Dus waarschijnlijk PS3 naar 2007 en PSP lite eind van het jaar.quote:That being said, here’s a bit of info that I chanced into the other day, from a rather well-placed source named Proteus. He CONFIRMED a few details that were already rumored around the Net.
Seems Sony’s current internal plans call for a release of a refitted PSP around Christmas this year. The device will, indeed, be streamlined (thinner), lighter, boast 4 gigs of memory and a camera. Proteus indicated Sony is having a hell of a time with PlayStation 3 on several fronts (between PS3’s Cell processor and its built-in Blu-ray DVD, cost effectiveness has pretty much gone out the window). Seems the ever-phantasmic PS3 may well be delayed until next year, with Sony’s reworked PSP being positioned as a lead-in to its release (in the same way Nintendo’s release of the oh-so-sexy DS Lite heralds the coming of Revolution).
Je kan op yourpsp.com altijd de nieuwste versie van de handleiding downloaden als er een nieuwe firmware uit is.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:07 schreef P-Style het volgende:
[..]
Bovendien raakt met elke nieuwe firmware upgrade de gebruiksaanwijzing steeds meer achterhaald
Ik denk dat het bakerpraatjes zijn van die psp2 en dat het gewoon een gerucht isquote:Op zondag 12 maart 2006 10:32 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Dus waarschijnlijk PS3 naar 2007 en PSP lite eind van het jaar.
Daxter ziet er wel goed uit ja, maar ik zie niet van die grote levels die zich buiten afspelen en dat vond ik net zo leuk aan de eerste Jak & Daxter.quote:Op zondag 12 maart 2006 10:35 schreef Securom het volgende:
Daxter een 9.0 op IGN. Schijnt een erg goede platformer te zijn.
Syphon Filter: Dark Mirror een 9.3 op IGN
IGN vind dat het de eerste echte 'killer-app' voor de PSP is.
Supergoede single- en multiplayer.
Wordt vette shit!!
Ik trek de praatjes van deze "Proteus" ook in twijfel.quote:Op zondag 12 maart 2006 11:57 schreef this-is-life het volgende:
Ik denk dat het bakerpraatjes zijn van die psp2 en dat het gewoon een gerucht is
Tis inderdaad pas de 5e game van die franchisequote:Op zondag 12 maart 2006 22:34 schreef JK het volgende:
Wanneer komt Daxter uit in Nederland ? Videootjes op IGN en de review zien er goed uit en dit is ook een van de redenen dat ik een PSP heb gekocht... want het aanbod is echt mager en Daxter ziet er dan geweldig uit en is eindelijk eens een origineel spel.
Klopt, maar het is niet GTA3 in een ander jasje, Starwars Battlefront 2 die ook op een ps2 te krijgen is, Fifa06, Colin Mc Rae, Burnout etc. dat is allemaal op de PS2 te krijgen... Daxter is er niet op de PS2.... ik vond Jak & Daxter 1 alleen leuk.. 2 werd mij te geweldadig met wapens enz (hoewel ik geweld absoluut niet schuw), het werd teveel Ratchet & Clank waar ik geen ruk aan vind. Dit Daxter lijkt nog redelijk op het oude J&D1.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tis inderdaad pas de 5e game van die franchiseLijkt Mario wel
laatste keer dat ik iets van sony heb gekochtquote:Op zondag 12 maart 2006 10:32 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Dus waarschijnlijk PS3 naar 2007 en PSP lite eind van het jaar.
al komt ie volgend jaar, vind nog kut,quote:Op maandag 13 maart 2006 13:33 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat gaat eind dit jaar nog niet komen hoor. Pure geruchten zijn het.
Ik wacht wel tot 19 april, tenzij Nedgame 'm misschien eerder heeft voor een schappelijke prijs.quote:Op maandag 13 maart 2006 09:13 schreef this-is-life het volgende:
19 april word hij in europa gelaunched en 14 maart morgen dus komt hij uit in de vs dus je kunt hem altijd op lik-sang bestellen als je hem heel graag wilt
doe je het via de winkel = laaannggggquote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:16 schreef Ik_ben_lief het volgende:
Ik heb/had dooi pixels!Heb em teruggebracht naar de winkel. Heb gebelt met de klantenservice van Sony, die zei dat het ongeveer 10 tot 15 werkdagen (dus 3 weken) zou duren voordat ik een nieuwe psp heb. Maar in de winkel zeiden ze dat ik over ongeveer een weekje wel een nieuwe zou krijgen. Heeft iemand enig id wanneer ik hem nu kan verwachten? Heb hem vrijdag teruggebracht, dus hoop echt dat ik a.s. vrijdag gebelt word dat ik mn nieuwe psp op kan halen...
Waarom duurt het via de winkel zoveel langer dan? Ik snap natuurlijk dat het een extra tussenstap is, maar in principe doen ze toch hetzelfde als wat ik doe als ik hem op zou sturen? of zie ik dat verkeerd?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:27 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
doe je het via de winkel = laaanngggg
doe je het rechtstreeks naar Sony duurt het veel korter. Ik heb zelf naar Sony gebeld en hem zelf op de post gedaan. Ik heb hem maandag aan het eind van de middag verstuurd en vrijdag ochtend een nieuwe gekregen
zodra het budget titels worden. Ga gewoon importeren, scheelt al snel 10-20 euro.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:39 schreef renz0r het volgende:
Ze mogen eerst maar is de eerste games goedkoper maken. De launchgames zijn nog steeds rond de 50 euro en dat wil ik niet betalen. Ik wil gewoon net als met ps2 games 20 euro betalen.
Wanneer worden ze is afgeprijsd?
same here, gaat echt binnen 5 werk dagen ofzoquote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:27 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
doe je het via de winkel = laaanngggg
doe je het rechtstreeks naar Sony duurt het veel korter. Ik heb zelf naar Sony gebeld en hem zelf op de post gedaan. Ik heb hem maandag aan het eind van de middag verstuurd en vrijdag ochtend een nieuwe gekregen
Maar dan kan het via de winkel toch niet zoveel langer duren!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:46 schreef JanaX het volgende:
[..]
same here, gaat echt binnen 5 werk dagen ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |