Beste album ooitquote:Op zaterdag 19 december 2009 15:24 schreef Norrage het volgende:
Wat een band is dit toch
Ben het eigenlijk pas onlangs gaan luisteren, maar wat een veelzijdig album dat London Calling!!
Een jubileum is altijd een topiic waard. Toevallig is het nu 30 jaar London Calling. Een van de meest invloedrijke albums aller tijden.quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Je moet niet zo zeiken, met je haram. Het was gewoon niet topic-waardig.
Eerste deel niet mee eens, wil je met Clash-liefhebbers praten, dan kan dat beter in het centrale topic, dan dat je over ieder dingetje een nieuw topic maakt. Dan verzandt de discussie binnen drie posts met lofuitingen van één woord en daar blijft het dan bij. Ik gun dit nieuwsfeit juist meer.quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:59 schreef Bookie65 het volgende:
[..]
Een jubileum is altijd een topiic waard. Toevallig is het nu 30 jaar London Calling. Een van de meest invloedrijke albums aller tijden.
Hebben we het hier over Cut the crap, luister het eens zou ik zeggen...quote:Op maandag 18 januari 2010 22:36 schreef dombo123 het volgende:
London Calling!![]()
Give 'em Enough Rope![]()
Wat heeft iedereen toch tegen dat laatste album.
Punk op zijn best toch?
Nee ik heb het niet over cut the crap.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:07 schreef belsen het volgende:
[..]
Hebben we het hier over Cut the crap, luister het eens zou ik zeggen...
Ik vind het helemaal niks, misschien heeft This is England nog iets, maar niet voor The Clash. Het is allemaal zielloze rommel.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:15 schreef dombo123 het volgende:
[..]
Nee ik heb het niet over cut the crap.
Maar...
Three Card Trick
This is England
North and South
Dirty Punk
Klinken best lekker! Geef het toe. Zo slecht is Cut the Crap ook weer niet.
Kut drummachine/productie moet het weer verpesten. Vooral de drumintro van het hele album is toch echt om te huilen. (Dictator)
@Bookie65
Sinds wanneer zijn The Pogues door The Clash geínspireerd?
quote:
Namen wel de goede gok met Sandinista.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:34 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Volgens mij wil ik alleen This is England kennen. Een goede song, maar niet helemaal goed uitgevoerd. Al geeft die wel goed de tijdsgeest aan. Niemand wist waar popmuziek op dat moment naar toe zou gaan., The Clash nam de verkeerde gok denk ik.
Shane MacGowan begon the Nipple Erectors na het zien van The Clash. De film van dat optreden stond op google video (kan het niet meer vinden. Je zie Shane in het publiek gek doen.)quote:Op maandag 18 januari 2010 23:15 schreef dombo123 het volgende:
@Bookie65
Sinds wanneer zijn The Pogues door The Clash geínspireerd?
Paradiso, Jaap Edenhal en Pinkpop. The Popes ook in Paradiso.quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:20 schreef dombo123 het volgende:
Maar niet The Pogues. Nja maakt niet uit.
The Pogues.
Edit: Jij was bij The Pogues? Waar?![]()
Je ziet dan ook de nog onbekende Siouxsie Sioux.quote:Op woensdag 20 januari 2010 07:39 schreef Bookie65 het volgende:
[..]
Shane MacGowan begon the Nipple Erectors na het zien van The Clash. De film van dat optreden stond op google video (kan het niet meer vinden. Je zie Shane in het publiek gek doen.)
Bij een optreden 20 jaar geleden waar ik was speelden ze als extra bonus toegift op het eind alleen Clash songs.
Mooi nu de rest nogquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:27 schreef Arn0 het volgende:
Ik wou daarstraks in de Free Record Shop een album van The Clash kopen, hadden ze enkel een singles compilatieSchande! Afijn, het is alleszins beter dan een best of dus alsnog gekocht. Klinkt niet slecht.
Veel van die singles staan ook niet op de albums. Vooral ten tijde van de eerste twee albums waren de singles beter dan de albums (Clash city rockers, Whiteman in Hammersmith Palais, I fought the law).quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:27 schreef Arn0 het volgende:
Ik wou daarstraks in de Free Record Shop een album van The Clash kopen, hadden ze enkel een singles compilatieSchande! Afijn, het is alleszins beter dan een best of dus alsnog gekocht. Klinkt niet slecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |