Ja echt heel erg droog! Normaal droogt je neus uit in het vliegtuig maar dat trekt dan wel weer bij op de plaats van bestemming, nu dus nietquote:Op zondag 5 maart 2006 23:06 schreef Anitra het volgende:
Was het zo droog daar vava?Gelukkig dat het nu weer een beetje bij komt!
Mijn coolaulin is nu echt open mijn haar staat weer alle kanten op. Morgen maar weer eens The Strokes erin gooien.
Lekker!!!quote:Op zondag 5 maart 2006 22:59 schreef Shirley het volgende:
Zo, net onder de douche weer eens ''ouderwets'' HIWTK gebruikt. Hij blijft gewoon heerlijk... verder de haren gewassen met Snowfairy en Retread, toen het lichaam besmeurd met Dream Cream en de handjes en voetjes met Smitten. Ik ben weer helemaal fris en fruitig!
quote:
Ja volgens mij wel deze maand, ik wil deze maand nog een keer naar Lush gaan, hopelijk is dan die pill en golden slumber erquote:Op zondag 5 maart 2006 23:19 schreef Shirley het volgende:
[..]![]()
Al moet ik echt nieuwe dingen inslaan, maar heb echt geen centjes, en wil toch wachten tot de nieuwe producten komen. Wanneer komen die nou? Deze maand toch?
Die Happy Pill, wat was dat nou ook alweer?quote:Op zondag 5 maart 2006 23:20 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel deze maand, ik wil deze maand nog een keer naar Lush gaan, hopelijk is dan die pill en golden slumber erwant die wil ik
![]()
Een bruisbal in de vorm van een enorme pilquote:Op zondag 5 maart 2006 23:21 schreef Shirley het volgende:
[..]
Die Happy Pill, wat was dat nou ook alweer?
Argh... even geen bruisdingen voor mij meer. Ik heb er nog tig weg te werkenquote:Op zondag 5 maart 2006 23:23 schreef Vava het volgende:
[..]
Een bruisbal in de vorm van een enorme pilschijn je vrolijk van te worden, dacht ik
Oja, daar was je niet zo dol op toch?quote:Op zondag 5 maart 2006 23:24 schreef Shirley het volgende:
[..]
Argh... even geen bruisdingen voor mij meer. Ik heb er nog tig weg te werken![]()
Hm... nieuwe BBS-en zijn er niet echtquote:
Best lullig ja, wel een paar nieuwe bruisballen maar niks van een BBS of iets in die richtingquote:Op zondag 5 maart 2006 23:51 schreef Shirley het volgende:
[..]
Behoorlijk lullig
Een nieuwe douchegel ofzo mag er van mij ook wel bij.
Ik wil een grote Olive Branch hebben, maar hij is zo verdomd duur. En dat terwijl ik ook nog een grote American Cream en een Dream Cream nodig heb. Die twee alleen al komen op 30 euro. Gekken! Ik moet maar eens een bank gaan overvallen of een staatslot kopen, want het wordt echt teveel..quote:Op zondag 5 maart 2006 23:55 schreef Vava het volgende:
[..]
Best lullig ja, wel een paar nieuwe bruisballen maar niks van een BBS of iets in die richting
Nieuwe douchegel iddleuk hoor, die andere doucheprutjes, douchegel is toch nog altijd het makkelijkst in gebruik
als ik haast heb gebruik ik ook altijd een douchegel, bij meer tijd ook wel eens de prutjes
Belachelijk soms idd die prijzenquote:Op maandag 6 maart 2006 00:08 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik wil een grote Olive Branch hebben, maar hij is zo verdomd duur. En dat terwijl ik ook nog een grote American Cream en een Dream Cream nodig heb. Die twee alleen al komen op 30 euro. Gekken! Ik moet maar eens een bank gaan overvallen of een staatslot kopen, want het wordt echt teveel..
Ik doe juist heel zuunig met m'n douchegels! Ik durf niet naar de volgende aankopen te kijken, want dan heb ik weer een hartverzakking.quote:Op maandag 6 maart 2006 00:13 schreef Vava het volgende:
[..]
Belachelijk soms idd die prijzenmaar met douchegels doe ik wel vrij lang, vergeleken met mijn moeder, bij haar gaat een fles 3 keer zo hard leeg als bij mij
![]()
Ik heb voorzichtig gekeken wat mijn volgende aankopen bij Lush ongeveer gaan kostenzit al boven de 50 euro
![]()
Zo zit ik ook hoorquote:Op maandag 6 maart 2006 00:18 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik doe juist heel zuunig met m'n douchegels! Ik durf niet naar de volgende aankopen te kijken, want dan heb ik weer een hartverzakking.
En ergens denk ik: Heb ik het wel echt nodig? Ja, hooguit de American Cream omdat ik geen andere conditioner meer wil gebruiken omdat deze echt een super effect heeft op m'n haar.
En datzelfde geldt ook voor Dream Cream,maar dan op de huid. Heb ik dan nog andere dingetjes nodig? Eigenlijk niet... het is puur voor de heb. Dilemma!
Maar jij kan je een reis naar China veroorloven, dan kan er ook Lush vanaf.quote:Op maandag 6 maart 2006 00:31 schreef Vava het volgende:
[..]
Zo zit ik ook hoormaar ik ben te nieuwsgierig naar de nieuwe producten en heb nog wat aanvullingen "nodig"
quote:Op maandag 6 maart 2006 00:33 schreef Shirley het volgende:
[..]
Maar jij kan je een reis naar China veroorloven, dan kan er ook Lush vanaf.
Whehehe... ik weet ook niet wat erger is. Het feit dat Lush zo lekker is, of dat het niet goedkoop is.quote:Op maandag 6 maart 2006 00:36 schreef Vava het volgende:
[..]
![]()
Nou, ik moet zeggen da ik nu wel een beetje moet sparen weer voor Lush![]()
Mwahquote:Op maandag 6 maart 2006 00:38 schreef Shirley het volgende:
[..]
Whehehe... ik weet ook niet wat erger is. Het feit dat Lush zo lekker is, of dat het niet goedkoop is.
Nee, het is niet erg dat het lekker is, maar het is té lekker. En alles waar té voor staat is niet goed héquote:Op maandag 6 maart 2006 00:40 schreef Vava het volgende:
[..]
Mwahniet zo moeilijk hoor
dat het lekker is vind ik helemaal niet erg!! Maar de prijs
die is niet zo grappig
![]()
Whehe okayquote:Op maandag 6 maart 2006 00:47 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee, het is niet erg dat het lekker is, maar het is té lekker. En alles waar té voor staat is niet goed héDe prijs is zeker niet om te lachen.
Maar ik ga naar bedje toe... slaap lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |