Elke zender heeft tegenwoordig z'n eigen variant van de funniest homo video'squote:
en daar een herhaling vanquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:35 schreef Ablaze het volgende:
Dat is een herhaling van een herhaling van een herhaling vaneen herhaling vaneen herhaling vaneen herhaling vaneen herhaling vaneen herhaling vaneen herhaling vaneen herhaling vaneen herhaling vaneen herhaling vaneen herhaling vaneen herhaling vaneen herhaling vaneen herhaling vaneen herhaling vaneen herhaling vaneen herhaling vaneen herhaling vaneen herhaling vaneen herhaling vaneen herhaling vaneen herhaling vaneen herhaling vaneen herhaling vaneen herhaling vaneen herhaling van America's Funnies Home Videos.
Ech nie... Bob Saget is meer een wandelende paspop dan een Jensen... Jensen is the devil himselfquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:08 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Bob Saget, das de Amerikaanse Jensen. (en vice versa)
Toen ik Jensen eens zag tijdens het zappen had ik per direct die conclussie getrokken, zodat ik niet langer hoefde te blijven kijken om te zien of het het overwegen waard zou zijn om een vergelijking met de duivel te trekken.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:10 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ech nie... Bob Saget is meer een wandelende paspop dan een Jensen... Jensen is the devil himself
Das waar, maar dat is nog wel aardig op zich. Van die superoude totaal niet scherpe home videos begin ik wel erg vervelend te vinden. Komt nog bij dat de meeste daarvan écht niet grappig zijn en het leuk bedoelde commentaar maakt het alleen maar ergerquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:36 schreef postmortum het volgende:
Bij de TROS: Keeping up appereances ook![]()
Het leukste vind ik altijd de aankleding van het publiek... Dat je zoveel SGPers in één zaaltje kunt krijgen...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:16 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Das waar, maar dat is nog wel aardig op zich. Van die superoude totaal niet scherpe home videos begin ik wel erg vervelend te vinden. Komt nog bij dat de meeste daarvan écht niet grappig zijn en het leuk bedoelde commentaar maakt het alleen maar erger
Tsja, conservatieve Amerikanen begin jaren '90, dan krijg je datquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:17 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Het leukste vind ik altijd de aankleding van het publiek... Dat je zoveel SGPers in één zaaltje kunt krijgen...
Precies.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:34 schreef __Saviour__ het volgende:
AVF op Talpa had tenminste nog nieuwe beelden
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:18 schreef Murray het volgende:
[..]
Precies.
Vernieuwende zender, dat Talpa.
Mijn neefje van 4 ligt er altijd dubbel om.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:16 schreef leviluxx het volgende:
Ze blijven grappig. Vooral wanneer kleine kindjes dik hard op hun hoofd vallen en eigenlijk permanente hersenbeschadiging oplopen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |