Mwah, een slimme MILF kan haar eigen broek wel ophouden. Maar een leuk jonkie met een trustfund is altijd lekker natuulk!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:03 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
Nadelen van een jongere vent: je hebt altijd een oudere vent ernaast nodig voor het geld
je fobo! wat doe je?!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:07 schreef SethGecko het volgende:
[..]
Mwah, een slimme MILF kan haar eigen broek wel ophouden. Maar een leuk jonkie met een trustfund is altijd lekker natuulk!![]()
I Think you have some sand in your vaginaquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
het is beertje colargol volgens google niet collargol
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:08 schreef SethGecko het volgende:
[..]
I Think you have some sand in your vagina![]()
Whenever I get the chance!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
I think i dont have a vagina!
but maybe you have some youngsters in yours?
![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:12 schreef SethGecko het volgende:
[..]
Whenever I get the chance!![]()
Seth is van negentieneenenzeventig.
*pakt rollator*
Gaan we katten?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
das al aan de verkeerde kant van de 30 he
als je klaar bent met huilen... kunnen we daarna neuken?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:17 schreef SethGecko het volgende:
[..]
Gaan we katten?
Fuck, ik ben bijna veeertig.....Ben nog maar een maandje 35, but still....Huil....
Ach, da's precies halverwege de 30, en de meeste moeders beginnen tegenwoordig later aan kinderen (Als mijn hoofdrekencapaciteiten me niet in de steekl laten was seth 21 toen dochter-seth geboren werd)quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
das al aan de verkeerde kant van de 30 he
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:17 schreef SethGecko het volgende:
[..]
Gaan we katten?
Fuck, ik ben bijna veeertig.....Ben nog maar een maandje 35, but still....Huil....
Neuken?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:17 schreef SethGecko het volgende:
[..]
Gaan we katten?
Deal! Die andere lamballen beginnen gemeen te doen tegen me, dat kan mijn ouwe hart niet aan...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:18 schreef MoChe het volgende:
[..]
als je klaar bent met huilen... kunnen we daarna neuken?
He ik niet!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:25 schreef SethGecko het volgende:
[..]
Deal! Die andere lamballen beginnen gemeen te doen tegen me, dat kan mijn ouwe hart niet aan...![]()
im waiting...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:25 schreef SethGecko het volgende:
[..]
Deal! Die andere lamballen beginnen gemeen te doen tegen me, dat kan mijn ouwe hart niet aan...![]()
Anders kom je er gewoon bij? The more the hornierquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:26 schreef ShadoW17 het volgende:
[..]
He ik niet!
MoChe optiefen ik eerst jij neukt de restjes maar![]()
Nee.. ik wil je alleen neuken daarna mag MoChequote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:28 schreef SethGecko het volgende:
[..]
Anders kom je er gewoon bij? The more the hornier![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:30 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
ok laten we maar een treintje maken. hopelijk is je ouwe krakkemikkige lijf nog in staat tot een dp
Hé meid denk es aan je dochter, wat moet die wel niet denken.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:28 schreef SethGecko het volgende:
[..]
Anders kom je er gewoon bij? The more the hornier![]()
Het gaat toch over seks met oudere vrouwen of niet danquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Jongens, dit begint een beetje te veel op een slowchat c.q. datingsite te lijken.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Jongens, dit begint een beetje te veel op een slowchat c.q. datingsite te lijken.
Doe normaal man, wat heeft dat oude figuur wat jouw vriendin niet heeft.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:32 schreef ShadoW17 het volgende:
Maareh Seth.Gecko post eerst eens een geile foto van je daarna praten we verder
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:34 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Doe normaal man, wat heeft dat oude figuur wat jouw vriendin niet heeft.![]()
Doe eens weglopen!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:34 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Doe normaal man, wat heeft dat oude figuur wat jouw vriendin niet heeft.![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:32 schreef ShadoW17 het volgende:
Maareh Seth.Gecko post eerst eens een geile foto van je daarna praten we verder
Heej heje d'r al haar op? Als jij niet op oude lijken valt, wtf doe je dan in dit topic? Scheer je eens weg, blaag.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:38 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Wat kun je de waarheid niet meer aan ouwe?![]()
Ach man terwijl je dochter misschien wel eens hulp nodig heeft bij der huiswerk lig jij haar leeftijdgenootjes te neuken, voorbeeldig mams!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:42 schreef SethGecko het volgende:
[..]
Heej heje d'r al haar op? Als jij niet op oude lijken valt, wtf doe je dan in dit topic? Scheer je eens weg, blaag.
Terug naar het topic: Aan de ene kant maakt leeftijd niet echt uit, iedere leeftijd heeft zijn charme, maar persoonlijk val ik niet echt op echt oude kerels (vanaf een jaar of 50, I suppose..) Maar die ervaring heb ik nooit gehad dus miss weet ik niet wat ik mis![]()
Damn, ja, dat was ik vergeten: als je eenmaal moeder bent is een sexleven verboden....quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:46 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Ach man terwijl je dochter misschien wel eens hulp nodig heeft bij der huiswerk lig jij haar leeftijdgenootjes te neuken, voorbeeldig mams!![]()
dat zeg ik...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:47 schreef Tref het volgende:
Heerlijk, zo'n lekkere milf op zijn tijd.
MITS goed geconserveerd natuurlijk.....
Neem dan mannen van je eigen leeftijd, en ga niet stoer lopen doen over mannetjes nauwelijks ouder dan dochterlief die je gebatst hebt, pervert.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:48 schreef SethGecko het volgende:
[..]
Damn, ja, dat was ik vergeten: als je eenmaal moeder bent is een sexleven verboden....
Weet je, je hoeft echt je ene hersencel niet te delen met de kamerplanten hoor. Neem een Liga en ga ff Piet Piraat kijken terwijl wij hier op een normale manier doorkleppen over het TOPIC![]()
Hee quote me even waar ik dat gezegd heb dan. Als je hem vind krijg je een lollie.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:49 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Neem dan mannen van je eigen leeftijd, en ga niet stoer lopen doen over mannetjes nauwelijks ouder dan dochterlief die je gebatst hebt, pervert.![]()
Boeien.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:49 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Neem dan mannen van je eigen leeftijd, en ga niet stoer lopen doen over mannetjes nauwelijks ouder dan dochterlief die je gebatst hebt, pervert.![]()
Kijk jij weet het \m/quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
milfs horen tussen de 25 en 35 te zijn
Wat dacht je van de jongens in dit topic? 18/19 jaarquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:51 schreef SethGecko het volgende:
[..]
Hee quote me even waar ik dat gezegd heb dan. Als je hem vind krijg je een lollie.
mwah... 25? ik zou het opschuiven naar 30quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
milfs horen tussen de 25 en 35 te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |