ik ben een laatbloeierquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
de ideale leeftijd is 18ik heb mijn milfs al gehad
ben nu te oud om nog interessant te worden gevonden door een milf
Heeee!quote:
Jij begon!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:26 schreef MoChe het volgende:
[..]
nou als jij hard geneukt moet worden en jonkie keihard leegemolken dient te worden ... ik zie kansen...
Soms, meestal niet eik. Ben gewoon wel es in een gierstige bui, jij niet dan?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:50 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Ben je in het dagelijks leven ook zo.
Nee oké dan is het goed.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:53 schreef SethGecko het volgende:
[..]
Soms, meestal niet eik. Ben gewoon wel es in een gierstige bui, jij niet dan?
wat is nou je emailquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:02 schreef SethGecko het volgende:
*verhaaltje*
het is beertje colargol volgens google niet collargolquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:02 schreef SethGecko het volgende:
Voordelen van een man van mijn eigen leeftijd of (ietsje)ouder:
- Ze weten wat ze aan het doen zijn qua sex
- Ze hebben hun leven al wat beter op de rails
- Ze hoeven niet zonodig een gezinnetje te stichten (hebben ze vaak al)
- Met hen kan je tenminste jeugdgherinneringen ophalen ( "Ja man, Beerje Collargol kickte ass toen!")
Nadelen:
- Ze kunnen wat minder eager zijn qua sex ( de "been there,done that"-types)
- Ze wonen soms nog bij hun moeder....![]()
- Qua uiterlijk kunnen ze al aardig in verval zijn geraakt. ( ook het oude oog wil wat)
- Ze zijn drukker bezig met hun promotie/hypotheek/lease-bak dan met jou.
In acht genomen dat bij elke stelling het woord "meestal" kan worden toegevoegd, zo denk ik er over.
Mwah, een slimme MILF kan haar eigen broek wel ophouden. Maar een leuk jonkie met een trustfund is altijd lekker natuulk!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:03 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
Nadelen van een jongere vent: je hebt altijd een oudere vent ernaast nodig voor het geld
je fobo! wat doe je?!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:07 schreef SethGecko het volgende:
[..]
Mwah, een slimme MILF kan haar eigen broek wel ophouden. Maar een leuk jonkie met een trustfund is altijd lekker natuulk!![]()
I Think you have some sand in your vaginaquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
het is beertje colargol volgens google niet collargol
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:08 schreef SethGecko het volgende:
[..]
I Think you have some sand in your vagina![]()
Whenever I get the chance!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
I think i dont have a vagina!
but maybe you have some youngsters in yours?
![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:12 schreef SethGecko het volgende:
[..]
Whenever I get the chance!![]()
Seth is van negentieneenenzeventig.
*pakt rollator*
Gaan we katten?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
das al aan de verkeerde kant van de 30 he
als je klaar bent met huilen... kunnen we daarna neuken?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:17 schreef SethGecko het volgende:
[..]
Gaan we katten?
Fuck, ik ben bijna veeertig.....Ben nog maar een maandje 35, but still....Huil....
Ach, da's precies halverwege de 30, en de meeste moeders beginnen tegenwoordig later aan kinderen (Als mijn hoofdrekencapaciteiten me niet in de steekl laten was seth 21 toen dochter-seth geboren werd)quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
das al aan de verkeerde kant van de 30 he
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:17 schreef SethGecko het volgende:
[..]
Gaan we katten?
Fuck, ik ben bijna veeertig.....Ben nog maar een maandje 35, but still....Huil....
Neuken?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:17 schreef SethGecko het volgende:
[..]
Gaan we katten?
Deal! Die andere lamballen beginnen gemeen te doen tegen me, dat kan mijn ouwe hart niet aan...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:18 schreef MoChe het volgende:
[..]
als je klaar bent met huilen... kunnen we daarna neuken?
He ik niet!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:25 schreef SethGecko het volgende:
[..]
Deal! Die andere lamballen beginnen gemeen te doen tegen me, dat kan mijn ouwe hart niet aan...![]()
im waiting...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:25 schreef SethGecko het volgende:
[..]
Deal! Die andere lamballen beginnen gemeen te doen tegen me, dat kan mijn ouwe hart niet aan...![]()
Anders kom je er gewoon bij? The more the hornierquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:26 schreef ShadoW17 het volgende:
[..]
He ik niet!
MoChe optiefen ik eerst jij neukt de restjes maar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |