quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:38 schreef K.V. het volgende:
Herkenbaar![]()
Ik deel de wc met 9 anderen (we hebben 2 wc's) en echt iedereen laat de deur openstaan nadat ze geweest zijn...Stromen de aroma's zo lekker de gang in..Doe je het raam open om wat frisse lucht erin te laten, kom je een half uurtje later weer, raam dicht...Eng he frisse lucht
![]()
trutquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:38 schreef GinaG het volgende:
Als je dit topic Mijn huisgenoot doorleest dan begrijpen jullie TS wat beter![]()
Gewoon zo'n akelig zeikend kutwijf dus.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:38 schreef GinaG het volgende:
Als je dit topic Mijn huisgenoot doorleest dan begrijpen jullie TS wat beter![]()
Gewoon zeiken om niks, je bent gewoon sinds dat ene topic dus geen spat veranderdquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:38 schreef Viking84 het volgende:
Die kat mag vrij rondlopen in huis. Zijn poepbak staat in de gang en ze zijn er zelf mee akkoord gegaan dat die kat hier kwam. Die deur moet gewoon dicht en als ik geen kat had zou ik dit topic waarschijnlijk ook wel openen, want het is gewoon ronduit goor.
Heb je al gelezen dat als die kat er niet was ze dan toch dit topic had geopendquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:47 schreef ThE_ED het volgende:
Dus omdat jouw kat met zijn poten in het toiletwater gaat staan zijn je huisgenoten viespeuken?
Had ik ook overheen gelezenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:48 schreef GinaG het volgende:
[..]
Heb je al gelezen dat als die kat er niet was ze dan toch dit topic had geopendOmdat het goor is dat iemand de wc deur openlaat
![]()
Nou, soms stinkt het wel enorm ja, vooral na een avondje beetje biertjes drinken.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:48 schreef GinaG het volgende:
[..]
Omdat het goor is dat iemand de wc deur openlaat![]()
Klopt maar om er nou een topic over te openen, en er een briefje voor op te hangenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:50 schreef Syrena het volgende:
Er zit toch niet voor niks een deur in de plee?
Laatst in de trein stond die deur ook wagenwijd open, gatverdamme zeg. heb 'm meteen dichtgemikt.
Nouwja, ik ben met je eens dat de TS een zeikerd is, maar ik had ooit huisgenoten waarvan ik niet eens WIL weten wat ze aten maar die zo godsgruwelijk meurden dat ik het op mijn eigen kamer rook als ze de deur open lieten staan. Dan wordt het wel een tikkeltje vervelend na een tijdquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:48 schreef GinaG het volgende:
[..]
Heb je al gelezen dat als die kat er niet was ze dan toch dit topic had geopendOmdat het goor is dat iemand de wc deur openlaat
![]()
Ja, maar daar staat iedereen er dan ook naast te zeiken en is het een open gat naar een nogal lawaaiig buiten...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:50 schreef Syrena het volgende:
Laatst in de trein stond die deur ook wagenwijd open, gatverdamme zeg. heb 'm meteen dichtgemikt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |