Worms komt 24 maart, maar die bewaar ik wel voor een keer dat er even geen games uitkomen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:32 schreef __Saviour__ het volgende:
Kwam Worms ook niet ergens tegen die datum uit?
zit nu op 21 uur en ben daar ook ergings in de buurd, heb net die hideout gevonden ^^quote:Op maandag 6 maart 2006 15:36 schreef gamecube_master het volgende:
Tales of Eternia
Toen ik in Balir's castle was dacht ik dat ik tegen het eind zat, maar ik moet gewoon nog een heel stuk
Ik zit nu op 22 uur en heb hem gelukkig nog steeds niet uitgespeeld, het mag van mij nog wel even duren
quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:29 schreef AversusZ het volgende:
Topservice bij Sony. Vorige week PSP op de post gedaan en vandaag al kwam een compleet valuepack binnen. Had wel een flikkerende pixel maar na het spelen van een spelletje was deze verdwenen.
Dus Sony![]()
\quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:24 schreef 2Mini het volgende:
Iemand die mij kan zeggen hoe ik muziek op mijn psp kan zetten
Ik voel me zo noob
Muziek op PSP
of gewoon je stick eerst fatsoenlijk formateren, dan is die map er al!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:38 schreef Drumpie het volgende:
[..]
\
Ik help je wel even, Sluit je PSP aan op de usb-sluiting, en zet de usb op usb-modus, ga dan naar de map psp/ maak map MUSIC aan wel met hoofletters, en daar zet je muziek in!
maar ik denk laat ik die jongen nou maar gewoon helpenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:39 schreef this-is-life het volgende:
precies
of je leest de gebruiksaanwijzing :S
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:28 schreef __Saviour__ het volgende:
De gebruiksaanwijzing is eigenlijk aardig incompleet.
er staat niet eens in hoe je filmpjes erop kunt zetten
Bovendien raakt met elke nieuwe firmware upgrade de gebruiksaanwijzing steeds meer achterhaaldquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:28 schreef __Saviour__ het volgende:
De gebruiksaanwijzing is eigenlijk aardig incompleet.
er staat niet eens in hoe je filmpjes erop kunt zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |