Ik ben er idd ook van overtuigd dat er iets in het vervaagde gedeelte verstopt zit...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:57 schreef Woepsie het volgende:
Staat er links niet de jeugd foto van de mol?
Peggy!!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:01 schreef Dave het volgende:
Op zondag ben je vrij enso.
ik heb al ff met photoshop gekeken of er iets uit te halen is, maar nee, zo te zien is het gewoon een ingezoomde foto, als je er iets in wil kunnen zien moet je gewoon op 5meter van je beeldscherm gaan staanquote:Op zondag 26 maart 2006 21:09 schreef MrManiak het volgende:
Kan iemand een paar gasten uit de Fotografie-hoek plukken?
Wat zie jij er van 5 meter afstand in?quote:Op maandag 27 maart 2006 11:47 schreef scarefreak het volgende:
[..]
ik heb al ff met photoshop gekeken of er iets uit te halen is, maar nee, zo te zien is het gewoon een ingezoomde foto, als je er iets in wil kunnen zien moet je gewoon op 5meter van je beeldscherm gaan staan
studio sport zend het uit. Toine mss als presentator?quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:25 schreef jessie het volgende:
Morgen is toch de marathon. Doet er misschien iemand van hun aan mee?
Wat dus zou refereren naar Roderick.quote:Op zondag 9 april 2006 11:52 schreef myxomatosekonijn het volgende:
op het forum van wie is de mol zijn al meer opties bedacht.. zo is dit weekend een of ander tango feest in amsterdam...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |