Daar ga je al..quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:39 schreef HostiMeister het volgende:
Ben ik even aan het uitkateren van carnaval (), zet ik een teevee aan met daarop de zender MTV, niets aan het handje. Maar zodra Tool ophield met spelen op mijn laptop hoorde ik ineens de meest nare stem ooit, die van de presentator van 'the fabulous life of... '.
Mijn god wat een nare stem, ik word er helemaal niet vrolijk van...
Niemand anders daar last van??
Ja inderdaad, precies wat ik bedoel...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:42 schreef Retuobak het volgende:
This 24-carat gold toilet seat cost around thirty THOUSAND dollars, but that's nothing compared to the three-hundred THOUSAND dollars he spent on his blablablabla
Irritante gast idd
Zeer herkenbaar, ik kan wel lachen om die ventquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:42 schreef Retuobak het volgende:
This 24-carat gold toilet seat cost around thirty THOUSAND dollars, but that's nothing compared to the three-hundred THOUSAND dollars he spent on his blablablabla
Irritante gast idd
Jij leest zeker Telegraaf?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:59 schreef Muizig het volgende:
Ik vind die stem het gehele programma wel een zekere 'charme' geven.. lekker overdreven en patserige stem van een vent die al lijkt klaar te komen bij het opnoemen van een horloge.
Het zorgt ervoor dat je de boel meteen zo serieus neemt als nodig is om plezier aan het geshow te kunnen beleven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |