Is dat spul echt zo'n groot wonder? Ik twijfelde of ik hem mee zou nemen maar vond hem *niet* lekker ruiken dus heb hem maar laten staanquote:Op maandag 13 maart 2006 12:49 schreef ymme het volgende:
Ik ga nu lekker in bad met Lushpud. Daarna meteen smeren met dreamcream om uitslag te voorkomen.
Dit blijft dus altijd in mijn kast staan, de dreamcream. Deze doet wel wonderen voor mijn ontzettende gevoelige huid
Hmm, de volgende keer toch maar meenemen dan.quote:Op maandag 13 maart 2006 13:54 schreef ymme het volgende:
Bij mij verricht het inderdaad wonderen ja.
Ruilen?quote:
Ja, dat welquote:Op maandag 13 maart 2006 08:21 schreef Dizer het volgende:
[..]En ik heb Honey I Washed The Kids gekocht... heeft ze zeker ook niet gezegd?
Wil je reinigingsproducten van Lush voor je gezicht of van een ander merk? Want ik heb zeker interesse voor de 500g versie van American Cream. En anders wil ik je er best voor betalen. Mail me anders even, staat in m'n profiel.quote:Op maandag 13 maart 2006 08:34 schreef ymme het volgende:
Ik heb besloten, om de producten die ik nu nog gebruik op te maken. Maar daarna niets meer te kopen. Heel spijtig.. Maar mijn huid is er toch echt anders op aan het reageren. En ik gebruik lang niet alles meer.
Zo heb ik nu nog een hoop liggen, wat ik eventueel wil ruilen tegen producten om het gezicht etc mee schoon te maken. ofzo...
Dit kan allemaal weg uit mijn la:
Sweety pie (nog niet gebruikt)
Cristmas kisses
Flying fox (250 gram)
Two timing tart bubble bar
CHAI (flesje van 250 gram, nog meer dan 3kwart vol)
Teddy Bears
Godiva
Candy Cane
T for Toes (100 gram)
Big (volle pot)
Mirror Mirror (3 kwart vol)
Coolaulin (240gram)
American Cream (500gram)
Enchanted eye cream (3 kwart vol)
Veganese (250 gram)
Coconut and almond smoothie
The olive branch
Rehab
Tramp
Tea Tree water (3 kwart vol)
Dit alles kan dus weg, in ruil tegen een ander product voor het reinigen van het gezicht of iets dergelijks. Stuur me een mail als je wat leuks uit het lijstje hebt zien staan, dan komen we daar wel uit denk ik
Mail: sjemmie_degekste@hotmail.com
quote:Op maandag 13 maart 2006 14:33 schreef miki het volgende:
Iemand ervaring met Lush producten tegen roos/schilferige hoofdhuid?
Mijn moeder en mijn vriend hebben daar echt enorme last van, maar ben benieuwd wat de ervaringen van de Lushies hier zijn!
Lush.nlquote:Order for ¤ 100 or more, and receive a free Suprise Bag. What's in? Free goodies! What? Who know's, it's a suprise!
Het mag dan koud zijn, de zon gaat weer schijnen! Om dat te vieren hebben we een heel speciale verrassing voor alle mailorder Lushies. Koop voor ¤ 100,00 of meer in onze Online Shop en krijg een gratis Suprise Bag! Wat zit er in? Gratis producten! Wat dan? Dat zeggen we dus niet, want het is een verrassing! Bestel nu en kijk welke producten jouw Suprise Bag bevat!
De actie duurt tot 23 maart 2006, zolang de voorraad strekt. De inhoud van de Suprise Bag blijft geheim, over de inhoud kan niet worden gecorrespondeerd. De actie geldt voor iedere bestelling van ¤ 100,00 of meer.
Jij had toch geen lijstquote:Op maandag 13 maart 2006 19:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik peins er niet overLeuk initiatief, maar nee...
Je komt hier juist eerder aan dat bedragquote:Op maandag 13 maart 2006 21:15 schreef Ladyxima het volgende:
ik vind 100 eigenlijk idioot veel.. en als je dan de prijzen vergelijkt met engeland helemaal...
quote:Op maandag 13 maart 2006 21:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind het bedrag ook idioot hoog... Maar goed, ik laat dit rondje toch aan m'n neus voorbij gaan
Maarre ladies, niemand interesse in een swap met 100 gr. Cereology?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |