman Brood. Ik hoorde hem vanmorgen op de radio zeggen dat hij is gevraagd voor de musical van Doe Maar.... die wil ik zien
![]()
Hmm het is nog niet bekend hoe de musical eruit gaat zien, script moet nog afgeschreven worden, maar waarschijnlijk is het geen musical over Doe Maar maar met de muziek van Doe Maar (beetje ala Mama Mia denk ik)quote:
Z zie mijn voorgaande post... het gaat waarschijnlijk niet over Doe Maar maar een musical met de muziek van Doe Maar. Ik vind die muziek nog steeds mooi...quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:48 schreef Z het volgende:
Dat rijmt toch helemaal niet, een musical over Doe Maar???? Die jongens zaten aan de heroīne, en daar gaan dan nu 'mooie' liedjes over gezongen worden?
Grmbl.
Nou moe! Da's snel!quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:57 schreef peaceman het volgende:
Leonie
Ach kom! Moet ik je hand vasthouden, Z?quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:00 schreef Z het volgende:
Deze kan wel in het onflatteuse celebs topic maar daar durf ik niet te posten
M'n reputatiequote:Op woensdag 1 maart 2006 11:01 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ach kom! Moet ik je hand vasthouden, Z?![]()
Engelse actrice. En het is inderdaad nog een meisje.quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:03 schreef Tokay het volgende:
Is het een kind, of een volwassen vrouw?
Ik zie het niet goed.
En is het een Nederlandse?
Kijk eens aan!quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:19 schreef Z het volgende:
Hermelien inderdaad. En wat een cute varkentje.
Jij bedoelt Anna Chlumsky? Nee, die is het niet.quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:19 schreef dartfanaat het volgende:
Is het niet die actrice uit: My Girl?
Ja, ik zag het staan. Heb laatst een interview met "Hermelien" gelezen, maar hoe heet ze ook al weer.quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:25 schreef Tokay het volgende:
[..]
Jij bedoelt Anna Chlumsky? Nee, die is het niet.
Het is dat Harry Potter-meisje.
Ik denk dat je in het verkeerde topic zit MrBeanquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:20 schreef MrBean het volgende:
Had ik hier niet een post staan of word ik dement?
quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:16 schreef Berkery het volgende:
Knevel Andries.
Uit een sf serie van vroeger he?quote:
Western serie....quote:
Die hebbie opgezocht !quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:09 schreef dartfanaat het volgende:
Mark Slade!
Nee echt niet. Dat zweer ik.quote:
Nou,Chapeaux danquote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:00 schreef Treinhomo het volgende:
The Jetsons.
Precies.... we zouden naar concert van Kaiser Chiefs in Amsterdam.... maar zijn halverwege teruggegaan.... zagen geen hand meer voor ogen van de sneeuw en hoorden op de radio dat er 29 km file was in de omgeving van Amsterdam. En aangezien we vannacht ook nog weer terug moesten, zijn we maar weer terug gegaan. Terugweg niet harder dan 80 kunnen rijden. Stomme kutsneeuw. 2 uur voor jan lul in de auto gezeten.quote:
Ik ging vandaag iets eerder weg van m'n werk, een soort voorgevoel denk ik. M'n collega die nog even wat dingen af wou maken en twee uur later vertrok heeft bijna drie uur over de terugreis van 25 km gedaan. Het is bar en boos maar ik heb weekendquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:08 schreef Diaan73 het volgende:
Al mag het nu wel helemaal losbarsten zodat we morgen niet naar het werk kunnen
En dan heb je ook geen geheimhoudingsplicht meer?quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ging vandaag iets eerder weg van m'n werk, een soort voorgevoel denk ik. M'n collega die nog even wat dingen af wou maken en twee uur later vertrok heeft bijna drie uur over de terugreis van 25 km gedaan. Het is bar en boos maar ik heb weekendNog drie dagen werken en dan zit deze klus er al weer op
Is het nu dan net zo erg in Amsterdam als het in november hier was?quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ging vandaag iets eerder weg van m'n werk, een soort voorgevoel denk ik. M'n collega die nog even wat dingen af wou maken en twee uur later vertrok heeft bijna drie uur over de terugreis van 25 km gedaan. Het is bar en boos maar ik heb weekendNog drie dagen werken en dan zit deze klus er al weer op
De geheimhoudingsplicht over wat ik gedaan heb blijft. Van m'n volgende klus heb ik nog geen contract, dus de kleine lettertjes heb ik nog niet gelezenquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En dan heb je ook geen geheimhoudingsplicht meer?
Je volgende klus was toch onze burgermeester ontvoeren?quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De geheimhoudingsplicht over wat ik gedaan heb blijft. Van m'n volgende klus heb ik nog geen contract, dus de kleine lettertjes heb ik nog niet gelezen![]()
Nee joh, dat stelt helemaal niets voor maar met dit weer kun je van de NS ook niet op aan dus iedereen gaat met eigen vervoer de weg op. Zodra er dan een vlokje valt gaan een hoop sukkels op de rem en is de doorstroming helemaal zoek.quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Is het nu dan net zo erg in Amsterdam als het in november hier was?
Ach ik moet zaterdag en zondag weer werken.quote:Goed aangevoeld van je trouwens.... en heerlijk al weekend. Mijn week is net begonnen...
Dat is een understatementquote:Dit was niet zo'n leuke klus toch?
Dan zal ik toch eerst de burgemeester moeten vinden. BwennieBren is dit jaar nog niet op Fok! geweestquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je volgende klus was toch onze burgermeester ontvoeren?
En daar heb jij niks mee te maken?quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan zal ik toch eerst de burgemeester moeten vinden. BwennieBren is dit jaar nog niet op Fok! geweest![]()
Er was ook een ongeluk gebeurd tussen Amersfoort en Amsterdam, dat nekte ons ook. File van 29 km hoorden we op de radio....quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee joh, dat stelt helemaal niets voor maar met dit weer kun je van de NS ook niet op aan dus iedereen gaat met eigen vervoer de weg op. Zodra er dan een vlokje valt gaan een hoop sukkels op de rem en is de doorstroming helemaal zoek.
[..]
Ow ja dan is het wel hetzelfde....quote:Ach ik moet zaterdag en zondag weer werken.
[..]
Nou het was dus een flinke kutklus...quote:Dat is een understatement![]()
Ze zou niet de eerste dame zijn die ik weggejaagd hebquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En daar heb jij niks mee te maken?
Ow en dan moet je het nog afmaken ook... verschrikkelijk.quote:
In combinatie met je Username roept dat lollige associaties op.quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:25 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Da's nog 's een mooi grafschrift...
Ik zal het als toost bij het einde van de klus zeggenquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:25 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Da's nog 's een mooi grafschrift...
Druk met werk denk ik. Voor haar fracturen was ze ook al dik een half jaar niet in RJP gesignaleerd.quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow en dan moet je het nog afmaken ook... verschrikkelijk.
Waar is Bwennie eigenlijk gebleven? Nu we het toch over haar hebben?
Staat ze hier niet tussen ?quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:26 schreef Diaan73 het volgende:
Waar is Bwennie eigenlijk gebleven? Nu we het toch over haar hebben?
Ja 1 van de 2, maar wie? hahahaquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:35 schreef mr_anonimous het volgende:
Renzo of Oscar.
Foute gok... het is Oscar ....quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:38 schreef dartfanaat het volgende:
Ik gok op Renzo
Shit ik dacht dat het Mara was.quote:
Shipssssssssssquote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:46 schreef Berkery het volgende:
Thomas van Luin en mike Bodde
quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Kooistra
Echt heel erg leukquote:
Ik moest een week of drie geleden zo lachen om het uitbeelden van songfestivalnummers. Tomas buigt voorover en vraagt: "Zie je 'm?"quote:
Waar kennen we die van ?quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Kooistra
quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik moest een week of drie geleden zo lachen om het uitbeelden van songfestivalnummers. Tomas buigt voorover en vraagt: "Zie je 'm?"
Mike: "Ja"
Tomas: "Is-ie bruin?"
Mike: "Ja hoor"
Dat ging over Ik zie een Ster
Horecamonopolist.quote:
Oh ja; Sjoerd.quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:05 schreef mr_anonimous het volgende:
Horecamonopolist.
Horeca-tycoon in o.a. Groningen en Amsterdam. De pachters van zijn kroegen gaan heel snel failliet. Op die manier tillen ze de belasting, leveranciers en hun personeel.quote:
Dat is de burgemeester uit Samson en Gert, ik weet alleen niet hoe hij in het echt heet. Hij is ook kabouter Plop.quote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:07 schreef Treinhomo het volgende:
Robert Paul.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Is dat de burgemeester van Samson en Gert?![]()
GMTA, kijk maar eens naar de post boven jequote:Op woensdag 1 maart 2006 22:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is de burgemeester uit Samson en Gert, ik weet alleen niet hoe hij in het echt heet. Hij is ook kabouter Plop.
Nope; Robert Paul was de deurbel, de knarsende deur en het grindpad.quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Robert Paul in de rol van Robert Paul
Een kersenijsje kun je van d'r krijgenquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:08 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dat zou ik zo één, twee, drie niet weten.
Maar ik wil wél wat van je drinken...![]()
Volgens mij heb ik je wel eens op tv gezien. Ben je acteur?quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:08 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dat zou ik zo één, twee, drie niet weten.
Maar ik wil wél wat van je drinken...![]()
Nikki Plessen?quote:
Ik typ heel langzaam, het is weekend per slot van rekeningquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:08 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
GMTA, kijk maar eens naar de post boven je
quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een kersenijsje kun je van d'r krijgen
Het was een gokquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:10 schreef wyccie het volgende:
Wat erg trouwens, dat die burgemeester door 4 volwassen mensen wordt geraden!
Nopequote:
tja Twan is fan van Samson en Gert, dus dat is af en toe meekijken geblazen hier...quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:10 schreef wyccie het volgende:
Sterker dan koffie ?quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:09 schreef wyccie het volgende:
Kopje koffie of iets sterkers?
En wat te denken dat we weten dat hij Kabouter Plop speelt!quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:10 schreef wyccie het volgende:
quote:De rechercheurs scheurde in hoog tempo met loeiende sirenes richting het stadhuis. Eenmaal daar aangekomen vonden ze alleen de tas van de burgermeester. Geen spoor van Scrutinizer of van Burgermeester BwennieBren. Speciaal Agent Z kwam direct na aankomst naar de plaats delict. Hij onderzocht hem zeer nauwkeurig maar ook hij kon niks vinden. Die Scrutinizer wordt steeds beter. Hij laat nu nauwelijks sporen meer achter zei hij bewonderend. Ze vonden wat bandensporen maar meer ook niet. Hoewel er veel mensen rond de plaats delict stonden had niemand iets gezien. De kinderen waren weer bij elkaar gekomen. Andy wou weer op pad gaan om Scrutinizer te zoeken. Maar de anderen wilde het niet. Het was echt te gevaarlijk zei Tokay. Hij durft nu zelfs de burgermeester te ontvoeren. De kinderen waren nu wel bang voor Scrutinizer. In het stadhuis werd een spoedvergadering belegd want wie moest nu de stad leiden nu de burgermeester voorlopig weg was? Bovenmeester Dartfanaat leidde de vergadering. Buurman Tong werd aangewezen als waarnemend burgermeester. De rechercheurs en speciaal agent Z waren de hele stad aan het afzoeken naar Scrutinizer. Maar na vele uren zoeken vonden ze geen enkel spoor. Scrutinizer was weer eens van de aardbodem verdwenen. En de burgermeester dus ook. Brother belde rechercheur Peaceman weer op. Ze moesten weer naar hun vaste ontmoetingsplek komen. De drie agenten reden er met hoge snelheid naar toe. Brother was er nog niet. De rechercheurs wachtte op hem. Na een paar minuten hoorde ze herriemuziek en zagen ze het Vespatje van Brother aankomen tuffen. Hij reed het parkeerterrein op en zei tegen de rechercheurs. De burgermeester is niet meer in het land. Scrutinizer nog. Scrutinizer zat in zijn nieuwe schuilplaats. Hij begon weer hard en vals te lachen. De duiven die op het dak zaten vlogen van schrik weg.
Oehh...ik zou nu iets kunnen zeggen over een tv-serie. Maar dat doe ik nietquote:
Zij speelt volgens mij niet in Bitches, kan het ook niet vinden of zij daarin speelt, maar zij speelt wel in ieder geval twee series die ik ken.quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Zij zit toch in zo'n BNN-serie? Bitches of zo?
Ik wist het nietquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:13 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
En wat te denken dat we weten dat hij Kabouter Plop speelt!
We kunnen wel wat hebben, hoorquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oehh...ik zou nu iets kunnen zeggen over een tv-serie. Maar dat doe ik niet![]()
Nee je wordt steeds gemener.quote:
Een zeep-actricerinnetje?quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zij speelt volgens mij niet in Bitches, kan het ook niet vinden of zij daarin speelt, maar zij speelt wel in ieder geval twee series die ik ken.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:19 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
We kunnen wel wat hebben, hoor
Je maakt ons nieuwsgierig
Geen zeep, gewoon actricerinnetje.quote:
Gaat hij je dan overrijden met de Treinhomobiel?quote:
Misschien.....quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:23 schreef wyccie het volgende:
Wordt er nu ook burgemeestermeel verkocht?
Dat hoop ik nietquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Gaat hij je dan overrijden met de Treinhomobiel?
Gaat ze densen wit te stars?quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:23 schreef Diaan73 het volgende:
Binnenkort ook in een andersoortig programma/serie te bewonderen. die ik zeker ga volgen
Ja samen met TH als ik de posts van Wyccie moet geloven.quote:
Lieve Tong dit plaatje staat open:quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:25 schreef tong80 het volgende:
Rudie Carrel ? Of was er geen plaatje meer ?
Nee ze gaat niet de tango en andere dansen doen..... het is een "mysterieus" programma.quote:
Jullie zitten naast elkaar op de bank elkaars posts te beantwoorden?quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zucht ..... zucht..... komt hij weer......![]()
Nopequote:Op woensdag 1 maart 2006 22:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jullie zitten naast elkaar op de bank elkaars posts te beantwoorden?
Een bijna surrealistisch beeldquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
NopePeaceman zit aan de eethoektafel en ik zit op de bank
Het is Caro ook niet nee.... mevrouw is o.a. te zien geweest in Rozengeur & Wodkalimequote:Op woensdag 1 maart 2006 22:33 schreef dartfanaat het volgende:
Zit de hele tijd aan Caro Lenssen te denken, maar die is het niet
Geweldige serie, ik heb 'm gevolgd.quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is Caro ook niet nee.... mevrouw is o.a. te zien geweest in Rozengeur & Wodkalime![]()
Wanneer heb ik dat gezegd?quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja samen met TH als ik de posts van Wyccie moet geloven.
Je bedoelt Yvon Jaspers (in de rol van Robin)? Nee dat is ze niet.quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:37 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Geweldige serie, ik heb 'm gevolgd.
Toch niet die stewardess?
Aan je reactie te merken ben ik wel warm.quote:
Da's ook al een lekker wijfquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:33 schreef dartfanaat het volgende:
Zit de hele tijd aan Caro Lenssen te denken, maar die is het niet
Die bedoelde ik idd, maar de anderen die ik zo 1-2-3 weet te noemen zijn het ook niet, dus moet passen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je bedoelt Yvon Jaspers (in de rol van Robin)? Nee dat is ze niet.
Ze heeft ook gespeeld in Costa en speelde in de films Snowfever en Joyride.
Peggy Vrijers?quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je bedoelt Yvon Jaspers (in de rol van Robin)? Nee dat is ze niet.
Ze heeft ook gespeeld in Costa en speelde in de films Snowfever en Joyride.
John? Linda?quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:45 schreef Diaan73 het volgende:
Nog even een hint, want ik wil zo naar bed.... ze gaat meedoen aan de nieuwe serie van Wie is de Mol.....![]()
Nee Johnny.quote:
Wil je me ook nog even een nachtquote:
Ik ben de kluts kwijtquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Aan je reactie te merken ben ik wel warm.![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wil je me ook nog even een nachtdoen, dan kan ik echt gaan slapen nu....
Was gewoon een geintje van mij hoor. Je kent me nu toch wel een beetje?quote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:44 schreef Treinhomo het volgende:
Ik begin me steeds trotser te voelen dat ik heel dat kutkind niet ken...![]()
Heeft Diaan haar tanden niet gepoetst Peace?quote:
Ben gewoon aan het plagen ano...quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Heeft Diaan haar tanden niet gepoetst Peace?
Oh oké. Dan heb ik het geintje gewoon niet begrepenquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Was gewoon een geintje van mij hoor. Je kent me nu toch wel een beetje?
Ik ookquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:55 schreef tong80 het volgende:
Fotoloog heeft al gepost.
Tong80 fantopic
Dat doet zij nou altijdquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:55 schreef mr_anonimous het volgende:
Diaan zei een kwartier geleden dat ze off ging geloof ik.....
Dat zeg ik al 4 jaarquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:55 schreef mr_anonimous het volgende:
Diaan zei een kwartier geleden dat ze off ging geloof ik.....
en diana ook zegt ze..quote:
Ik kom niet in [ONZ].quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:55 schreef tong80 het volgende:
Fotoloog heeft al gepost.
Tong80 fantopic
Ik ben geband in [MED].quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vind het ook meer een [FB] of [MED] topic
Weet ik niet, maar ik kan daar niet meer posten...quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:04 schreef wyccie het volgende:
Waarom!?!?!
Niet de mededeling gekregen dat er pimpvrije zones werden ingevoerd?quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:05 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar ik kan daar niet meer posten...
Diskrimienasie !!!quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:08 schreef mr_anonimous het volgende:
Niet de mededeling gekregen dat er pimpvrije zones werden ingevoerd?
Zit daar kroepoek bij?quote:
Je lijkt Ruud wel.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Knuffelen met allochtonen, mits van vrouwelijke kunne, is oké![]()
Pas maar op dat je zijn neus niet breekt met je helm.quote:
Kopsloper...quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:16 schreef mr_anonimous het volgende:
]Pas maar op dat je zijn neus niet breekt met je helm.
Koeieuier.quote:
Paashaasschaamhaarverzamelaarsschaar.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Spleenheupenpatiëntenvereniging
on-scrabble-baar
Nee, ik bedoel dat AA-woord.quote:
Ook niet.quote:
quote:BIRTHDATE/PLACE: August 15, 1978/Donetsk, Ukraine
MAJOR ACCOMPLISHMENTS: 1996 Olympic Champion--AA and floor, 2nd beam, 5th bars, 5th team; 1996 European Champion--AA, bars, floor, 3rd vault; 1995 World Champion--AA and vault, 2nd bars and beam, 5th team; 1995 European Cup Champion--bars and beam, 4th floor and AA; 1994 European Champion--floor, 2nd beam, 3rd vault, 5th AA, 6th bars; 1994 Worlds--6th AA, 2nd beam, 5th bars, 8th vault; 1993European Cup--2nd AA, vault, 3rd beam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |