Gefeliciteerd!quote:
Okay!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:05 schreef Elefes het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
Vava: Ik heb het even heel druk, maar als het goed is kan ik je envelop morgen of overmorgen op de bus doen!
gefeliciteerd meissiequote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb er nu al 250
En even een uurtje pauze!
Ik doe het met een droog washandje of stukje keukenpaier. Werkt perfectquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:20 schreef Bob. het volgende:
Voor de mensen die sweet japanese girl/babyface gebruiken: hoe halen jullie het weer van je gezicht? ik doe het altijd met een watje met tonic maar ik daarna zit er nogsteeds een vettig laagje op mn huid en ik ben bang dat ik daar pukkeltjes van zal krijgen enzo![]()
Same here, mijn huid wordt er ook juist minder vet vanquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:37 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Ik doe het met een droog washandje of stukje keukenpaier. Werkt perfecten i.t.t. wat je zou verwachten wordt mijn huid daarna minder snel vet
![]()
Graag gedaanquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:11 schreef snopprinses het volgende:
gefeliciteerd XcUZ_Me!
En JacMar heel erg bedankt voor je post!
quote:
quote:
Ik heb van elk stuk zeep een stukje af gehakt (iets minder dan een kwart ofzo) en al die stukjes heb ik op een schaaltje in mn kamer liggen en die gebruik ik bij het douchen. De rest van de stukken die over zijn heb ik in een stoffen zakje gedaan en tussen mn kleren gelegdquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:43 schreef Sjoem het volgende:
Wat doen jullie eigenlijk met de zeepjes? Terug in de verpakking? Speciaal bakje ervoor?
Hm... ik zou gewoon een nieuw bakje bakje kopenquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:19 schreef Leegle het volgende:
Al m'n zeepjes zitten in hun eigen zeepbakje op de douche. Ik heb er op dit moment 4 in gebruik + YSTW. Daarnaast is je aantal zeepbakjes een goede manier om de lushaankopen in de hand te houden(ik mag van mezelf pas weer nieuwe zeep als ik n bakje leeg heb)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |