quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:53 schreef MrManiak het volgende:
Puzzel 1
KringLooppapier
Puzzel 2
1) Achter?
2) Harten
3) Hierna
4) Menhir
5) Ruimen
A) subiet?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:53 schreef MrManiak het volgende:
[Puzzel 5
A) SU?I?T
B) NEUTJE
C) JENNEN
D) NUDIST
E) TIENER
F) CULTUS
en is geen persoonlijk voornaamwoord, dat is een voegwoord.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:53 schreef MrManiak het volgende:
Puzzel 3
1) En
2) Eng
3) Geen
4) Regen
5) Grenen
6) Nergens
Wat is dan het antwoord op 1?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:44 schreef The_Goaly het volgende:
[..]
en is geen persoonlijk voornaamwoord, dat is een voegwoord.
Als u de rest van het rijtje dan ook er mee kan afmaken, graagquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:46 schreef The_Goaly het volgende:
[..]
ik of je of misschien ze of we.
zou kunnen jaquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:49 schreef ChatGirl het volgende:
het is volgens mij ge. dan kan ge - eng- ..... verder wel.
Plekquote:
kan, maar donkere kamer is toch gewoon doka, en dan klopt het al niet.quote:
Ik denk het ook, maar al puzzelende is het leuker om er achter te komenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:57 schreef p-etr-a het volgende:
Woord zal wel landing zijn? Ik heb ze nog niet binnen maar ga ze denk ik op papier maken.
alleen het eerste woord begint rechts van het cijfer, de rest kan dus op elke van de 4 plekken beginnen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:56 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
kan, maar donkere kamer is toch gewoon doka, en dan klopt het al niet.
Ja dat zag ik ook al; maakt het wel erg lastig want als je net nummer 1 niet weet kan je er al gauw geen touw aan vastknopen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:59 schreef The_Goaly het volgende:
[..]
alleen het eerste woord begint rechts van het cijfer, de rest kan dus op elke van de 4 plekken beginnen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |