Die optie bestaat zo goed als niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:54 schreef frankium het volgende:
Dan verzeker je je toch niet?
De basisverzekering is verplicht.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:54 schreef frankium het volgende:
Dan verzeker je je toch niet?
Dat plafond is op zich niet zo erg. Waar ze imo wel de fout ingaan is kinderen gratis meeverzekeren.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:04 schreef longinus het volgende:
Je hebt geen keuze, dat is het smerige eraan. Het is een systeem waarin de hoogstverdienende het meeste erop vooruit gaan.
Maar omdat het toch allemaal betaald moet worden zijn de laagstverdienenden meer gaan betalen.
Ze hadden nooit dat plafond in het loongedeelte moeten maken.
Ik ookquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:52 schreef Gewoonik het volgende:
Ik vind die nieuwe zorgverzekering toppie. ik betaal veeeeeeeeeeeeel minder.![]()
Stem SP zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Bij ons gaat 't hele gezin er op achteruit.
Ik voor 26 euro (student), m'n ouders en m'n zus allemaal voor 60 euro minimaal. En we hebben 't niet breed hier, aangezien allebei m'n ouders arbeidsongeschikt zijn. Wat een geweldig beleid toch weer
Dan stem je daar op. Of je verkoopt wast dvd's, kun je je verzekering betalen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Alleen vanwege die zorgverzekering?. Volgens mij heeft een partij mee standpunten dan alleen de zorgverzekering. Bovendien is de PvdA ook tegen dit stelsel
of ik nu voor of tegen ben , ik hoop dat de verzekering wel blijft zo. Als er nu weer vanalles omgegooid gaat worden wordt het allemaal weer veel duurder. Onder het mom van : het moet allemaal betaald worden.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Alleen vanwege die zorgverzekering?. Volgens mij heeft een partij mee standpunten dan alleen de zorgverzekering. Bovendien is de PvdA ook tegen dit stelsel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |