Maikuuuul is toch geen belgquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:56 schreef TC03 het volgende:
Wel gek dat dit vooral Belgen zijn. Of eigenlijk niet gek, op internet kom ik zelden een Belg tegen die niet in zijn eigen onverstaanbare accentje typt.
Moet je IRL eens proberenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:00 schreef switchboy het volgende:
Of eenachter iedere zin...
shit daar maak ik me zelf ook wel eens schuldig aan
Pietquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:56 schreef TC03 het volgende:
Kijk met de uitdrukking laughing out loud is niks mis. Als iets echt grappig is, en de betreffende internetter schatert het uit achter zijn computertje, dan is deze term op z'n plaats! Maar in andere gevallen...
Piet: Hey mijn computer start niet op! Help!
Willekeurige mongool: Check de stekker eens lol. Of misschien is je voeding stuk lol.
Wel eens gedaanquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:09 schreef Vivi het volgende:
Het wordt echt erg als je irl lol!!11!111! zegt 14.gif.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:19 schreef switchboy het volgende:
lol is een gewoon nederlands woord LOL is de afkorting
Oh wat hebben we een lolquote:
Voortaan als iemand een grap maakt met een sirieuze kop 'Lachen joh' zeggen? Zijn nou eenmaal nederlandse woordjesquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:19 schreef switchboy het volgende:
lol is een gewoon nederlands woord LOL is de afkorting
Oh zo, doe je verhaal dan ook in duidelijk Nederlands.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:26 schreef switchboy het volgende:
[..]
Oh wat hebben we een lol
LOL dat is grappig
Iddquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:00 schreef switchboy het volgende:
Of eenachter iedere zin...
shit daar maak ik me zelf ook wel eens schuldig aan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |