abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35961323
quote:
That being said, here’s a bit of info that I chanced into the other day, from a rather well-placed source named Proteus. He CONFIRMED a few details that were already rumored around the Net.
Seems Sony’s current internal plans call for a release of a refitted PSP around Christmas this year. The device will, indeed, be streamlined (thinner), lighter, boast 4 gigs of memory and a camera. Proteus indicated Sony is having a hell of a time with PlayStation 3 on several fronts (between PS3’s Cell processor and its built-in Blu-ray DVD, cost effectiveness has pretty much gone out the window). Seems the ever-phantasmic PS3 may well be delayed until next year, with Sony’s reworked PSP being positioned as a lead-in to its release (in the same way Nintendo’s release of the oh-so-sexy DS Lite heralds the coming of Revolution).
Dus waarschijnlijk PS3 naar 2007 en PSP lite eind van het jaar.
pi_35961363
Daxter een 9.0 op IGN. Schijnt een erg goede platformer te zijn.
Syphon Filter: Dark Mirror een 9.3 op IGN
IGN vind dat het de eerste echte 'killer-app' voor de PSP is.
Supergoede single- en multiplayer.

Wordt vette shit!!
pi_35961506
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 20:07 schreef P-Style het volgende:

[..]

Bovendien raakt met elke nieuwe firmware upgrade de gebruiksaanwijzing steeds meer achterhaald
Je kan op yourpsp.com altijd de nieuwste versie van de handleiding downloaden als er een nieuwe firmware uit is.
  zondag 12 maart 2006 @ 11:57:15 #129
63435 this-is-life
Alles komt goed
pi_35961755
quote:
Op zondag 12 maart 2006 10:32 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Ik denk dat het bakerpraatjes zijn van die psp2 en dat het gewoon een gerucht is
Brabantse nuchterheid...
pi_35963239
quote:
Op zondag 12 maart 2006 10:35 schreef Securom het volgende:
Daxter een 9.0 op IGN. Schijnt een erg goede platformer te zijn.
Syphon Filter: Dark Mirror een 9.3 op IGN
IGN vind dat het de eerste echte 'killer-app' voor de PSP is.
Supergoede single- en multiplayer.

Wordt vette shit!!
Daxter ziet er wel goed uit ja, maar ik zie niet van die grote levels die zich buiten afspelen en dat vond ik net zo leuk aan de eerste Jak & Daxter.
PSN id: NL_SToRM
pi_35966305
quote:
Op zondag 12 maart 2006 11:57 schreef this-is-life het volgende:
Ik denk dat het bakerpraatjes zijn van die psp2 en dat het gewoon een gerucht is
Ik trek de praatjes van deze "Proteus" ook in twijfel.
  zondag 12 maart 2006 @ 22:34:48 #132
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_35975868
Wanneer komt Daxter uit in Nederland ? Videootjes op IGN en de review zien er goed uit en dit is ook een van de redenen dat ik een PSP heb gekocht... want het aanbod is echt mager en Daxter ziet er dan geweldig uit en is eindelijk eens een origineel spel.
  zondag 12 maart 2006 @ 22:43:23 #133
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_35976244
quote:
Op zondag 12 maart 2006 22:34 schreef JK het volgende:
Wanneer komt Daxter uit in Nederland ? Videootjes op IGN en de review zien er goed uit en dit is ook een van de redenen dat ik een PSP heb gekocht... want het aanbod is echt mager en Daxter ziet er dan geweldig uit en is eindelijk eens een origineel spel.
Tis inderdaad pas de 5e game van die franchise Lijkt Mario wel
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zondag 12 maart 2006 @ 23:51:14 #134
4259 JK
pi_35978501
quote:
Op zondag 12 maart 2006 22:43 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Tis inderdaad pas de 5e game van die franchise Lijkt Mario wel
Klopt, maar het is niet GTA3 in een ander jasje, Starwars Battlefront 2 die ook op een ps2 te krijgen is, Fifa06, Colin Mc Rae, Burnout etc. dat is allemaal op de PS2 te krijgen... Daxter is er niet op de PS2.... ik vond Jak & Daxter 1 alleen leuk.. 2 werd mij te geweldadig met wapens enz (hoewel ik geweld absoluut niet schuw), het werd teveel Ratchet & Clank waar ik geen ruk aan vind. Dit Daxter lijkt nog redelijk op het oude J&D1.

Maar wanneer komt Daxter nou ?! Ik ga 'm kopen voor het volle pond.
  maandag 13 maart 2006 @ 09:13:51 #135
63435 this-is-life
Alles komt goed
pi_35982699
19 april word hij in europa gelaunched en 14 maart morgen dus komt hij uit in de vs dus je kunt hem altijd op lik-sang bestellen als je hem heel graag wilt
Brabantse nuchterheid...
pi_35985141
Ik wacht nog steeds op Socom:FTB. vind het maar irritant dat ie ongeveer tegelijk uitkomt met Socom 3 want ik weet nu al dat ik daar dan weer bijna al m'n tijd achter zit. Balen dat ik niet via m'n werk online kom met de psp
There is no finishline...
pi_35985297
quote:
Op zondag 12 maart 2006 10:32 schreef Xrenity het volgende:

[..]

laatste keer dat ik iets van sony heb gekocht
nu zit er gvd wel meteen een 4gb bij..

bah!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  Donald Duck held maandag 13 maart 2006 @ 13:33:55 #138
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_35988882
Dat gaat eind dit jaar nog niet komen hoor. Pure geruchten zijn het.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_35991622
quote:
Op maandag 13 maart 2006 13:33 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat gaat eind dit jaar nog niet komen hoor. Pure geruchten zijn het.
al komt ie volgend jaar, vind nog kut,
zijn veel mensen die meteen een psp gekocht hebben
en nu dit,

nee, ik ben niet tegen vooruitgang, maar toch is het kut voor de mensen die hem gekocht hebben
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  maandag 13 maart 2006 @ 18:51:47 #140
4259 JK
pi_35998516
quote:
Op maandag 13 maart 2006 09:13 schreef this-is-life het volgende:
19 april word hij in europa gelaunched en 14 maart morgen dus komt hij uit in de vs dus je kunt hem altijd op lik-sang bestellen als je hem heel graag wilt
Ik wacht wel tot 19 april, tenzij Nedgame 'm misschien eerder heeft voor een schappelijke prijs.
De filmpjes op IGN zien er in elk geval vrolijk en gaaf uit en het is meer puzzelen dan aktie
pi_36001736
Shin Budokai is iig uit in de States, die ook maar eens bestellen denk ik zo
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_36026169
Ik heb/had dooi pixels! Heb em teruggebracht naar de winkel. Heb gebelt met de klantenservice van Sony, die zei dat het ongeveer 10 tot 15 werkdagen (dus 3 weken) zou duren voordat ik een nieuwe psp heb. Maar in de winkel zeiden ze dat ik over ongeveer een weekje wel een nieuwe zou krijgen. Heeft iemand enig id wanneer ik hem nu kan verwachten? Heb hem vrijdag teruggebracht, dus hoop echt dat ik a.s. vrijdag gebelt word dat ik mn nieuwe psp op kan halen...
pi_36026525
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 16:16 schreef Ik_ben_lief het volgende:
Ik heb/had dooi pixels! Heb em teruggebracht naar de winkel. Heb gebelt met de klantenservice van Sony, die zei dat het ongeveer 10 tot 15 werkdagen (dus 3 weken) zou duren voordat ik een nieuwe psp heb. Maar in de winkel zeiden ze dat ik over ongeveer een weekje wel een nieuwe zou krijgen. Heeft iemand enig id wanneer ik hem nu kan verwachten? Heb hem vrijdag teruggebracht, dus hoop echt dat ik a.s. vrijdag gebelt word dat ik mn nieuwe psp op kan halen...
doe je het via de winkel = laaanngggg

doe je het rechtstreeks naar Sony duurt het veel korter. Ik heb zelf naar Sony gebeld en hem zelf op de post gedaan. Ik heb hem maandag aan het eind van de middag verstuurd en vrijdag ochtend een nieuwe gekregen
pi_36026915
Ze mogen eerst maar is de eerste games goedkoper maken. De launchgames zijn nog steeds rond de 50 euro en dat wil ik niet betalen. Ik wil gewoon net als met ps2 games 20 euro betalen.

Wanneer worden ze is afgeprijsd?
pi_36027421
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 16:27 schreef gamecube_master het volgende:

[..]

doe je het rechtstreeks naar Sony duurt het veel korter. Ik heb zelf naar Sony gebeld en hem zelf op de post gedaan. Ik heb hem maandag aan het eind van de middag verstuurd en vrijdag ochtend een nieuwe gekregen
Waarom duurt het via de winkel zoveel langer dan? Ik snap natuurlijk dat het een extra tussenstap is, maar in principe doen ze toch hetzelfde als wat ik doe als ik hem op zou sturen? of zie ik dat verkeerd?

[ Bericht 2% gewijzigd door Ik_ben_lief op 14-03-2006 17:10:04 ]
pi_36028016
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 16:39 schreef renz0r het volgende:
Ze mogen eerst maar is de eerste games goedkoper maken. De launchgames zijn nog steeds rond de 50 euro en dat wil ik niet betalen. Ik wil gewoon net als met ps2 games 20 euro betalen.

Wanneer worden ze is afgeprijsd?
zodra het budget titels worden. Ga gewoon importeren, scheelt al snel 10-20 euro.
pi_36030497
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 16:27 schreef gamecube_master het volgende:

[..]

same here, gaat echt binnen 5 werk dagen ofzo
  dinsdag 14 maart 2006 @ 20:03:07 #148
63435 this-is-life
Alles komt goed
pi_36033085
krijg je dan een helemaal nieuwe ?
Brabantse nuchterheid...
pi_36033247
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 18:46 schreef JanaX het volgende:

[..]

same here, gaat echt binnen 5 werk dagen ofzo
Maar dan kan het via de winkel toch niet zoveel langer duren!
pi_36033900
Street Fighter is stoer. Te veel mogelijkheden gewoon. Jammergenoeg dat de game net iets te oppervlakkig is qua moves.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')